Jul 1, 2010

Careline No. 358 v. OPI Holiday Glow

.


I'm taking a little break from the packages for a post I've promised to one of my beloved readers, so – Meital, this post is for you !



Careline No. 358 v. OPI Holiday Glow !

For a start, I'm bringing you some pictures of these two polishes in separate and I'll say right now – they are both gorgeous to my opinion ! Please notice the fact that I didn't take the pictures of these two at the same time and with the same lightning, so the best comparison would be in the pictures I took with both of them on the same hand.



I wrote all the things I had to say on Holiday Glow in this post….


And about Careline – this one is a very rich dark brown with copper shimmer and tons of tiny copper and silver glitter. In a strong and direct light you can even see colorful glitter (I took one picture to show you this) but don't expect to see that in regular light.

The application was fine, a bit sticky but not an issue and it stayed very nice on my nails for the three days that I wore it.

It's almost opaque in the first coat and two coats will do a perfect job. Also look how glossy it is, and that's without a topcoat !




The truth is I thought these two will be more similar, but when I applied them both on one hand, I could see the differences.

Still, in a regular room light they look very similar, not dupes but very close. In sunlight it's a different story and you can really see the difference, but since we are not standing all day long with our nails in certain angle to the sun, I thought it could be interesting for you.

In the last pictures I did the comparison with the two polishes on the same hand – Careline on pinky and middle and OPI on ring and index.



Well, I told you about the similarity, so what's different ?

Careline has a copper undertone and OPI has an eggplant undertone and its glitter are bigger.


Careline was almost opaque after the first coat and 2 coats were needed for complete opacity, while OPI wasn't close to be opaque in the first coat and needed 3 coats.

Careline has a glossier finish than OPI.


Careline is slightly darker than OPI.


Application wise, I liked OPI better than Careline because of the brush, it was more comfortable for me.

Durability wise, they both held very nicely on me for 3 days.




In conclusion – I really like them both – I like the OPI's eggplant undertone and the fact that its glitter are bigger and I love Careline's glossy finish and the fact that it has more depth.

So what do you think ?








OPI - Holiday Glow





Careline - No. 358

Careline No. 358 - Colorful glitter in direct sunlight





OPI Holiday Glow v. Careline No. 358




All the last 3 pictures:
Index and ring - OPI Holiday Glow
Middle and pinky - Careline No. 358







אני אעשה הפוגה קצרה מהחבילות לטובת פוסט שהבטחתי לאחת מהקוראות האהובות שלי, אז- מיטל, הפוסט הזה הוא בשבילך !

קרליין מס' 358 v. OPI Hoilday Glow !


בתור התחלה, אני מביאה לכן תמונות של שני הלקים האלו בנפרד וכבר עכשיו אני אגיד – שניהם מהממים לדעתי ! שימו לב רק לעובדה ששני הלקים צולמו בזמנים שונים ולא באותה תאורה, אז ההשוואה הטובה ביותר תהיה בתמונות שצילמתי אותם יחד על יד אחת.


על Holiday Glow כבר כתבתי בפוסט הזה את כל מה שהיה לי להגיד.....


לגבי קרליין – מדובר על אחד מהלקים הישנים יותר של קרליין, לא מהסדרות החדשות שיצאו גם עם שמות ולכן אין שם, יש רק מספר – 358. חום כהה עם שימר נחושת והמון נצנצים קטנים כסופים ובצבע נחושת, מאוד עשיר. באור ממש חזק וישיר אפשר לראות אפילו נצנצים צבעוניים (צילמתי לכן תמונה אחת כדי להמחיש) אבל אל תצפו לראות את זה באור רגיל.

המריחה שלו היתה בסדר, טיפה צמיגית, אבל לא באופן קיצוני וגם מבחינת עמידות הוא החזיק יפה במהלך שלושת הימים שהייתי איתו. הוא כמעט אטום כבר בשכבה ראשונה ושתי שכבות יעשו כאן את העבודה כמו שצריך. תראו גם כמה הגימור שלו מבריק, וזה בלי טופקואוט !



האמת שחשבתי ששני הלקים האלו יהיו יותר דומים, אבל כששמתי את שניהם על יד אחת, ראיתי שבהחלט יש ביניהם הבדל.

בגדול, באור רגיל שני הצבעים האלה נראים די דומה, הם ממש לא זהים אבל הם מאוד קרובים. באור שמש זה כבר סיפור אחר וההבדל יותר ניכר, אבל מכיוון שרובנו לא עומדות כל היום עם הציפורניים בזוית מסוימת של שמש, ובאור רגיל הם נראים די דומה (המראה הכללי – חום כהה עם נצנצים עדינים), חשבתי שתשמחו לדעת שיש תחליף זול יותר ולא פחות יפה ללק המקסים הזה של OPI.

בתמונות התחתונות צילמתי לכן את ההשוואה בין שני הלקים - קרליין על הזרת והאמה, OPI על הקמיצה והאצבע.




אז מה דומה כבר אמרתי ועכשיו – מה שונה ?

אם אמרנו שלקרליין יש תת גוון נחושת, אז ל OPI יש תת גוון חצילי והנצנצים שלו יותר גדולים.

הלק של קרליין היה כמעט אטום כבר בשכבה ראשונה ונדרשו 2 שכבות לתוצאה מושלמת, בעוד שהלק של OPI ממש לא אטום בשכבה ראשונה וכדי להגיע לתוצאה מושלמת נדרשות 3 שכבות.

הגימור של הלק של קרליין מבריק יותר מזה של OPI.

הלק של קרליין קצת כהה יותר מהלק של OPI.

את המריחה של OPI אהבתי יותר, בעיקר בגלל המברשת, היא היתה נוחה לי יותר.

הנצנצים של קרליין קטנים יותר מהנצנצים של OPI.

מבחינת עמידות, שניהם החזיקו עליי מעמד יפה 3 ימים.



לסיכום, אני ממש אוהבת את שניהם – אצל OPI אני אוהבת את הגוון החצילי שלו ואת העובדה שהנצנצים קצת יותר בולטים. בקרליין אני אוהבת את הגימור המבריק ולצבע נראה שיש יותר

עומק והוא נראה עשיר.

אז מה אתן חושבות ?


5 comments

Recalcitrant Nails said...

fabulous color

VanityGirl said...

העדפתי את הולידיי גלו, שהוא לק שאני מאוד אוהבת, והוא גם מאוד מיוחד בעיניי. הלק של קרליין נראה לי דומה להרבה שימריים חומים אחרים. לא לטעמי.

Meital said...

תודה רבה על ההשוואה!!!
אין ספק שהקרליין יפה מאוד, אבל לדעתי ה
OPI
לוקח ובגדול.
נראה ש"לא תהיה ברירה" :P
ואאלץ להזמין אותו...
חבל שאין אותו כרגע ב
Nail Etc
בדיוק כשאני מתכננת הזמנה..

Meital said...

בכדי להוסיף ל"מהומה" זויה הוציאה עוד לק שמזכיר את שניהם
בקולקציה החדשה של הסתיו
תמונה באדיבות סקרנג'י כמובן...
http://4.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/TCwa9fmImtI/AAAAAAAAG7k/F5PTUfBxiSs/s1600/cheryl2.jpg
מה את אומרת?
נראה לך שהוא מזכיר אותם?

Tuli said...

lacquer ware for tips and toes - Thank you :h:

vanitygirl - ההולידיי גלו הוא באמת מאוד אהוב עליי בדקויות שלו ובכלל אבל אני חייבת להגיד לך שגם זה של קרליין הוא לא חום שימרי בכלל, יש בו משהו מיוחד ואני יכולה לחתום שאם כשנפגשנו הייתי עם שניהם על אותה יד, לא היית שמה לב במבט רגיל :-)))

meital - בכיף ובשמחה ! כמו שכתבתי לואניטי, אם הייתי צריכה לבחור הייתי בחורת בהולידיי, אבל סביר להניח שאם היית רואה אותי עם שניהם על אותה יד ולא הייתי אומרת לך, לא היית שמה לב :-)
ולגבי זה של זויה - הוא נראה מהמם ברמות, אבל הוא לא נראה לי דומה להם.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts