Jun 20, 2010

Pink peaches in the sun :-)

.

I have no time to translate everything today, so…..

This is Careline no. 357 – a bright peachy pink. 2 coats, perfect application, and the pictures were taken after 3 days that I wore it.

It's a very summery shade and I'm very pleased with it J

Please forgive me for the short post J







Careline - No. 357







כשבאתי לכתוב את הפוסט הזה, שמתי לב שאף פעם לא הראיתי כאן לק של קרליין ! איזה לא בסדר מצידי, הא ?

הנה הסיפור הקצר שלי עם קרליין – כשהתחלתי לאסוף לקים, קניתי בעיקר שיק וג'ייד כי אלו הלקים שהיה מהם את המבחר הכי גדול והכי קרצו לי. בהמשך, כשנכנסתי לטראנס של טראנסדיזיין (מתאים, הא ? חחח) הזמנתי רק לקים מחו"ל ולא ממש עניינו אותי הלקים שיש בארץ, בעיקר בשל העובדה כי מגוון הצבעים ממש דל לעומת המגוון שיכולתי למצוא ברשת.

לפני חצי שנה בערך, כשבאתי לקנות לקים לאחת החבילות שהחלפתי, ראיתי לק של קרליין שהיה נראה לי יפה והחלטתי לנסות. והאמת – שהופתעתי. הפורמולה היתה טובה והלק החזיק מעמד ממש יפה על הציפורניים, הדבר היחיד שפחות אהבתי זה את הידית הארוכה של המברשת, בתור עיצוב לבקבוק זה יפה, אבל פחות נוח להשתמש בכזאת ידית למריחה.

אז מאז אותה התנסות חיובית קניתי פה ושם עוד כמה לקים שלהם. הייתי קונה יותר, אבל המגוון.....המגוון ממש מצומצם ורוב הלקים הם בטווח הורוד – אדום, כך שלא מצאתי לי הרבה במה להתחדש. מה שכן, הלקים שכן קניתי – מצויינים והפורמולה ממש נהדרת למריחה.

לאחרונה גם הבנתי מחברתי הבולשת, שלא רק שהם שינו את הפורמולה שלהם לפורמולה נטולת שלושת הרעלים אלא גם התחילו להוציא קולקציות לקים חדשות....כן,כן, אתן שומעות טוב, צירוף המילים קולקציה ולקים נשמע בארצנו J

הלק שאני אראה לכן היום לא שייך לקולקציות החדשות (בהן, דרך אגב, כבר יש שמות ללקים) אבל הוא מקסים בעיניי והחזיק עליי מעמד כל כך יפה, עד שהחלטתי לצלם לכן אותו אחרי 3 ימים על הציפורניים שלי J

המספר הוא 357 – מעין ורוד אפרסקי. האמת שבבקבוק הוא היה נראה לי לגמרי ורוד ובתאורות מסוימות על היד הוא היה נראה מעין ורוד ניאוני, כלומר, לא בדיוק ניאוני, אבל הרבה יותר זוהר מאשר בבקבוק. בתאורות אחרות הוא היה נראה לגמרי אפרסקי עם גוון כתמתם, בהחלט צבע חמוד. שתי שכבות , פורמולה טובה, עמידות מצויינת כמו שכתבתי, 3 ימים.

הצבע הזה ממש מתאים לקיץ, הוא יותר ורוד ממה שרואים בתמונות ואתן יכולות לראות גם בתמונות את ההבדלים במראה שלו בתאורות שונות.



4 comments

VanityGirl said...

הצבע מקסים!

mayane21 said...

עשית לי חשק להתנסות גם כן

מקסים עלייך ! =)

Tuli said...

vanitygirl ו- mayane21 - תודה רבה לשתיכן !!! אתן מקסימות :-)))

Meital said...

הוא ממש חמוד, אני חושבת שאני אפילו אנסה אותו :P
בנתיים רכשתי 4 לקים שלהם (3 העברתי הלאה) ואני חייבת להסכים - מריחה נוחה, עמידות מצוינת. פשוט לקים מעולים!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts