Aug 30, 2010

הגרלת הפייסבוק שלי לחגים !

.




I'm having a new giveaway for the holiday season here in Israel – this giveaway is open only to my Israelis readers, so sorry for the lack of translation, but don't you think I care less about you, my beloved friends, and stay tuned, because I have a surprise for you too J

***




הבטחתי לכן הפתעה, נכון ? והבטחות צריך לקיים !

החגים בפתח ואני בטוחה שרובכן כבר החלטתן במה אתן רוצות להתחדש – בגד חדש, איפור או אולי לק חדש ?

ואתן יודעות מה ? זה גם מה שאני אוהבת בלקים, שבסה"כ מדובר על מוצר זול, שלא דורש תכנון מוקדם של הוצאה כספית ועדיין נותן הרגשה נהדרת של התחדשות ורענון !

כן, אני יודעת שחלקכן כאן ממלמלות לעצמן שגם כשמדובר בהוצאה כספית גדולה יותר הן לא תמיד מתכננות...חחח....כן, אני שומעת אתכן J אבל היי, כאן זה בלוג מחושב, לא תמיד חסכני..חחח, אבל תמיד מתוכנן ואני קוראת לכולכן לחשוב על חשבון הבנק לפני הכל, במיוחד בתקופת החגים !


ואחרי הכסת"ח הזה, כולנו יודעות שהבושם היה ונשאר אחת מהמתנות האולטימטיביות לחגים. הוא יפה, הוא מעוצב, הוא ריחני ובושם חדש תמיד נותן תחושה של שינוי והתחדשות !

אז לכבוד החגים, אני עורכת הגרלה חדשה והפעם בגרסה קצת שונה – ההגרלה תתנהל בפייסבוק והיא תהיה פתוחה רק לקוראות הישראליות שלי !


והמתנה הפעם – הבושם החדש Sheer של Bebe !


הבושם החדש הוא בניחוח פירותי- פרחוני, טמון בבקבוק בצורת לב, ומעוטר בתליון אופנתי משובץ קריסטלים.



תמונה: יח"צ




מה צריך לעשות כדי להיכנס להגרלה ?

  1. לעשות לייק לדף הפייסבוק של Tuli Nails - http://www.facebook.com/pages/Tulis-Nails-and-Makeup (אפשר גם ישירות דרך הבלוג, בעמודה הימנית).

  1. לשתף את ההודעה בדבר ההגרלה (שנמצאת בעמוד הפייסבוק) עם החברים שלכם בפייסבוק – באמצעות לחיצה על אופציית "שיתוף" שבתחתית ההודעה.

  1. עשיתם את שני אלה ? (כן, צריך גם לעשות לייק וגם לשתף כדי להיכנס להגרלה) השאירו לי תגובה להודעה כדי שאני אדע להכניס אתכם להגרלה. ברכות חג שמח תתקבלנה בברכה....חחחח.

תודו שעשיתי את זה פשוט הפעם !

ההגרלה תהיה פתוחה עד ליום שני 13.9.10 בשעה 22:00. ב- 14.9.10 אני אכריז על הזוכה במתנה !

בהצלחה לכולן !!!







תמונה: יח"צ


ולפני סיום, הנה עוד ממה שמספרת החברה על הבושם :



מותג האופנה הבינלאומי bebe , השיק לראשונה בישראל, לפני כשנה, את הבושם שהפך להצלחה מסחררת: bebe EAU DE PARFUM .

הניחוח האוריינטלי- חושני משקף בדיוק את האישה של bebe – אישה בטוחה בעצמה, חזקה, סקסית ואופנתית.

כיאה לאישה מעודכנת, האשה של bebe מתבשמת בקיץ בגרסה החדשה הקלילה והאוורירית של הבושם : bebe sheer .

אריזת הלב המקורית שמרה על צורתה, אך נצבעה בגוון ורדרד- פסטלי, והניחוח החושני קיבל רעננות פירותית קיצית.

Bebe sheer – הניחוח

הניחוח של bebe sheer הוא פירותי- פרחוני, בעל תו עליון של קוקטייל הדרים, תפוח ועלים ירוקים.

בשונה מהניחוח המקורי של edt bebe , גרסת הSHEER היא אוורירית יותר, פתוחה ובהירה.

שני הבשמים אשר יצרו את הניחוח, קלודט בלנויס וז'אן ז'קס, הפחיתו בתווים הענבריים והוסיפו רעננות לניחוח, באמצעות פירות עסיסיים וקיציים.

בנוסף, הפרחוניות שבניחוח הפכה לקלילה ושקופה יותר, ויוצרת חותם סקסי עדין.

מבנה הבושם- שילוב רומנטי בין פרחוניות עסיסית למאסק חושני

תווים עליונים: קוקטייל הדרים, תפוח, עלים ירוקים

תווי אמצע: אדמונית, ורד,יסמין,פרסיה

תו בסיס: סנדלווד, מאסק, אמבר

בקבוק הבושם, אשר נוצר בהשראת הקימור החושני ביותר בגוף האישה, הלב, הפך לסמל אייקוני המזוהה עם בושמי המותג.

הצבע הורוד – הפסטלי של בקבוק הבושם ושל האריזה החיצונית משדר נשיות ומעניק לו ייחוד.

הבקבוק

זכוכית מקומרת בצורת לב ורוד, מצופה בצדדיו בפס מתכת ורדרד, עליו מוטבע לוגו BEBE . תכשיט כיפי ופלרטטני הניתן להסרה, מעטר את הבקבוק – תליון ורוד בצורת לב, משובץ קריסטלים ועליו תלויה האות b.

הקופסה החיצונית של הבושם, בגווני ורוד-פסטלי ועליו הדפס נשי וכיפי, נפתחת כמו "קופסת מתנה", ובמרכזה חלון הצצה עגול לבושם .



Aug 29, 2010

Giveaway Updates

.


Here are some giveaways around the blogosphere:



Mon Coin a moua is having a Euro-mazing Giveaway and 3 lucky readers will win awesome prizes ! This giveaway ends on 8/31 so hurry up and enter.

Juicy Nails is having her 300 Followers giveaway and she's giving away 3 gorgeous prizes ! This giveaway ends on 8/31 so hurry up and enter.

Babbling Brooke is having a giveaway and you can win Overall Beauty Mineral Eye Shadows ! This giveaway ends on 8/31 so hurry up and enter.

Manicure Time is having her first giveaway and you can win gorgeous Catrice and Essence polishes ! This Giveaway ends on 8/31 so hurry up and enter.

Delta Cephei is having Glitter Gal Australia Giveaway and the winner will receive two of their 3D Holographic lacquers ! This giveaway ends on 8/31 so hurry up and enter.

Magic Maid is having her 700+ Followers giveaway and you can win tons of stunning polishes ! Ends 9/3

Also Known As is having a Special K Giveaway for hitting 1000+ followers and 3 winners would win awesome prizes ! Ends 10/1


***



כל ההגרלות שפרסמתי בפוסט הזה הן בינל"א ופתוחות לקוראים מרחבי העולם!

והנה כמה הגרלות שרצות בבלוגים כאן בארץ לקוראות הישראליות, עם חלקן אני כבר באיחור היסטרי, אז שימו לב לתאריכים ורוצו להירשם !

דנרה מגרילה בבלוג שלה את הבושם For Her של נרסיסו רודריגז בגרסת המאסק – מהרו כי ההגרלה מסיימת מחר !

בבושמולגית עורכים הגרלה של קלאסיקה ולכן יש סיכוי לזכות בבושם שאלימר של גארלן – ההרשמה נסגרת ב- 2.9.

ביופי של בלוג תוכלו לזכות בערכת טיפוח מפנקת – ההגרלה מסתיימת ב- 5.9.

The Beauty News מחלקת לשלוש זוכות ערכת פדיקור לכפות הרגליים – ההגרלה מסתיימת ב- 5.9.



Aug 27, 2010

Thank you !!!

.




Two days ago I received an email from one of my readers, Rachel, and she wrote me that she's not sure if I knew this, but my blog was chosen to be in the top 50 nail blogs list on spabeautyschools website.

Of course I immediately entered the link she sent me, and there I found my blog, in number 29. Here's a link to the list:



http://www.spabeautyschools.com/article/v/10021/top-50-nail-blogs/




I'm very excited about this and I feel so proud and so honored !

And I want to say a big big thank you to all of you!

Thank you for reading and commenting here in my blog and giving me the drive every time to write a new post ! thank you for the openness, the support and the love you give me – you already know that this is not something that I take for granted and I really appreciate that and grateful to you for all that !

You are wonderful and this blog is like that because of you ! Sending a big kiss to each one of you !

You are welcome to check this list – you'll find there many more fabulous blogs of my lovely blogger friends and of course, you can always find my favorite blogs on my blogrolls J

I was also given a badge and I'm going to place it on the right column in the blog, so you can always click on it and get to the list.

Again, thank you so much my amazing readers ! And thank you Rachel for writing me this email !!!

I think this is also a good time to tell you that I have some new surprises for you and I'll tell you all about it in the next few days, so stay tuned J



***




לפני יומיים קיבלתי מייל מרייצ'ל, אחת הקוראות שלי מארה"ב, ובו היא כתבה לי שהיא לא היתה בטוחה אם אני יודעת, אבל הבלוג שלי נבחר להיות ברשימת 50 הבלוגים המובילים בתחום הציפורניים באתר של spabeautyschools בארה"ב.

כמובן שמיד נכנסתי לקישור שהיא שלחה לי ושם מצאתי את הבלוג שלי, מופיע לו במספר 29, הנה הקישור לרשימה:



http://www.spabeautyschools.com/article/v/10021/top-50-nail-blogs/




אתן לא מבינות איזו גאווה הרגשתי !

ולא רק בעצמי אני גאה, אלא בכולנו – אנחנו הישראליות על המפה, בנות ! מי היה מאמין לפני שנה וחצי, כשפתחתי את הבלוג, שיהיה כאן כזה שינוי בתחום ! אני לא יודעת עד כמה כולכן מודעות למהפך הגדול שקרה כאן בתחום הלקים בשנה שנתיים האחרונות, אבל התרחש כאן שינוי רציני !

ואני חושבת שהרשימה הזאת היא טפיחה ענקית על השכם (וגם מייל אישי חם מהעורך שלא נעים לי להעתיק לכאן, אבל מפרגן ביותר). אני מאוד מתרגשת מזה ומרגישה כבוד גדול שנבחרנו להיות בה J


אז אני רוצה להגיד לכולכן בהזדמנות זו תודה רבה רבה !

תודה שאתן קוראות ומגיבות כאן ונותנות לי את הדרייב בכל פעם לכתוב פוסט חדש ! תודה על הפתיחות, התמיכה ואהבה – אתן כבר יודעות שזה משהו שבכלל לא מובן לי מאליו ואני מאוד מעריכה ומודה לכן על כך ! אתן נפלאות ומקסימות והבלוג הזה מתקיים בזכותכן לא פחות מאשר בזכותי ! שולחת לכל אחת מכן נשיקה חמה !

ואתן מוזמנות לבדוק את הרשימה ולהשתמש בה, יש בה עוד הרבה בלוגים של חברות בלוגריות נפלאות שכותבות בלוגים נהדרים וכמובן, שאת כל הבלוגים שאני אוהבת אתן יכולות למצוא תמיד בבלוגרול שלי J

מהאתר שלחו לי גם תג שאני אוכל להציג בבלוג, הוא יופיע באופן קבוע בעמודה הימנית של הבלוג, אז אתן תוכלו להגיע לרשימה הזאת גם אם תלחצו עליו.

ושוב – תודה ענקית לכולכן, קוראות מדהימות שלי !

אני חושבת שזה גם זמן טוב לספר לכן, שיש לי כמה הפתעות חדשות בשבילכן ואני הולכת לספר לכן עליהן בימים הקרובים, אז צפו פוסט J



Aug 25, 2010

Amora from Ana

.




Today I continue to tell you about my experiences with brands I've never tried before.

The next brand I want to tell you about is Cliché – my blogger friend Ana from Portugal sent me this one and like always, I'm thrilled to try new polishes.

This is Amora, at first I thought it means "love" like "amor", but a little search discovered that it probably means raspberry….so Ana – what does "Amora" means ?

Either way, I love raspberry and I really love this polish, so everything works out for me….hahaa

This is a stunning reddish purple with tiny glitters, one of those colors I can never resist ! The formula was great, not too thick and not too thin, exactly the way I like it. After the first coat it was pretty sheer, than opaque on the second coat and I added a third coat because I think it shows the full depth of this color.

So for conclusion I can tell you I really like this polish – interesting and rich color, great application and pretty quick drying time, I would love to try more polishes of this brand.




Thank you again Ana !!!




Cliche - Amora








היום אני ממשיכה עם חוויות מלקים של חברות שלא יצא לי לנסות עד כה.

החברה הבאה שיצא לי להתנסות בה לאחרונה היא Cliché - חברתי הבלוגרית אנה מפורטוגל שלחה לי אותו ואני, כרגיל, תמיד שמחה לנסות לקים חדשים.

הלק הזה נקרא Amora, בהתחלה חשבתי שאולי המשמעות של זה היא אהבה, כמו Amor, אבל חיפוש קטן שעשיתי מסקרנות העלה כי כנראה מדובר בפטל....אז אני כנראה אצטרך שאנה תענה לי על זה J בכל אופן, אני מתה על פטל ואני גם מאוד אוהבת את הלק הזה, אז מבחינתי, הכל מסתדר...חחח

מדובר על סגול אדמדם הורס עם נצנצים קטנטנים, מהצבעים האלה שאני אף פעם לא יכולה לעמוד בפניהם ! הפורמולה שלו היתה מצויינת, בדיוק כמו שאני אוהבת, לא סמיכה מדי ולא דלילה מדי. בשכבה הראשונה הוא היה חצי שקוף, בשכבה שניה אטום ואני הוספתי את השכבה השלישית כי לדעתי היא מביאה לעומק המלא של הצבע.

אז לסיכום החוויה אני יכולה לומר שאהבתי מאוד את הלק הזה – הצבע עשיר ומעניין, המריחה מצויינת וזמן הייבוש מהיר יחסית, אני אשמח לנסות עוד צבעים שלהם.


Aug 24, 2010

L’ORÈAL PARIS - VOLUME MILLION LASHES

.


מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק בימים אלה חידוש טכנולוגי בתחום איפור העיניים: מסקרה ווליום מיליון לאשס - דור חדש של נפח עוצמתי.

מסקרה חדשנית המעניקה לריסים נפח עוצר נשימה, יוצרת אפקט של ריסים עבים ורבים יותר באמצעות מברשת חדשנית ואלסטית. התוצאה - כל ריס מוגדר ומעובה למבט עמוק ומדהים.


תמונה: יח"צ




המסקרה החדשה משלבת שני פתרונות ייחודיים:



מברשת Millionizer ייחודית המעבה כל ריס וריס - המברשת האלסטית מעבה את הריסים הודות למספר רב של סיבים המצויים בה ועוטפת את הריס בצבע לכל אורכו.


מנגנון The Excess Wiper (מותקן באריזת המסקרה) - מסיר את עודפי הצבע מהמברשת, מנקה וסוחט את שאריות החומר ומסייע במריחה מדויקת של כל ריס וריס, ללא יצירת גושים.





תכולה: 9 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 115 ₪
מחיר הכרות לחודש אוגוסט – 69.99 ₪



ניתן להשיג:

ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.















* פוסט פרסומי

Aug 23, 2010

I'm back !!!

.



I missed you so much !

How are you all ? Are you having fun these days ?

Last week I spent some quality time with my hubby, he was on a vacation from work, which is a pretty rare thing when we're talking about him, and I can share with you that every day began like this:

Ohhh that is so fun ! We have the day to ourselves !

But I have to write a post

But finally he's on a vacation !

But I want to post today

And you already understand the rest……and you also know what my decision was eventually…..

So sorry for not being here for a while, but I know you'll understand me J

And now I'm all yours !!!

And before I continue to show you some new things, I want to show you a little cute and optimistic Konadicure I've made and give you my conclusion about the order I made from Eyeko.


I don't know if you remember them all, but I ordered 3 polishes (I'm adding pictures of all the three together to this post) from their website.

The shipping went smooth, the package had arrived pretty quickly and everything was well packed. The price was reasonable also, it was about 15-17$ for the whole package, including the shipping.

The bottles are very cute, take in count that they contain smaller amount than the average. I personally don't mind, because this is still enough for me, I never finish a whole bottle of nail polish.

The formula was a bit different from one another, overall I can't say I was crazy about it, but it was still o.k, reasonable + lets say.

The colors were adorable, I really liked them and especially the Vampira, which was the most unique one out of the bunch.



Overall – I will order from them again, but not colors which are very standards (unless they are part of a collection which is on sale and than it worth it). You'll want to take a look at their website from time to time, they have many great deals - http://www.eyeko.com/







Eyeko Vintage + Konad plate M3




Eyeko - Vintage



Eyeko - Indigo



Eyeko - Vampira







איך התגעגעתי !

מה שלומכן ? איך עוברת עליכן חופשת הקיץ ? נהנות ? מתרוצצות בין חנויות ? משועבדות לילדים ? או שאולי אתן בסייסטה מתמשכת ?

אצלי גם וגם.....קצת התרוצצויות (חוץ מהקטע של הילדים, אין לי עדיין....), קצת סייסטה....בשבוע האחרון ביליתי זמן איכות עם בעלי, שזה מצרך די נדיר במחוזותינו ואני יכולה לשתף אתכן שכל יום התחיל ב:

איזה כיף ! יש לנו יום חופש ביחד !

אבל אני חייבת לכתוב פוסט

אבל סוף סוף הוא בחופש !

אבל אני רוצה לפרסם פוסט

ואתן כבר מבינות את ההמשך ו..........אתן גם די יודעות מה הוחלט בסוף........

אז סליחה על ההיעדרות, אבל אני יודעת שתבינו אותי J

ועכשיו כולי אתכן !!!

אז לפני שאני ממשיכה להראות לכן דברים חדשים, רציתי להראות לכן עוד קונאד קטן ואופטימי שעשיתי ולסכם לכן את הרכישה שלי מ- Eyeko.

לא יודעת אם אתן עדיין זוכרות את כולם, אבל הזמנתי שלושה לקים (מצרפת לכן כאן את התמונות של שלושתם במרוכז) מהאתר שלהם. מבחינת משלוח, הכל הלך חלק, החבילה הגיעה די מהר והכל היה ארוז מקסים. מבחינת מחיר, יצא די משתלם לדעתי, בסביבות ה- 60,70 ש"ח לחבילה, כולל המשלוח.

מבחינת הלקים עצמם – הבקבוקים חמודים מאוד, קחו בחשבון שיש בהם כמות קטנה יותר מהממוצע. לי באופן אישי זה לא מפריע כי זו עדיין כמות מכובדת וגם ככה אני אף פעם לא מצליחה לסיים בקבוק שלם של לק.

הפורמולה היתה קצת שונה מאחד לשני, בסה"כ לא יכולה להגיד שהשתגעתי ממנה, אבל עדיין בסדר, סביר פלוס נגיד.

הצבעים היום מקסימים, ממש אהבתי אותם, אחד אחד, ובמיוחד הומפירה, שהיה הכי מיוחד בעיניי מהחבורה.



בסופו של יום – אני אזמין מהם שוב, אבל לא צבעים שהם ממש שגרתיים (אלא אם כן זה מגיע כחלק מקולקציה שנמכרת בהנחה ואז זה די משתלם). שווה להציץ באתר שלהם מדי פעם, יש להם המון מבצעים שווים – http://www.eyeko.com/




Aug 12, 2010

Eyeko Vintage

.



This week was so strange and exhausting for me…..so I guess this is kind of apology for the lack of swatches in the past week J

O.k. so here is the third polish I've ordered from Eyeko:

Vintage – a light turquoise, more like a green pastel. Very pretty and delicate. 2 coats were needed for an opaque look. The formula, like with the blue polish, was a little thick but overall the application was good and in this case too, I really like the result.

What do you say about it ?





Eyeko - Vintage










שבוע הזוי ומתיש עבר על כוחותינו....אז אני מניחה שזו מעין התנצלות על היעדר הסווטצ'ים בשבוע האחרון J

אוקיי, אז הנה הלק השלישי שהוזמן מ- Eyeko:

Vintage – טורקיזי בהיר, יותר לכיוון הירוק הפסטלי. עדין מאוד. שתי שכבות נדרשות כאן למראה אטום. הפורמולה, כמו בלק הכחול, היתה קצת סמיכה אבל המריחה עדיין היתה נוחה וגם כאן, התוצאה הסופית היתה ממש לטעמי.

מה אתן אומרות עליו ?


Aug 9, 2010

Vampy Vampira !

.



I'm a bit late with this, but here's another one from the Eyeko polishes I've ordered:



Vampira – Stunning ! This is a black base with tons of tiny red glitter. It was so sheer in the first coat, but turned out opaque after the second coat. Its glitters are charming and I can definitely say that it is special and interesting polish.

Not like the other one I've showed you, this polish applied very well and I didn't have any issues with it.


This was one of the first Eyeko polishes I've laid my eyes on, and I'm very glad that I ordered it :-)




Eyeko - Vampira








קצת באיחור, אבל הנה עוד אחד מהלקים שהזמנתי מ- Eyeko:

Vampira – מעלף ! לק שחור עם המון נצנצים אדומים קטנטנים. בשכבה הראשונה הוא נראה די שקוף ובשכבה שניה הוא כבר אטום לגמרי. הנצנצים שלו פשוט מקסימים והוא בהחלט נכנס להגדרה של לק מעניין ומיוחד.

בניגוד ללק הקודם שהראיתי לכן, כאן לא היתה לי בעיה עם המריחה והכל הלך חלק.

הלק הזה היה אחד הלקים הראשונים של Eyeko ששמתי עליו עין ואני ממש שמחה שהזמנתי אותו J



Aug 5, 2010

Eyeko Indigo

.





Here's a brand I've never wrote about it to you before – Eyeko.

I saw many gorgeous swatches of them before, and decided that it's time for me to give it a try.



A while ago, I saw they have a special offer on Twitter (they publish special offers all the time, you should follow them on Twitter or Facebook) that on every order you get their Vintage polish for free, so I've ordered from their site two and got one for free. I don't exactly remember the price, but I think it was something around the 15$ for all the three, shipping included.

The package arrived after a week and a half and everything was well packed, even with their bag and sticker.

Their bottles are cute and they are smaller than the average – 8.5 ml per bottle instead of 15 ml.

I took pictures of all the three and today I'll show you a swatch of one of them:



Indigo – a dark shimmery blue with tiny blue glitter. The color itself is stunning, not something I haven't seen before, but still, a really charming dark blue. It's opaque already after 2 coats and I can't say I went crazy on the application. There were some rebellious hairs on the brush which kind of annoyed me and the formula was a bit tricky. In one hand, it seemed to be runny in the first coat and in the second coat it started to be pretty thick. On the other hand, the result was beautiful on the nails, so it's hard for me to decide which one to blame, the brush or the formula, but something didn't work out for me in this part.



My final say - gorgeous color, lovely result, and the way to the result – well, not so fun but also not terrible.








Eyeko - Indigo










הנה חברה שעדיין לא כתבתי לכן עליהEyeko - .

כבר ראיתי המון סווטצ'ים מקסימים שלהם ברחבי הבלוגוספירה והחלטתי שהגיע הזמן לנסות.



לפני כמה זמן התפרסם מבצע שלהם בטוויטר (כל הזמן הם מפרסמים מבצעים חדשים, כדאי לכן לעקוב אריהם בטוויטר או בפייסבוק) שעל כל הזמנה של לק, לא זוכרת אם אחד או שניים, מקבלים את הלק Vintage שלהם במתנה. בדקתי והם עושים משלוחים לישראל, אז הזמנתי לי שלושה לקים שלהם – ליתר דיוק, הזמנתי באתר שלהם שניים ואת השלישי קיבלתי במתנה. אני לא זוכרת בדיוק את המחיר, אבל אם אני לא טועה, זה יצא משהו בסביבות ה- 60,70 ש"ח לשלושתם, כולל המשלוח.

החבילה הגיעה תוך שבוע וחצי בערך והכל היה ארוז מקסים, אפילו עם שקית ומדבקה שלהם.

הבקבוקים שלהם חמודים מאוד והם קטנים יותר מהממוצע – 8.5 מ"ל לבקבוק במקום 15 מ"ל המקובל.

צילמתי לכן את שלושת הלקים שהזמנתי והיום אני אראה לכן סווטץ' של אחד מהם:



Indigo – כחול כהה שימרי עם נצנצים כחולים קטנטנים. הצבע עצמו מהמם, לא משהו שעוד לא ראיתי, אבל עדיין, ממש כחול כהה מקסים. הוא אטום כבר אחרי שתי שכבות אבל אני לא יכולה להגיד שהשתגעתי על המריחה. במברשת היו כמה שערות סוררות שדי עצבנו אותי כי זה לא נראה לי לעניין והפורמולה היתה קצת טריקית. מצד אחד היה נראה לי שהיא נוזלית בהתחלה ואז אחרי השכבה השניה היא התחילה להיות קצת צמיגית. מצד שני, כמו שכתבתי, התוצאה יצאה נהדרת על היד, כך שקשה לי לשים את האצבע על האשם כאן, המברשת או הפורמולה, אבל ההרגשה שלי היתה שמשהו כאן לא מסתדר לי חלק.

סיכום שלי ללק הזה – צבע מהמם, תוצאה מקסימה, הדרך.....לא הכי כיפית אבל גם לא נוראית.


Aug 4, 2010

בועז שטיין ב- Happy Hour

.








These are news for my Israelis readers so I won't translate this post, but you can look at these beautiful pictures and gorgeous polishes :-)






בוקר טוב לכולן !

אין כמו לפתוח את הבוקר בקצת חדשות ותמונות יפות, נכון ?

אז הנה ידיעה שקיבלתי הבוקר:









רשת happy hour (הפי אוור) תכניס את חברת האיפור "בועז שטיין" לסניפי הרשת


רשת מכוני טיפולי הקוסמטיקה, האיפור והטיפוח שנפתחה לאחרונה "happy hour" הפועלת בשיטת ה- "Walk in". מרחיבה את פעילותה ויוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת האיפור המובילה "בועז שטיין".

במסגרת שתוף הפעולה תציב רשת "happy hour" בסניפה עמדות איפור שתכיל מוצרי איפור של המותג "בועז שטיין", לשירותי איפור מהיר, מלא ומקצועי. השרות ייתן מענה לכל סוגי האיפור הרצויים החל מאיפור עדין לבוקר ועד לאיפור ערב ואיפור כלות.

בנוסף מתוכננות פעילויות עתידיות משותפות שתעניק הרשת בשיתוף עם חברת "בועז שטיין" כמו: סדנאות איפור אישיות שינתנו על-ידי מאפרים בכירים בשיטת "בועז שטיין", הסדנאות יתקיימו בבית הספר "happy hour school", המעניק בין היתר שיעורי פדיקור ומניקור.

לדברי עוזי ביאז מבעלי רשת "happy hour" "רשת happy hour היא היחידה מסוגה בארץ המעניקה שרותי איפור מקצועי, יעיל ומהיר, אי לכך אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת האיפור "בועז שטיין", משום שהאני מאמין של החברה הוא להעניק טיפול ושרות מהיר באיכות בלתי מתפשרת ללקוחותינו. הרחבת ליין האיפור והחדרת האיפור המקצועי של בועז שטיין מאפשרת לנו לתת לקהל לקוחותינו טיפול המשלים את טיפולי היופי והקוסמטיקה".

לדברי בועז שטיין "אנו שמחים על שתוף הפעולה שנוצר ולהיות חלק מרשת Happy HOUR המעניקה מענה מיידי ומקצועי לכל לקוחה הכמהה למראה איפור בשגרת היום יום".











תמונות: יח"צ

Aug 1, 2010

Rainbow of colors from Chocaddict

.


Today I have something special to show you !



I received Gosh Rainbow in the package from the wonderful Chocaddict and even before I saw it, I knew I'm going to love it.


This is a clear base with lots of massive duochrome flakies in colors of orange-yellow-green and one coat of it over any polish, changes it completely. Absolutely stunning !

It's popular to lay this polish over black for maximum effect, but I've decided to do a little experiment and show it to you over several dark crème polishes, so you can see it in different ways. As I wrote, all you need is one layer of this polish and everything changes. As thick as the layer would be, as bigger the amount of flakies that would cover the base color will be.

And now to the experiment:

As a base, I used 4 different colors and I took you some "before" pictures so you can see them "clean" (also these are some of my favorite crèmes so you can take a recommendation on them all on the way):


Index - Orly Enchanted Forest

Middle – Chic No. 32

Ring – Misa Sorry Just Can't Help It

Pinky – Misa Can't Nobody Take Me Down

I applied a layer of Rainbow over then and here are the results ! I loved it the most over the black and the purple J

This one definitely joins my most special polishes list !

So, what do you think ?

And of course – Thank you soooooooo much Chocaddict ! I love it !








Index - Orly Enchanted Forest

Middle – Chic No. 32

Ring – Misa Sorry Just Can't Help It

Pinky – Misa Can't Nobody Take Me Down







היום יש לי משהו מיוחד להראות לכן !

את הלק הזה של Gosh שנקרא Rainbow קיבלתי בחבילה מ- Chocaddict המקסימה ועוד לפני שראיתי אותו, ידעתי שאני הולכת לאהוב אותו.

הלק הזה הוא בעצם לק שקוף עם חתיכות נצנצים ענקיות (המכונות Flakies) דואוכרומיות בצבעים של כתום-צהוב-ירוק ושכבה אחת שלו מעל כל לק, משנה אותו לחלוטין, פשוט מטריף !

מקובל לשים את הלקים מהסוג הזה על לק שחור לקבלת האפקט המירבי, אבל החלטתי לעשות ניסוי הפעם ולהראות לכן אותו על כמה לקים כהים בגוונים שונים, כדי שתוכלו להתרשם. כמו שכתבתי, כל מה שצריך זו שכבה אחת מהלק והכל משתנה. ככל שתשימו שכבה עבה יותר, כך כמות הנצנצים תהיה גדולה יותר וזה יכסה שטח יותר גדול מצבע הבסיס.

ונעבור לניסוי:

בתור בסיס, השתמשתי בארבעה צבעים שונים וצילמתי לכן אותם "נקיים" כדי שתוכלו להתרשם ממראה ה"לפני" (חוץ מזה שאלו חלק מהקרמיים הפייבוריטים שלי אז קבלו המלצה על כולם על הדרך):

אצבע – Enchanted Forest של אורלי

אמה – מס' 32 של שיק.

קמיצה – Sorry Just Can't Help It של מיסה.

זרת – Can't Nobody Take Me Down גם הוא של מיסה.

מעל כולם הוספתי שכבה של Rainbow והתוצאה לפניכן !

התמונות משקפות את המראה שמתקבל אבל קחו בחשבון שכל פעם שאתן מזיזות את היד, רואים צבע אחר, כי זה משתנה בהתאם לתאורה ולזויות ובאופן אישי, אני הכי אהבתי את המראה שלו על השחור ועל הסגול J

הוא בהחלט מצטרף לרשימת הלקים הכי מיוחדים שיש לי.

אז מה דעתכן ?



 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts