Nov 15, 2010

קולקציית חורף 2010-11- OFRA Cosmetics

.



תמונה : אפרת אש"ל, יח"צ



חברת ע.פ.ר.ה השיקה את קולקציית חורף 2010-11 שלה באירוע מאפרות חגיגי במיוחד, בשיתוף פורטל היופי בי ביוטי, ומעבר לעובדה שהיה אירוע מהמם ומעניין, יש לי המוןןןןןן מה לספר ולהראות לכן.






אני יודעת שלחלקכן כבר הכרות ארוכה עם חברת ע.פ.ר.ה ואתן כבר מכירות את המוצרים, אבל אני גם יודעת שחלקכן עדיין לא שמע על החברה, אז כדי שניישר קו – חברת COSMETICS OFRA הינה יצרנית איפור מקצועי מארצות הברית, מפתחת ומייצרת תכשירי איפור למאפרים מקצועיים ובכלל זה לצמרת המאפרים המובילים בעולם, מתמחה מזה 30 שנה בפיתוח ובייצור תכשירים ייעודיים בתחום ובנוסף, מפעילה מרכז הדרכות והשתלמויות מקצועיות בתחום האיפור.

כאמור, החברה משיקה עכשיו את קולקציית החורף שלה ואת ההשקה מלווה המאפרת הישראלית הלן אמויאל. במסגרת האירוע שנערך לכבוד ההשקה, ערכה הלן 2 הדגמות – האחת, איפור לעור בוגר והשניה, איפור לאירועים, בדגש על איפור מעושן שאני כל כך אוהבת. זאת היתה ההכרות הראשונה שלי עם הלן ואני יכולה לספר לכן שהיא פשוט מקסימה אמיתית ומשדרת כל כך הרבה חום ומקצועיות בעת ובעונה אחת, שהיה פשוט תענוג לשמוע את ההדרכות שלה.



תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ





תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ

תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ




רגע, ולפני שאני ממשיכה – את האיפור לאירועים הדגימה הלן על הדוגמנית אינגריד פלדמן ואני חייבת לשתף אתכן – הייתי מהופנטת ! באמת, פשוט ככה ! כמה שהיא מהממת, לא יכולתי להפסיק לבהות בה וגם המצלמה שלי פשוט התחילה לצלם בעצמה, היא פשוט הורסת את הבריאות, באמת.....ואתן כבר מכירות אותי ויודעות שדברים כאלה לא שומעים ממני לעיתים קרובות, אבל באמת, כמה יופי וחינניות באדם אחד ואיזה חיוך כובש ! וואו, באמת שהייתי מהופנטת ממנה כל הערב וכמה שהיא מקסימה, אני רוצה להיות חברה שלה J טוב, הייתי חייבת לפרוק......





ונחזור לקולקציה החדשה, שנראית מהממת בפני עצמה, וכוללת את המוצרים הבאים:

מברשות איפור חדשות - מיני- ליין מברשות איפורUNIQUE - קולקציית מברשות איפור איכותיות, המיוצרות מעץ טבעי, ומשוחות בלכה מבריקה. השיער עשוי מהחומרים הטובים ביותר, תוך הקפדה על חיתוך וגזירה אנטומים. ידיות האחיזה הן ארגונומיות, לאחיזה קלה ונוחה. מברשות UNIQUE מיועדת למשתמשים "כבדים" עם דרישות מיוחדות. והיא כוללת 4 מברשות מעולות:

  1. מברשת לטשטוש קצוות ומעברי עיניים (מס' 31) – שיער TORAY FLEXIBLE . מחיר: 118 ₪
  2. מכחול סומק ופודרה עם קשר, מושלמת ליצירת "תפוחי לחיים" (מס' 22)– שיער WHITE CAPRA. מחיר: 248 ₪
  3. מכחול לטשטושים מורכבים (מס' 21)- שיער WHITE CAPRA. מחיר: 148 ₪
  4. מכחול שטוח לקונסילר ומילוי (מס' 20)- שיער TAKLON.מחיר: 118 ₪

אייליינר ג'ל ירוק – שמצטרף לאייליינרים מסדרת FIXLINE GEL בגוון "ירוק מלוכלך", חורפי ואופנתי שנקרא GREENLAND. האייליינר מגיע בצנצנת, בפורמט ג'ל , והוא בעל עמידות גבוהה במיוחד. האיליינר מתייבש ומתקבע על העפעף תוך שניות אחדות והמראה המתקבל הוא מאטי וממגנט. הגוון הירוק מצטרף אל הגוונים הקיימים – שחור, חום, סגול וכחול.

מחיר: 110 ש"ח

עפרון עיניים טורקיז - עפרון עיניים עמיד במים, על בסיס שעוות דבורים מועשרת בסיליקון, לשרטוט קל ומדויק של תיחום העין, בגוון טורקיז מטאלי יוקרתי ועשיר, לשימוש גם בתוך "מעקה העין", וגם בשימוש על העפעף, כאיליינר, או כבסיס טשטוש למראה צבעוני מעושן.

מחיר: 54 ש"ח

צללית בגוון IRON צללית עתירת פיגמנט, בגוון שחור עז, בו שזורים נצנוצים עדינים כסופים, ממש כמו לילה זרוע כוכבים. הצללית נותרת על העיניים למשך שעות ארוכות, במראה רענן ומלא צבע. מרקם הצללית רך ונוח לשימוש, היא נמרחת על העפעף בקלות ואינה מתפזרת.

מחיר: 84 ש"ח

ליפ גלוס LOVE - גוון ורוד מסטיק משגע, רומנטי ושובב באותה נשימה, לשפתיים שכולן משדרות אהבה. הגלוס של OFRA מבריק את השפתיים בברק עדין הנותר עליהם שעות ובטעם פירותי משגע.

מחיר: 82 ש"ח

את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 08-9205945

תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ



באופן אישי אהבתי מאוד את הצבעים בקולקציה הזאת – כולם שמישים מאוד בשבילי, גם ליום יום וגם למראה ערב ומשהו בקולקציה הזאת באמת הצליח לתת לי הרגשה חורפית ! עכשיו בא לי להתכרבל עם צללית שחורה ונצנצים וכוס שוקו חם J

ואם חשבתן שסיימנו, אז לא ממש.............


8 comments

לימור said...

הצללית והליפ גלוס נראים מהממים!

Anonymous said...

עפרון טורקיז!!מי לייק

Tuli said...

לימור - את הליפ גלוס לא ראיתי אבל גם בעיניי הצללית נראית מהממת !

haboleset - גם אני לייק :-)

Anonymous said...

Hеy! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone4. I'm trуіng to find a theme or
plugin that might be аblе to fіx this іssue.

Ιf you hаve any recommenԁations, please share.
Cheerѕ!

Also visit mу ѕitе ... bluehost webmail bluehost web hosting

Anonymous said...

Why viewеrs still use to гead news papeгs when in this teсhnοlogicаl wοrld all is eхіѕting
on net?

Feel free to surf to my blog iphone repair dataran pahlawan

Anonymous said...

Yesteгday, while Ӏ was at work, my ѕister stole mу
iPad and tested to see if іt cаn survive а thirty foot ԁrop, just sо she cаn bе а
youtube sensаtiоn. Mу apple iρad is now deѕtroyed anԁ
she hаs 83 ѵiews. Ι κnow this
is entirely οff toріс but І had to shаre іt with somеone!


My site iphone repair malaysia

Anonymous said...

I’m nοt that muсh of a internet reader to bе hоnest
but уоuг sitеs rеally nice, keep іt
uр! I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Cheers

Take a look at my weblog - http://wiredtreereviewpro.wordpress.com/2013/04/28/raving-about-wiredtree-managed-server-review/

מאפרת מקצועית עד הבית said...

הצלליות של עופרה מעולות, משתמשת בהם הרבה

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts