Mar 22, 2009

החבילה הגיעה !

.

זוכרים את המשחק הזה ?




חייבת להודות, שלא תמיד אהבתי כשהחבילה הגיעה אליי......


אבל עכשיו......עכשיו אני מתה על החבילות שמגיעות אליי !!




והנה הגיעה לה השבוע חבילת הקונאד שלי ומה אני אגיד לכם.........זה אדירררררררררררררר


לא הספקתי עדיין לצלם את הפריטים כמו שצריך, כי הייתי עסוקה בלעשות עשרות נסיונות על הציפורניים, אבל קבלו תמונה ראשונית של כל הפריטים:







בצד ימין למעלה אפשר לראות את החותמת והסקרפר - הזמנתי חותמת דו צדדית ויש לה ראש אחד גדול אדום וראש אחד קטן ירוק. הראש הקטן הוא לציורים קטנים והגדול לדוגמאות הגדולות יותר...בנוסף, עם הראש הירוק קל יותר לעבוד עם לקים אדומים וורודים, כי באדום הם נבלעים קצת.


לידם יש שתי פלטות עם דוגמאות צרובות - כמו שכבר כתבתי כאן, הזמנתי 3 פלטות אבל הגיעו רק שתיים מתוכן והשלישית תגיע בהמשך...אז מה שרואים פה זה את הפלטות m3 שבה יש דוגמאות קטנות וחמודות של כוכבים, לבבות, פרחים ופפיונים ו- m65 שבה יש דוגמאות גדולות לכל הציפורן.


בצד השמאלי למעלה רואים את המחזיק פלטות שמצאתי אותו נוח לשימוש אבל כפי שכבר ציינתי, הוא לא פריט חובה.


בחלק התחתון רואים (מימין לשמאל) : לק גדול (12 מ"ל) בצבע שחור מוזהב, לק רגיל (10 מ"ל) לבן, לק קטן (5 מ"ל) שחור ולק קטן כסוף.




כמו שכתבתי, מיד אחרי שאספתי אותה מהדואר התחלתי בסדרת נסיונות. בפעמים הראשונות יצא לי קצת צולע, אבל אחרי כמה נסיונות כבר התחילו לצאת לי דוגמאות מדוייקות ומהממות ! וממש התאהבתי במוצר הזה !!


גיליתי גם, שזה עובד גם עם לקים אחרים שיש לי בבית (לא של קונאד) וזה בכלל שימח אותי, כי זה אומר שאני יכולה לעשות את הדוגמאות עם המון צבעים אחרים ולא מוגבלת רק לצבעים שהזמנתי, כך שהאפשרויות הן עצומות !


הדבר היחיד שקצת מעיק כאן, זה שצריך לנקות את הפלטה והסקרפר אחרי כל החתמה (וגם את החותמת במידה ונשאר עליה לכלוך) וזה קצת מסרבל את העניינים להתעסק עם מסיר לק בזמן שמסדרים את הציפורניים. אני גיליתי שנוח לי לעשות את זה בעזרת מקלות אזניים ולא בעזרת חתיכת צמר גפן, כי ככה לא נדבקים לי סיבים של צמר גפן באמצע העבודה.




אבל אין ספק שהמועקה הזאת מתגמדת לעומת התוצאה !!



אז בפעם הראשונה מרחתי לק אדום כהה מבריק והחתמתי את הציפורניים בציור מקסים של כוכבים לבנים שיצאו לי מדוייקים להפליא. לא הספקתי לצלם את זה :-( כי יום למחרת כבר החלטתי להתקדם לשלב הבא ולהשתמש בדוגמאות הגדולות. בפלטה m65 יש דוגמה מקסימה של פרחים ומאוד רציתי לנסות שילוב שראיתי באחד האתרים - לק שחור עם הדוגמה הזו של הפרחים בצבע סגול מטאלי. סגול מטאלי היה לי ושחור לא...אז החלטתי לנסות ולהשתמש בלק השחור מוזהב של קונאד.




זה עבד מצויין והספיקה שכבה אחת (למרות שהלק הזה מאוד סמיך ועדיף לק רגיל). חיכיתי שיתייבש ואז התחלתי במלאכת ההחתמה. בשתי ציפורניים ההחתמה התפקששה לי אז נאלצתי להוריד את הלק בהן ולהתחיל מההתחלה...שזה קצת באסה (לשים שוב בסיס, לייבש, לק, לייבש). בסופו של דבר, התעסקתי עם זה כ"כ הרבה זמן, שלא שמתי לב לשעה ושאני צריכה ללכת, אז נאלצתי לסיים (למרות שרציתי לשפר שוב את הדוגמה בחלק מהציפורניים) ולהשלים עם זה שכנראה בפעמים הראשונות הדוגמאות הגדולות לא יצאו לי מושלמות לגמרי ואני אצטרך להתאמן עליהן עוד קצת.


בינתיים, קבלו תמונה של ההתנסות הראשונה שלי בדוגמא הגדולה:



KONAD - M65

מה שרואים כאן זה שכבה אחת של לק על שכבה של בסיס. חותמת לק ועל הכל שכבה של מייבש שקוף.



וטיפ שלי - אני הייתי מאוד מרוצה מהפלטה עם הדוגמאות הקטנות שהזמנתי (לא תכננתי להזמין אחת כזאת בהתחלה) גם כי קל להתחיל להתנסות איתה וגם כי אפשר לקבל במהירות דוגמאות מדוייקות ומקסימות על היד. אז אני ממליצה לכל מי שמחליטה לנסות את הערכה, להזמין בתור התחלה גם פלטה עם דוגמאות קטנות כאלה.





זהו להיום. זאת היתה החבילה שלי להפעם - מקווה שנהניתן ואני אשתדל להעלות בהמשך תמונות ברורות יותר של המוצרים.



וכמובן שיהיו בהמשך - דוגמאות נוספות של החותמות !!



אז לחיי חבילות חדשות :-)



10 comments

Anonymous said...

וואו זה הדבר הכי יפה בעולם ! מאיפה הזמנת? גם הדוגמא הקטנה לוקח המון זמן? נראה מדהיםםםםםםםםםם

Tuli said...

תודה רבה ! איזה כיף לשמוע :-)
הזמנתי מהאתר הזה:
http://www.nailsupplieswholesale.com/
הם היו ממש סבבה - מעדכנים בכל שלב איפה עומדת ההזמנה ושלחו די מהר את הכל. בדיוק היום אני הולכת לדואר לקבל את הפלטה השלישית החסרה....

לגבי הזמן שלוקח - מבחינת הזמן זה אמור להיות פחות או יותר אותו זמן גם בדוגמאות הקטנות וגם בגדולות. ההחתמה לוקחת ממש כמה דקות, פשוט אני עדיין לא מיומנת אז חלק מהדוגמאות הגדולות יצאו לי לא מדוייקות ואז התחלתי הכל מהתחלה. עם הדוגמאות הקטנות ממש קל להסתדר גם אחרי נסיונות בודדים.

מקווה שעזרתי ואם יש לך שאלות נוספות תרגישי חופשי. בזמן הקרוב אני מבטיחה להעלות תמונות נוספות של כל הנסיונות שאני עושה ותוכלי גם להתרשם משאר הדוגמאות בפלטות!

shabonim said...

וואי זה פשוט מהמם!!החותמות האלו ממש להיט ואם את אומרת שאת לא מיומנת אז את צריכה לפרגן לעצמך יותר כי בתור התחלב עשית עבודה מהממת זה ממש ממש יפה כל הכבוד

Tuli said...

תודה רבה ! החותמות האלה באמת להיט וכיף לשמוע פרגון כזה :-)

shabonim said...

רןצים עוד!!!

Tuli said...

מבטיחה להעלות בקרוב......סופשבוע בפתח...חחחח

Lucy said...

I love the rose design. I think it's my favorite one that I've seen. So pretty.

Tuli said...

This comment has been removed by the author.

Tuli said...

ooopps....

Lucy - that's my favorite one too so far :-)

Anonymous said...

Your cuггent report provіdes verifieԁ
useful to us. It’s really еducational and
you are nаturаlly еxtremely knowledgeable in thіs
region. Yоu hаve opened my fаcе
foг you to varying views on this specifіc topic along with intriguіng, notable and sound content material.


mу sіte :: buy viagra

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts