Feb 20, 2009

סיפור כיסוי....או בעצם......Base Coat

.



ואם כבר בענייני התחלות....

בכל מריחה של לק אני מתחילה בשכבת בסיס.


חשוב לי במיוחד שהבסיס יהווה גם מחזק טוב כי הציפורניים שלי עדינות מאוד ונשברות בקלות. ואולי כאן זה גם הזמן לספר ששנים ארוכות בעצם כססתי את הציפורניים ובשנה האחרונה הפסקתי לכסוס והתחלתי להנות מכל מה שיש לציפורניים להציע לי :-) וחלק לא מבוטל של "הטיפול המשקם" שאני מעבירה את הציפורניים שלי, הוא שימוש תמידי במחזק. גם ביום שאין לי לק על הציפורניים (וכמעט אין ימים כאלה....חחח) לא תתפסו אותי בלי מחזק - זה מה שעזר לי להאריך את הציפורניים וזה מה ששומר לי עליהן עכשיו מפני שבירה.



המחזק שאיתו התחלתי ושליווה אותי עד עכשיו הוא המחזק של "תפוח" - אין, אין, אין עליו !!!


והנה הדוגמן :

המחזק הזה פשוט מעולה ! הוא נמרח בקלות ולא מתקלף, הוא משמש בסיס מצויין ללקים והכי חשוב - הוא מחזק את הציפורן בצורה משמעותית אם דואגים לשים אותו כל הזמן !


לא יודעת אם רואים בתמונה, אבל המחזק הזה כמעט נגמר לי לגמרי והחלטתי שזאת הזדמנות לנסות משהו חדש, בשביל הסקרנות...




אז הזמנתי מאיביי לק בסיס של ESSIE ששמתי עליו עין והרי הוא לפניכם:



Protein base coat by Essie





התחלתי להשתמש בו ועדיין לא גיבשתי דעה סופית עליו - הלק הזה אמור להוות שכבת בסיס שגם מחזקת את הציפורן וגם מהווה בסיס טוב למניקור. כמו שאפשר לראות, הוא בא במרקם חלבי ולא שקוף לגמרי ועל הציפורן הוא נראה שקוף עם גוון חלבי כמעט ולא מורגש. אם שמים שתי שכבות ממנו, כבר מרגישים את הגוון החלבי שלו.

הנה שכבה אחת של ה- Protein Base Coat:




לא יצא לי לשים אותו "סולו" על הציפורניים למשך זמן, אלא רק כבסיס ומעליו לקים, אז אני עדיין לא יכולה להעיד לגבי העמידות שלו, אבל שמתי לב שכמה פעמים התקלף לי הלק די מהר מהציפורניים...רק שאני לא יודעת אם זה קשור לבסיס או קשור ללקים עצמם (גם של essie דרך אגב - הם התקלפו לי די מהר)
מבחינת חיזוק - אני העדפתי את המחזק של תפוח. אין ספק שגם הבסיס הזה מחזק, אבל עם המחזק של תפוח הרגשתי שהציפורניים שלי יותר חזקות.

מה שכן, יש לי כמה נסיונות אני רוצה לעשות איתו, אז אני עוד אדווח בהמשך....



עד כאן לבינתיים....הגעתי לסוף של ההתחלה...:-)

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts