Sep 19, 2010

Revlon Colorburst Lipstick - סקירה

.



לאחרונה קיבלתי לסקירה שני מוצרים של רבלון שיצאו לאחרונה - שפתון מסדרת Colorburst החדשה של רבלון וצללית מקולקצייתEye Shadow Luxurious Color לקיץ 2010.

מכיוון שהפוסט יצא ארוך מאוד, אני אביא לכן היום את החלק הראשון של הסקירה ואת החלק השני אני אפרסם בהמשך השבוע.













נתחיל מהשפתון, שהוא כאמור, מסדרת Colorburst Lipstick של רבלון לקיץ 2010.

השפתון מתואר על ידי החברה כ"שפתון בעל פיגמנט עז, במרקם קליל ובאריזה מגה יוקרתית".

ובכן – האריזה אכן מקסימה, שחורה עם דוגמת מעויינים חרוטה עליה ואהבתי אותה מהרגע הראשון שראיתי אותה. היא הזכירה לי מסעדה אחת שהיינו בה במהלך הטיול שלנו לארה"ב, שהיו בה ספות עור שחורות ומרופדות עם דוגמה דומה ואפילו הצטערתי קצת שהאריזה כאן לא מרופדת, הייתי ממשיכה להתרפק עליה בכיף J






תמונה: יח"צ




השפתון שקיבלתי הוא בגוון שנקרא Blush – מעין ניוד ורדרד עדין ומאוד ומאוד טבעי. לכל מי שמכירה, אני די יכולה להגדיר אותו כ- MLBB(my lips but better) כי הוא נראה הכי טבעי על השפתיים, כמעט כמו הצבע הטבעי שלהן והוא יכול להתאים להרבה סגנונות איפור ואפילו למראה נטול איפור בכלל.

הדבר היחיד שקצת פחות אהבתי זה שיש בו טיפה שימר ואני אוהבת אותם קרמיים לחלוטין, אבל הוא לא מאוד מורגש (שימו לב, זה לא שפתון שימרי רגיל) ואני בהחלט יכולה לסלוח לו על זה.

הפיגמנט שלו טוב ומורגש, כמו שאתן יכולות לראות בסווטצ'ים שלו שצילמתי, למרות שמדובר בצבע מאוד טבעי (אני בטוחה שהוא אפילו מורגש יותר בצבעים הדומיננטיים יותר בסדרה):






(צילמתי לכן את התמונה השניה בתאורה שונה, כדי שתוכלו לראות את הורדרדות והשימר,
אבל קחו בחשבון שהתמונה הראשונה יותר משקפת את המרקם שמתקבל)




מבחינת מרקם – הוא מדהים בעיניי. רך ולחותי מאוד, ממש מלטף את השפתיים. הוא נמרח בקלות ומשאיר תחושה מאוד נעימה ולא דביקה על השפתיים, הזכיר לי מאוד את הבאלם שלי.

מבחינת עמידות, כאן אני חייבת להודות שהיה לי קשה למדוד במדויק. אני יכולה לומר לכן שלמרות שהוא מאוד לחותי, הוא עדיין די עמיד אבל לאור העובדה ששתיתי ועישנתי במרץ לאחרונה, בתוספת העובדה משלכתחילה מדובר בצבע מאוד טבעי שמזכיר את השפתיים שלי, היה לי קשה מאוד לקבוע בדיוק מתי נגמר השפתון והתחילו השפתיים שלי J

לסיכום, אני בהחלט יכולה להמליץ על השפתון הזה בחום, הוא בעל פיגמנט טוב, נעים ומלחח ומותיר שפתיים רכות ונעימות, האריזה מקסימה ועם מבחר של 15 גוונים בסדרה, אני בטוחה שכל אחת תמצא לפחות אחד שמתאים לה.









והנה גם מה שכותבת עליו החברה, כדי שתוכלו ללמוד עליו עוד:

בקיץ הנוכחי רבלון משיקה את COLORBURST LIPSTICK – השפתון המושלם לנשים המעוניינות בשפתיים עשירות בצבע, ויחד עם זאת, בתחושה טבעית וקלילה.

COLORBURST – המראה יוקרתי, המחיר אפשרי

כידוע, שפתון הוא מוצר האיפור הנמכר ביותר בעולם. האקלים הכלכלי שפוקד את העולם בשנתיים האחרונות, הביא למעבר של נשים רבות, בקטגוריית האיפור, ממותגים סלקטיביים למותגי מאס מארקט.

נשים עדיין רוצות לפנק את עצמן, אך הן הפכו למחושבות וזהירות יותר בהוצאות. עדיין, רכישת שפתון חדש נחשבת למותרות. רבלון מרימה את הכפפה ומטשטשת את הפער בין שפתוני יוקרה לשפתוני מאס-מארקט, ומשיקה שפתון במחיר מאס מארקט, אך בעל איכויות וניראות של שפתון סלטקיבי יוקרתי.

כאשר תשלפי את COLORBURST מתיק האיפור, התחושה היא של שפתון סופר-יוקרתי!!! האריזה השחורה, בעלת הטקסטורה הייחודית, המנגנון הכסוף והחריטה האלגנטית על גבי השפתון מעניקים חגיגיות ויוקרה לשפתון, וכל זאת במחיר של שפתון מקטגוריית המאס-מארקט.

טכנולוגיה- צבעוניות עשירה, מרקם קליל וללא פראבנים!!!

שפתוני COLORBURST מכילים פיגמנטים חדשניים בעלי צבעוניות עשירה, בטכנולוגית ELASTICOLOR אשר פותחה ע"י רבלון ומעניקה שכבת צבע עשירה, המחבקת את השפתיים, אך בעלת מגע קליל ובלתי מורגש. הפורמולה מועשרת במרכיבי לחות והזנה לשפתיים, כדוגמת שמן שקדים מתוקים, המשפרים את מרקם השפתיים.

הפורמולה נטולת פראבנים (חומרים משמרים), ומועשרת בתמצית וניל, לניחוח עדין וטבעי.

גוצ'י ווסטמן, המנהלת האמנותית של רבלון: "אין ספק כי השפתון חוזר למרכז הבמה ובגדול! נשים רוצות פיגמנט מלא עם מרקם קליל כשל ליפ גלוס. לכן, פיתחתי, ביחד עם אנשי המחקר של רבלון את השפתון COLORBURST, המבוסס על פטנט המעניק תחושה קלילה ובלתי מורגשת יחד עם צבע עשיר ומדויק.

נשים רוצות תחושת יוקרה ופינוק, לכן, עטפנו את השפתון הזה באריזה מהודרת ושיקית שתבדל אותו משפתונים אחרים במאס מרקט."

מגיע ב- 15 גוונים אופנתיים.

מחיר לצרכן: 110 ₪.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.








*This review turned out to be very long, so I'll post it separately in English later





* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה

* The products in this post were sent to me by the manufacturer for review

6 comments

Peacha said...

אהבתי את הצבע שאת קיבלת...

בכלל סקירה מעולה! תתחדשי=]

Meital said...

נשמע מעניין.
אני לא יודעת אם אנסה, אני מודה, אני קשה באודמים..
אבל אני תמיד נהנית להחזיק ידע שכזה.
לכי תדעי, יום מסריח בעבודה, סתם עייפות מצטברת, ביקור תמים בסופר פארם
והופס..
יוצאים עם רכש מחויכים :)

Tuli said...

Peacha - תודה רבה, את תמיד כזאת מקסימה :-) וכן, גם אני אהבתי את הצבע, סולידי כזה וחמוד.

מיטל - חחחח.....כן, יודעת :-))) גם אני מאוד קשה כשמדובר על צבעים לשפתיים ואני גם לא משתמשת בצבעים דומיננטיים, אבל זה מה שאהבתי בו, שהוא כזה עדין וטבעי ומאוד נעים, אז נראה כאילו בקושי שמתי משהו, אבל השפתיים נראות יפות.

mayane21 said...

ואווו עשית לי חשק עז, אני מאד אוהבת את המוצרים של רבלון וזה נשמע מעניין מאד.

אלך היום לפארם הקרוב כדי להתרשם עוד יותר מקרוב

תודה תולי, מקסימה כתמיד ! =)

מכון שיזוף said...

תודה רבה, נראה לי שווה ניסיון, בעיקר בעקבות ההמלצה החמה. עם זאת נראה לי שהמחיר יקר יחסית.

איפור ערב said...

אהבתי את העיצוב וגוון של האודם הוא עדין ויפה אבל המחיר יקר מידי בשביל אודם :/

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts