Jul 15, 2010

More swatches from Chocaddict

.





Here are two more polishes that I received from the lovely Chocaddict:



הנה עוד שני לקים שקיבלתי בחבילה המקסימה מ- Chocaddict:





Miss Helen - Gris


This one is from a brand I haven't tried yet - Miss Helen and it's called Gris – a taupe crème. At first, it reminded me of Essie Mink Muffs but a quick look at these two bottle showed e that they are not the same. This one is more grey and darker than Essie. The application was easy, although it's a small bottle (7 ml) and sometimes the brushes in these kinds of bottles can be a bit annoying. Two coats were enough for an opaque look and you get a glossy crème finish.




הלק הזה הוא של חברה שעדיין לא יצא לי לנסות – Miss Helen והוא נקרא Gris – מעין חום אפרפר טאופי שכזה במרקם קרמי. בהתחלה הוא הזכיר לי את Mink Muffs של Essie אבל מבט חטוף על שניהם הבהיר לי שהם ממש לא אותו דבר. הלק הזה של מיס הלן הוא כהה יותר אפור יותר מזה של אסי.

המריחה שלו היתה ממש נוחה, למרות שמדובר בבקבוק קטן (7 מ"ל) ולפעמים המברשות שלהם יכולות להיות קצת מעצבנות. שתי שכבות הספיקו למראה אטום ומתקבל מראה קרמי עם ברק יפה.








Bourjois - Shade 15




Bourjois 1 second nail polish shade 15 I think – lets start with this stunning glitter bottle which captured me immediately. This is a charming pink with lots of tiny silvery glitter inside – it reminded me of Barbie J

Then came the super wide brush which surprised me, I totally didn't expect that. A very wide brush with round edges which supposed to cover the entire nail in one stroke. So I used more than one stroke but I was definitely surprised for good with its comfort and the good part is that you can easily get a perfect application with it. The drying time was fast and two coats achieved an opaque and a doll-like look.




Bourjois 1 second nail polish shade 15 - אני חושבת שזה המספר. נתחיל מהבקבוק המהמם והנוצץ שכבש אותי בשניה שראיתי אותו. הלק עצמו הוא בצבע ורוד מקסים עם המון נצנצים כסופים קטנטנים בתוכו – לי הוא הזכיר את ברבי J. אח"כ הגיעה המברשת הסופר רחבה שהפתיעה אותי, לזה לא ציפיתי. מברשת ממש רחבה ומעוגלת בקצוות שאמורה לכסות את הציפורן במשיחת מכחול אחת. אז לא בדיוק הסתפקתי באחת, אבל בהחלט הופתעתי מהנוחות שלה והקטע הטוב הוא שבקלות אפשר להגיע איתה לצורת מריחה מושלמת – אתן יודעות, בחלק התחתון של הציפורן, זה שקרוב לקיוטיקל ולא תמיד יוצא מושלם ואז צריך לתקן ? אז כאן הרבה יותר קל להגיע למראה מושלם בזכות המברשת. זמן הייבוש היה יחסית מהיר ושתי שכבות הספיקו למראה אטום ויפה ובובתי ביותר.




6 comments

Peacha said...

תתחדשי ...
נשמע ממש נוח הקטע של המריחה.. מעניין איך זה מרגיש.
אהבתי את הורוד. הוא באמת מזכיר את ברבי!

Meital said...

גם לי הורוד הזכיר ברבי :)
יש בו משהו שמזכיר את סידרת המעצבים של OPI
גם הם סופר שימרים כאלה כאילו ששברו בתוכם קריסטל
מדליק לגמרי הקטע עם המברשת. אני חייבת להודות שכל מריחה אני מתבאסת שלא יוצא לי מעוגל ויפה בקצה שקרוב לקיוטיקל. זה תמיד יוצא מעט ישר ולפעמים אני לא מגיעה בדיוק לאותו מקום בשכבה השניה.. :/

danra said...

גם לי ה- Gris לרגע הזכיר את ה- Mink Muffs שאני נורא אוהבת. אבל כשאני מסתכלת טוב נראה שה- Gris יותר חום ופחות מעושן ממנו.
הלק השני מחריד לדעתי. גם ורוד וגם נצנצים? לא בבית ספרנו!

~Lisa said...

Ooh! The second one is very bright and pretty!

Tuli said...

peacha - המברשת ממש רחבה, באמת נועדה לכסות את כל הציפורן והקטע עם הקצוות המעוגלים הפל את זה לכל כך קל ! אני מניחה שיש כאלה שזה יהיה להם ממש נוח ויש כאלה שפחות יסתדרו...אני שייכת לזן הראשון :-)

meital - ברור ! זה קשה מאוד שייצא מושלם וזאת הסיבה שאני תמיד משתמשת בעט מתקן ואז את יכולה להגיע לתוצאה שבאמת הכי קרובה לשלמות ! במקרה הזה פשוט לא היה צורך בעט המתקן, זה יצא ממש מדויק :-)

danra - הם דומים בגדול אבל כמו שכתבתי, הגריס הוא יותר אפור (לא יותר חום) ויותר כהה ממנו ולגבי הורוד, טוב, זה כבר עניין של טעם, לדעתי הוא מקסים :-)

Lisa - Thank you :h:

RUTHIE1 said...

אהבתי מאוד את הטאופי...
הורוד פחות הסגנון שלי אבל על הציפורניים המקסימות שלך שניהם יפהפיים.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts