Mar 15, 2009

ערכת החותמות של KONAD

.



על ערכת הקישוטים של קונאד שמעתי רבות וטובות, וכל אחת שהתנסתה בערכה ציינה כי לא מדובר בעוד ערכת חותמות רגילה אלא במשהו מיוחד שנותן תוצאות מדהימות ומדוייקות להפליא !


בתור חובבת קישוטים מושבעת, התחלתי להריץ כמה חיפושי תמונות של הערכה הזו כדי לראות על מה המהומה - והתאהבתי.


מדובר בערכה הכוללת חותמת (Stamp), סקרפר (Scraper) - שזה בעברית...מגרד (??), פלטות עם דוגמאות של קישוטים שחרוטות בלייזר (Image plate), מחזיק פלטות (Konad Image Plate Holder) ולקים מיוחדים לערכה (Special Polish).

בכל פלטה יש מספר דוגמאות של קישוטים והפלטות עצמן ממוספרות במספרים סידוריים, כך שכל אחד יכול להזמין לעצמו את הפלטה עם הקישוטים שהוא אוהב. הנה תמונה שניתן לראות בה דוגמאות לקישוטי ציפורניים שנעשו עם קונאד:












מקסים, נכון ?





אז כבר כמה זמן שאני זוממת על ערכת הקישוטים הזאת ובשבוע שעבר החלטתי לעשות את הרכישה הראשונה שלי בדרך לציפורניים מקושטות בקונאד. הזמנתי מהאינטרנט את האביזרים הבסיסיים לערכה שזה החותמת, הסקרפר והמחזיק פלטות (שהוא לא חובה אבל זה עלה גרושים אז החלטתי לצרף גם אותו להזמנה) ובנוסף הזמנתי 3 פלטות ו-4 לקים.

נכון לעכשיו, במעקב המשלוחים של הדואר רשום שההזמנה נשלחה, חוץ מפלטה אחת לגביה רשמו לי באתר שהיא בסטטוס backordered וכנראה תישלח אליי בנפרד משאר ההזמנה שלי....קצת באסה....



אז עכשיו אני מחכה לפתק הקטן בדואר שיקרא לי לאסוף את החבילה שלי...בינתיים, אתן מוזמנות להחזיק איתי אצבעות.חחח

וכשהחבילה תגיע מבטיחה תמונות !!!





אהה, וקצת באיחור אמנם, אבל.....מקווה שהיה לכם חג פורים שמח !!!!







Happy Purim !!!!!!

3 comments

Anonymous said...

beutiful:) very talented!!!

Anonymous said...

b e a u t i f u l :))
love it
shabona!!

Tuli said...

OHHH....I got to correct - that's not mine...
These are examples to Konad nail art that are running in the web. that was a few days before i got my Konad and for example only. but I thought it was beautiful too :-)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts