Dec 14, 2010

מדריך הציפורניים השלם: חלק 2

.


היום אני רוצה שנדבר על סידור צורת ציפורניים – זה השלב הראשון שאני תמיד מתחילה איתו, לפני כל החומרים ולפני הכל. הסיבה: לא משנה אילו חומרים תמרחו אילו לקים תשימו אח"כ, זה אף פעם לא ייראה טוב אם הציפורניים לא מסודרות. באמת, בדקתי את זה.....חחחח

ועכשיו, לפני שאני מתחילה בחלק הפרקטי של המדריך, אני רוצה להבהיר את עצמי – כל מה שאני כותבת לכן הוא מנסיוני האישי, אני לא מתיימרת להיות "מקצוענית" בתחום הציפורניים ואני גם אשתדל להביא לכן את הכל בלי גינונים מיותרים ובלי איזו נטיה להפוך את עצמי לאיזו מישהי שתמיד מדוגמת ומתוקתקת (הרבה פעמים נתקלתי בכתבות שהזכירו לי את מראה עקרת הבית המטופחת משנות החמישים – כך תראי...), כי כל מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא....:-)

אז כשאני אומרת שזה השלב הראשון וההכרחי (גם בשלבים אח"כ) אני מתכוונת לזה שנכון, זה באמת מה שאני חושבת שצריך לעשות כדי להגיע למראה מושלם, אבל בבקשה אל תתחילו להחמיר עם עצמכן אם הציפורן לא מסודרת היום, כי אנחנו בכל זאת חיות בעולם שנע בקצב מהיר ולכולנו (כן, גם לי) לא תמיד יש זמן J






הציפורניים שלי בגרסאות קצרות שונות - אתן יכולות לראות בתמונה השמאלית העליונה שהציפורניים לא מסודרות בצורה אחידה וזה נראה פחות טוב






אבל בהנחה שאנחנו משקיעות את הזמן הזה ורוצות מראה מושלם, הנה שאר ההסבר:

סידור הציפורניים כולל 2 שלבים –

  • שלב סידור צורת הציפורן
  • שלב החלקת משטח הציפורן

נתחיל מהראשון – סידור צורת הציפורן – יש צורות שונות אפשריות: ציפורניים מעוגלות, ציפורניים מרובעות, מראה מרובע ומעוגל בצדדים, מראה שפיץ, מראה מניפה וכו'.

בכל פעם שומעים על טרנדים חדשים שאומרים לנו מה יותר יפה ומה פחות ואני אומרת – עזבו אתכן משטויות, תסדרו את הציפורניים שלכן באיזו צורה שאתן רוצות ושאתן חושבות שהיא הכי מתאימה למבנה שלכן, למראה הכללי של היד והכי חשוב – לאישיות שלכן.

אל תשכחו, שבסה"כ מדובר על ציפורניים והן גדלות בקצב די מהיר וצורה זה משהו שאפשר לשנות מפעם לפעם וזו לא צריכה להיות החלטה גורלית.

מה שכן חשוב – זה להחליט על צורה ולעשות אותה עקבית בכל הציפורניים, כדי שלא תמצאו את עצמכן עם ציפורן אחת עגולה ואחת מרובעת, כי זה כבר לא ייראה טוב.

ואם אתן מתעקשות, הנה טיפ קטן – בדר"כ הצורה של הקיוטיקל שלנו (ולכל מי שהמונח עדיין זר לה – הכוונה בקיוטיקל היא לעור מסביב לציפורניים שלנו, בארץ קוראים לזה גם קוטיקולה) מספרת לנו איזו צורה תהיה הכי מחמיאה לציפורניים שלנו, אז אם אתן לא בטוחות, תבדקו את הצורה של הקיוטיקל שלכן ותמצאו שם את התשובה.

באופן אישי, אני תמיד משחקת עם הצורה המרובעת והמרובעת עם העיגול בקצוות, כי שם הכי נוח לי גם מבחינת ביצוע וגם מבחינת מראה.





הציפורניים שלי בגרסאות "בינוניות" שונות





גם לגבי שאלת האורך זו ההזדמנות שלי לומר – אין אורך קבוע שהוא "טרנדי" וגם אין צורך לנסות כל הזמן לקבוע הגדרות במילימטרים לאורך הציפורן. כל עוד הציפורן בריאה ומסודרת, תשאירו את שאלת האורך לטעמכן בלבד ולמה שנראה לכן יפה על היד שלכן. יש ציפורניים שנראות ארוכות ממילא, כי שטח הבסיס שלהן גדול ויש ציפורניים שנראות קצרות יותר, כי שטח הבסיס קטן. עם האורך אתן יכולות לשחק מפעם לפעם ולהתאים אותו בכל פעם לחשק שלכן, למראה או לאורח החיים ( נקיונות, מקום עבודה וכו').

וכן, תשתדלו לשמור על כל הציפורניים באותו אורך, כי זה הכי יפה ונותן מראה מסודר. אבל מכיוון שאני יודעת שהרבה מכן נתקלות בשאלה הזאת מפעם לפעם, בואו אני אגלה לכן את הסוד שלי – לא בכל פעם שנשברת לי ציפורן, אני רצה לקצר את כל הציפורניים שלי. בתור אחת שהציפורניים ממש לא מובנות מאליהן מבחינתה ונוטות להישבר חדשות לבקרים, ממש כואב לי לקצר את כל הציפורניים שלי אחרי שסוף סוף הצלחתי להאריך אותן בצורה יפה – רק כי אחת הציפורניים נשברה לי. אז אני פשוט לא.... אם כבר יש כמה ציפורניים שבורות, אז אני כבר נאלצת לקצר את כולן אבל גם, לא תמיד עד הבסיס, זה באמת כואב לי בלב לקצר כל כך....:-)







הציפורניים שלי בגרסאות ארוכות שונות - לפעמים קצת יותר מרובע, לפעמים מרובע ומעוגל בקצוות







אמרתי לכן שאני לא תמיד מקצרת כשנשברת לי ציפורן.....:-)








טוב, אז מכיוון שהחלק הזה יצא לי ארוך בטירוף, אני אשאיר את ההסבר הפרקטי על סידור הציפורניים לפרק הבא ועד אז.......ביי ביי !





3 comments

mayane21 said...

פוסט מדהים !!

כל הכבוד על ההשקעה, את מדהימה :d:

EFRAT ITAH said...

הי תולי
כלכך נהניתי מהפוסט שהצטערתי שצריך לחכות לפרק הבא!
תמיד נראה לי שלכולכן יש ציפרניים כלכך מושלמות ואצלי זה רק אם אלך למניקור (פעמיים בשנה קיץ וחורף) והנה אני מגלה שגם לך יש רגעי משבר, ולא רק אני מעלימה עין כשרק אחת נשברת ולא רצה לקצר את כולן .
מחכה להמשך על שיוף משטח הציפורן, אם כי נראה לי שאתעצל...
נ.ב, התעלפתי על שני סווצ'ים:
תמונה עלינוה צד ימין תחתון
ותמונה אירונה צד ימין עליון
איזה לקים אלו?

Tuli said...

מעיין - תודה רבה יקירתי המהממת :d:

אפרת - יוווו תודה רבה על התגובה המקסימה ! ובדיוק בשביל זה אני כותבת את המדריך, כי נתקלתי בהמון שאלות בסגנון וגם אני הרגשתי כמה פעמים רגשי נחיתות כשקראתי כתבות בנושא ואז החלטתי שיאללה, מישהו צריך להגיד את האמת :-)))
ודרך אגב, לא להתעצל על שיוף הציפורן, באמת, זה אחד הטיפים הטובים שאני יכולה לתת לך וזה בסה"כ עוד שתי דקות השקעה פעם בשבוע ואפילו שבועיים אם את מתעקשת.

והלקים - אחחח...איזה טעם יש לך, בין האהובים עליי בכל הזמנים !
העליון הוא לק של S-he
קיבלתי אותו מסלובניה נראה לי והוא אחד ההורסים ברמות שיש לי
התחתון הוא Catch Me In Your Net
של OPI

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts