Nov 29, 2010

MAC Haute & Naughty Lash Mascara

.





לאחרונה קיבלתי להתנסות את המסקרה החדשה של מאק, שנקראת Haute & Naughty Lash ואחרי שהשתמשתי בה במשך שבועיים, הנה מה שיש לי לספר לכן עליה:


תמונה: יח"צ


ראשית, הנה מה שמאק מספרים לנו על המסקרה הזאת :

"המסקרה החדשה מכילה 2 אפליקטרים:האחד לקבלת מראה ריסים טבעיים, מוגדרים ומעוצבים ליום יום והשני לקבלת מראה ריסים מלא ודרמטי לערב.הפורמולה הייחודית מטפחת את הריסים ועמידה בפני נזילות ומריחות.שתי פונקציות במסקרה אחת!"


מעניין, הא ? ובכן, האמת שכן. למסקרה הזאת יש שני ראשים – האחד ורוד פוקסיה והשני סגול עם נצנצים – וכל אחד פותח לנו אפליקטור שונה. הראש הורוד מוציא לנו אפליקטור דק למראה טבעי והראש הסגול מוציא אפליקטור עבה יותר למראה מודגש ודרמטי.

בעצם מדובר על מברשת אחת, כשההבדל בין שני הראשים הוא בכמות החומר שיוצאת על המברשת. האפליקטור העבה (הראש הסגול) מוציא כמות מלאה של חומר ונועד לתת מראה מודגש ומלא יותר, והאפליקטור הדק (הראש הורוד) יוצא למעשה מתוך האפליקטור העבה ומסנן כמות נכבדת של חומר, והוא נועד לתת מראה טבעי יותר, של ריסים מופרדות וארוכות.






האפליקטור העבה למראה דרמטי


האפליקטור הדק למראה טבעי


בתמונה שצילמתי לכם, הוצאתי את המברשת דרך האפליקטור הדק ואתן יכולות לראות את הכמות הגדולה של החומר שהצטברה בקצה, זוהי למעשה הכמות של החומר שמסוננת באמצעות הפטנט הזה.





האפליקטור הדק עשה אצלי עבודה מצויינת בהפרדת וסידור הריסים והוא מצויין למי שרוצה מראה טבעי ויום יומי. באופן אישי, המראה הזה היה לי "טבעי" מדי – אני אוהבת את הריסים שלי בגרסה דומיננטית ומודגשת יותר, אבל לכל מי שאוהבת את המראה הזה, אני בהחלט יכולה להגיד שהמסקרה הזאת עושה עבודה מצויינת.




האפליקטור העבה כבר הרגיש לי יותר "אני" – הוא צובע את הריסים בשחור דומיננטי, מדגיש ומעבה אותם . מה שפחות אהבתי, זה את הנטיה שלו להשאיר גבשושיות קטנות שקצת הורסות לטעמי את המראה, שאמור להיות מוקפד יותר.






השימוש היעיל ביותר שמצאתי, היה להשתמש באפליטור העבה לשכבה ראשונה, ואז לעבור על הריסים עם האפליקטור הדק, כדי לסדר ולהפריד אותם. המראה שהתקבל אכן היה דומיננטי ומלא, אם כי לא מספיק מוקפד לטעמי.

למסקרה הזאת לוקח כמה שניות להתייבש, אז תתנו לה את הזמן כדי שלא תמצאו את עצמכן נראות כמו שחקניות רוגבי (קרה לי יום אחד עם מסקרה אחרת שניה לפני שהייתי צריכה לצאת מהבית, לא מחזה יפה במיוחד...), היא מאוד עמידה והחזיקה לי יום שלם בלי למצמץ והיא מגיעה רק בצבע שחור.

בסך הכל אהבתי את המסקרה הזאת, למרות שאני עדיין לא יכולה להגיד לכן שמצאתי את המסקרה המושלמת בשבילי, אם לא היתה את בעיית הגושים (שוב, לא משהו היסטרי, אבל עדיין לא מושלם), אולי הייתי יכולה להגיד שזאת האחת, כי בסך הכל מדובר במסקרה טובה, מדגישה ומעבה והאפשרות לשחק איתה, מעבר לעובדה שהיא כיפית, גם ממש יעילה.

מחיר: 99 ₪

להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק וקניון מול הים- אילת



תמונה: יח"צ


ואם כבר מדברים על מסקרה, הנה כמה טיפים ממאק על שימוש במסקרה:

  • מסקרה מגיעה במגוון סוגים התאימי למראה שאת מחפשת טבעי או דרמטי, שתעגל, תפריד או תאריך.

  • התחילי במעגל ריסים, הצמידי אותו קרוב לריסים סגרי ולחצי במשך 10 שניות. הקפידי לפתוח את המעגל ואז למשוך החוצה כדי לא למשוך את הריסים.

  • על מנת להניח מסקרה על עצמך בייתר קלות, הרימי את הסנטר כלפי מעלה כאשר את מול המראה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו בעוד העין פקוחה, פוזיציה זו תאפשר לך נגישות לקו הריסים ולמריחה אחידה.

  • כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות רגילה. מוטב להתחיל עם שכבה אחת של מסקרה ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. לרוב יהיה קל יותר להוסיף שכבה מאשר לנקות גושים על הריסים.

  • הקפידי למרוח את המסקרה לכל אורך הריסים, החזיקי את המברשת כשהיא בצורה אנכית לריס, הצמידי קרוב לקו הריסים ומשכי בתנועות של זיג-זאג, הקפידי להגיע לכל הריסים גם הכי קצרים קרוב לאף וגם לריס האחרון בקצה במשיכות כלפי מעלה להרמה.

  • אם את רוצה להפריד את הריסים אחרי מריחת המסקרה השתמשי במברשת מספר 205 וסרקי את הריסים בעזרתה.

  • להעצמת המראה הוסיפי קו ליינר דק על קו הריסים כדי להגדיר בצורה ברורה יותר את צורת העין ואת גבולותיה החיצוניים והפנימיים.

  • החלק החשוב ביותר הוא שלב הניקיון של האיפור מהעיניים, הקפידי לנקות את הריסים עם מסיר איפור שממיס את המסקרה וכך אין צורך לשפשף את העין. שימי לב לא להשאיר שאריות איפור בעין.

  • אם את רואה שהמסקרה שלך כבר יבשה, או כשאת מורחת אותה מתפוררים לך גושים קטנים על הפנים זה הזמן להחליף. מומלץ להחליף מסקרה כל חצי שנה לפחות.









* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה




Nov 28, 2010

Review: MAC Haute & Naughty Lash Mascara

.


I recently received MAC's new mascara called Haute & Naughty Lash for a review, and after two weeks of use, here's what I have to tell you about it :



Picture: PR

MAC describes this mascara as follows:

"A two-in-one mascara that lets you choose if you want lashes to be naturally defined, or instantly combed and loaded for full-on drama. Easy to use dual-wiper system allows this lightweight formula to go on either way. One wiper refines the application for a clean sweep, while the other loads the lashes for greater impact"






Interesting, ha ? Well, it sure is. This mascara has two caps – one is fuchsia and the other is a glittery purple – each one has a different applicator. The pink one is the skinnier handle for a more natural look and the purple one is the thicker handle for a more dramatic look.

Actually, the brush itself is the same, and the difference is in the amount of mascara you get. With the thicker applicator you get a full amount of mascara and a fuller and more dramatic look and the skinnier applicator actually pulls through the opening of the thicker and filter the amount of mascara, in order to give a more separated and natural look.










In this picture I took, I pulled out the brush thru the skinnier applicator and you can see the large amount of mascara that was left on the end, this is the amount that being filtered thanks to this patent.






The skinnier applicator did a great job in separating the lashes and it's excellent for those who want a natural and casual look. Personally, I prefer more dramatic look, but for those of you who love the natural look, this does a great job.






The thicker applicator was more "me" – it colors the lashes in a dark black and emphasizes the lashes, like I love. What I loved less, is its tendency to leave small clumps, that kind of ruin the look, which supposed to be more meticulous.







The best way that I've found to use this mascara, is to use the thick handle first and then go with the skinnier handle to a second coat and separate the lashes, the result was beautiful and dramatic, although not perfect, because of the small clumps.



Picture: PR



This mascara takes a few seconds to dry, so do yourself a favor and give it its time so you won't find yourself looking like a rugby player (it happened to me with a different mascara, just a minute before I had to leave the house, and let me tell you, it wasn't pretty…), it holds up very well a full day and you can find it only in black.

Overall, I love this mascara, although I can't say that I've found the perfect mascara for me. If it wasn't the little clumps (not something hysterical, but still…) maybe this could have been the one, because it's fun to play with and it gives a full and dramatic look.










* The products in this post were sent to me by the manufacturer for review





Nov 26, 2010

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.




השבת לא יהיה משעמם.

סידרנו לכם יופי של חומר קריאה לסוף השבוע.

קבלו את המהדורה שעושה לכם עיניים, ומשרבבת לכם שפתיים.

אז היה לנו יופי של שבוע, או מה? הנה כל מה שעודכן בביוטי בלוג'ס:

ביופי של בלוג מספרת לנו הרמוני על מראה החורף של קרליין, ומדגימה בתמונות, צעד אחר צעד, איפור עיניים מושלם.

בבלוגיפור מספרת לנו עדי מה קורה כשמאפרת נעמדת מול המצלמה, וגם טיפים לאיפור לפני צילומים ותמונות מקסימום שלה ושל הקטנטן מהצילומים המדוברים. מקסים!

ב- StarDust סוקרת טל את הצלליות החדשות של לוריאל, הבנויות בצורה המדמה עפעף, כדי שכל אחת תוכל להתאפר כמו מקצוענית, וגם הדגמה על עיניה היפהפיות J

ב - Makeup Addiction נותנת לנו רות הוראות בסיסיות לאיפור עיניים. מה זה שקע העין ומה זה מעקה העין? איפה הצללית הבהירה ואיפה הכהה? הפוסט שיעשה לכם סדר. בעיניים.


בביוטי ניוז עושים כבוד לעבר ביופי של נוסטלגיה – פוסט מקסים החוקר את התפתחות האיפור משנות העשרים ועד היום באמצעות מודעות פרסומת של חברות קוסמטיקה. אל תפספסו.



בNatural Colors חוגגת אורית יומולדת, ומפתיעה את הקוראים במתנה של שאנל. מהי המתנה? הפתעה!

בריסים ורסיסים – מספרת קורין על ההשקה של הבושם החדש של טיירי מוגלר – Womanity. האם הניחוח החדש יגרום לה לשיר את "תמיד אישה"?...

בבלוג של תמי מרגלית – שאלת השאלות, השאלה שהתשובה לה תלווה אותך כל חייך מהתמונה על הקיר בסלון – איך בוחרים מאפרת לחתונה?



בTuli's Nails תוכלו לקרוא ממה עפה תולי בארוע ההשקה של קולקציית החורף של ע.פ.ר.ה, וגם על הקולקציה.



בHighlights מעולם האיפור נותנת לנו אלונה טיפים לאיפור וטיפוח השפתיים.


בבלוג של ליאת, בפינת הטיפ השבועי – איך שומרים על עמידות הצלליות במשך היום?

בBbeauty – מטפחים את הזוגיות במוצרים המתאימים לה ולו. והפעם – שפתון חדש של מאדינה מילאנו לגברים.



Nov 15, 2010

קולקציית חורף 2010-11- OFRA Cosmetics

.



תמונה : אפרת אש"ל, יח"צ



חברת ע.פ.ר.ה השיקה את קולקציית חורף 2010-11 שלה באירוע מאפרות חגיגי במיוחד, בשיתוף פורטל היופי בי ביוטי, ומעבר לעובדה שהיה אירוע מהמם ומעניין, יש לי המוןןןןןן מה לספר ולהראות לכן.






אני יודעת שלחלקכן כבר הכרות ארוכה עם חברת ע.פ.ר.ה ואתן כבר מכירות את המוצרים, אבל אני גם יודעת שחלקכן עדיין לא שמע על החברה, אז כדי שניישר קו – חברת COSMETICS OFRA הינה יצרנית איפור מקצועי מארצות הברית, מפתחת ומייצרת תכשירי איפור למאפרים מקצועיים ובכלל זה לצמרת המאפרים המובילים בעולם, מתמחה מזה 30 שנה בפיתוח ובייצור תכשירים ייעודיים בתחום ובנוסף, מפעילה מרכז הדרכות והשתלמויות מקצועיות בתחום האיפור.

כאמור, החברה משיקה עכשיו את קולקציית החורף שלה ואת ההשקה מלווה המאפרת הישראלית הלן אמויאל. במסגרת האירוע שנערך לכבוד ההשקה, ערכה הלן 2 הדגמות – האחת, איפור לעור בוגר והשניה, איפור לאירועים, בדגש על איפור מעושן שאני כל כך אוהבת. זאת היתה ההכרות הראשונה שלי עם הלן ואני יכולה לספר לכן שהיא פשוט מקסימה אמיתית ומשדרת כל כך הרבה חום ומקצועיות בעת ובעונה אחת, שהיה פשוט תענוג לשמוע את ההדרכות שלה.



תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ





תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ

תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ




רגע, ולפני שאני ממשיכה – את האיפור לאירועים הדגימה הלן על הדוגמנית אינגריד פלדמן ואני חייבת לשתף אתכן – הייתי מהופנטת ! באמת, פשוט ככה ! כמה שהיא מהממת, לא יכולתי להפסיק לבהות בה וגם המצלמה שלי פשוט התחילה לצלם בעצמה, היא פשוט הורסת את הבריאות, באמת.....ואתן כבר מכירות אותי ויודעות שדברים כאלה לא שומעים ממני לעיתים קרובות, אבל באמת, כמה יופי וחינניות באדם אחד ואיזה חיוך כובש ! וואו, באמת שהייתי מהופנטת ממנה כל הערב וכמה שהיא מקסימה, אני רוצה להיות חברה שלה J טוב, הייתי חייבת לפרוק......





ונחזור לקולקציה החדשה, שנראית מהממת בפני עצמה, וכוללת את המוצרים הבאים:

מברשות איפור חדשות - מיני- ליין מברשות איפורUNIQUE - קולקציית מברשות איפור איכותיות, המיוצרות מעץ טבעי, ומשוחות בלכה מבריקה. השיער עשוי מהחומרים הטובים ביותר, תוך הקפדה על חיתוך וגזירה אנטומים. ידיות האחיזה הן ארגונומיות, לאחיזה קלה ונוחה. מברשות UNIQUE מיועדת למשתמשים "כבדים" עם דרישות מיוחדות. והיא כוללת 4 מברשות מעולות:

  1. מברשת לטשטוש קצוות ומעברי עיניים (מס' 31) – שיער TORAY FLEXIBLE . מחיר: 118 ₪
  2. מכחול סומק ופודרה עם קשר, מושלמת ליצירת "תפוחי לחיים" (מס' 22)– שיער WHITE CAPRA. מחיר: 248 ₪
  3. מכחול לטשטושים מורכבים (מס' 21)- שיער WHITE CAPRA. מחיר: 148 ₪
  4. מכחול שטוח לקונסילר ומילוי (מס' 20)- שיער TAKLON.מחיר: 118 ₪

אייליינר ג'ל ירוק – שמצטרף לאייליינרים מסדרת FIXLINE GEL בגוון "ירוק מלוכלך", חורפי ואופנתי שנקרא GREENLAND. האייליינר מגיע בצנצנת, בפורמט ג'ל , והוא בעל עמידות גבוהה במיוחד. האיליינר מתייבש ומתקבע על העפעף תוך שניות אחדות והמראה המתקבל הוא מאטי וממגנט. הגוון הירוק מצטרף אל הגוונים הקיימים – שחור, חום, סגול וכחול.

מחיר: 110 ש"ח

עפרון עיניים טורקיז - עפרון עיניים עמיד במים, על בסיס שעוות דבורים מועשרת בסיליקון, לשרטוט קל ומדויק של תיחום העין, בגוון טורקיז מטאלי יוקרתי ועשיר, לשימוש גם בתוך "מעקה העין", וגם בשימוש על העפעף, כאיליינר, או כבסיס טשטוש למראה צבעוני מעושן.

מחיר: 54 ש"ח

צללית בגוון IRON צללית עתירת פיגמנט, בגוון שחור עז, בו שזורים נצנוצים עדינים כסופים, ממש כמו לילה זרוע כוכבים. הצללית נותרת על העיניים למשך שעות ארוכות, במראה רענן ומלא צבע. מרקם הצללית רך ונוח לשימוש, היא נמרחת על העפעף בקלות ואינה מתפזרת.

מחיר: 84 ש"ח

ליפ גלוס LOVE - גוון ורוד מסטיק משגע, רומנטי ושובב באותה נשימה, לשפתיים שכולן משדרות אהבה. הגלוס של OFRA מבריק את השפתיים בברק עדין הנותר עליהם שעות ובטעם פירותי משגע.

מחיר: 82 ש"ח

את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 08-9205945

תמונה: אפרת אש"ל, יח"צ



באופן אישי אהבתי מאוד את הצבעים בקולקציה הזאת – כולם שמישים מאוד בשבילי, גם ליום יום וגם למראה ערב ומשהו בקולקציה הזאת באמת הצליח לתת לי הרגשה חורפית ! עכשיו בא לי להתכרבל עם צללית שחורה ונצנצים וכוס שוקו חם J

ואם חשבתן שסיימנו, אז לא ממש.............


Nov 12, 2010

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.




השבת אפשר לוותר על עיתוני החדשות, כי ארגנו לכם חומר קריאה שמח יותר לסוף השבוע.
אז היה לנו יופי של שבוע, או מה? הנה כל מה שעודכן בביוטי בלוג'ס:

ב"יופי של בלוג" מספרת לנו הרמוני על פינוקי שיער והסדרה החדשה של KÉRASTASE PARIS לטיפוח שיער יבש.

בבלוגיפור עדי משתפת בטיפים ורודים לאיפור ומטרה אחת טובה.

ב- StarDust מספרת טל על חוויותיה בכנס המאפרים של בי ביוטי וחברת OFRA, הכנס הראשון שלה כאמא טריה. מזל טוב!

ב - Makeup Addiction מגלה לנו רות את אמנות האשליה האופטית באיפור – איך מקטינים את האף, מצרים את הפנים והמצח ומגדילים את השפתיים – על הצללות והיילייטס.

בביוטי ניוז תוכלו לקרוא על קולקציית אביב 2011 של שאנל – קולקציה השואבת השראה מפנינים – הנס של הטבע, ואחד הסמלים הבולטים של המותג.

ב- Natural Colors לוקחת אותנו אורית למסע בארץ הדוגמיות, עם מידע "מסווג" לגבי מדיניות הדוגמיות של רשת אפריל, ואפילו לא נדרש כאן לחץ פיזי מתון J. מי לא אוהבת דוגמיות?

בריסים ורסיסים – תוכלו לבדוק בעצמכם האם המסקרה החדשה של רבלון – Double Twist אכן גרמה לטוויסט בריסים של קורין.

בבלוג של תמי מרגלית תקראו על קולקציית האיפור לחורף 2010 של חברת OFRA.

ב - Tuli's Nails תוכלו לקרוא איך תולי שלנו נכנסה לרשימת 50 הבלוגים הטובים בעולם בתחום חקר הקוסמטיקה של אתר המכללות והאוניברסיטאות בארה"ב. כבוד!

ב – Highlights מעולם האיפור מספרת אלונה על עוד מוצרים מבית ע.פ.ר.ה ועוד קצת חוויות מכנס המאפרים האחרון.

ב – Styles By Yochi – תמצאו מידע על חברת איפור אורגני הנמכרת בארץ.

בבלוג של ליאת ההיסטוריה של האיפור, והפעםהאיפור במאה ה-20.

ב Bbeauty – על המייקאפים החדשים שהושקו לאחרונה. איזה מייקאפ את מעדיפה? עמיד, אקולוגי, או מרפא?

Nov 1, 2010

סקירה על מסקרה: Revlon Double Twist

.




היום אני רוצה להראות לכן מסקרה חדשה שנשלחה אליי לסקירה – מדובר במסקרה של רבלון שהושקה לאחרונה בארץ ונקראת Double Twist.




תמונה: יח"צ



תמונה: יח"צ



לפני שאני אתחיל, הנה הרקע שלי איתה – את המסקרה הזאת יצא לי להכיר כבר לפני למעלה משנה, כשהייתי בארה"ב וראיתי אותה באחד הסניפים של ULTA, אם אני לא טועה. שם היא נמכרה במארז, כשהמברשת מופרדת מהמיכל והמיכל סגור בפקק, רעיון מעולה לדעתי, כי המברשת שלה ממש מושכת וגם אני לא עמדתי בפיתוי (כמה מפתיע נכון ?) ורכשתי אותה. מכיוון שבסופו של דבר יצא שרכשתי עוד מיליון מוצרים במהלך שהותי בארה"ב, המסקרה הזאת חלפה על פניי, כמו מוצרים רבים אחרים שקניתי, בלי שנתתי לה תשומת לב מיוחדת. הביקורות שקראתי עליה ברשת לא היו תמיד הכי אוהדות, אבל זה כבר היה מזמן ומאז עוד מסקרות עברו במגירת האיפור שלי.

לאחרונה, כפי שכתבתי, הושקה המסקרה הזאת בארץ וחזרה לשולחן האיפור שלי, הפעם עם תשומת לב מיוחדת, כשקיבלתי אותה לסקירה.





המסקרה מגיעה באריזה אדומה ומטאלית, חמודה לדעתי, לא יכולה להגיד שנפלתי.

המיוחד במסקרה הזאת היא המברשת שלה, שהיא מגניבה לגמרי לדעתי – מדובר במברשת די מאסיבית, בעלת שני סוגי זיפים, אדומים ושחורים, שנועדו להביא לתוצאות מרביות.

השימוש בה היה לי נוח ואהבתי את התוצאות שהתקבלו בסופו של דבר – ברבלון מתארים את המסקרה הזאת כמפרידה, מעבה, מאריכה, מדגישה וצובעת את הריסים.

אז אני יכולה לסכם את ההתנסות שלי איתה ולהגיד שהיא אכן מפרידה – אמנם היא סמיכה יחסית ולא מהמסקרות שיעשו לכם ריסים מופרדים אחד אחד, אבל היא עושה עבודה ממש יפה לדעתי בסידור הריסים.

אכן מעבה – אפשר להרגיש שהריסים נראים עבים יותר. רק צריך להיזהר מגושים כאן בגלל הפורמולה, אז לעבוד ביסודיות בבקשה.

מאריכה – טוב, כאן לא ראיתי איזה אפקט מרשים במיוחד. היא מאריכה קצת, לא הרבה יותר.

מדגישה וצובעת – טוב, זאת מסקרה, לא ? J

אני יכולה לסכם שהחוויה שלי עם המסקרה הזאת היתה חיובית בהחלט – כמו שכתבתי, המברשת שלה ממש מגניבה ובסה"כ היא עשתה עבודה טובה בסידור ועיבוי הריסים שלי, כך שאני אמשיך להשתמש בה (בעצם זה היה יכול לסכם את הכל, לא ? J )





והנה עדכון אחרי שבוע של שימוש – התאכזבתי קלות. גיליתי שהמברשת מוציאה כמות גדולה מאוד של חומר שמצטבר בין הזיפים של המברשת ולא יורד כמו שצריך גם כש"מנקים" את המברשת על הפיה. העניין הזה מסרבל את השימוש, כי קשה להגיע למראה נטול גושים לחלוטין וזה ממש בעייתי מבחינתי. אז כן, היא עדיין מסדרת ממש יפה את הריסים ומעבה, אבל המברשת התבררה כהצלחה קצת פחות מסחררת ממה שחשבתי :-/



והנה מה שיש לרבלון לספר לנו על המוצר :


Double Twist Mascara הינה מסקרה המשלבת בין מברשת המסקרה המסורתית, לבין מברשת קשיחה, בעלת מסרקת מופרדת, אשר דרך שיניה עוברים הריסים ומופרדים, בדיוק של מברשת מעצבת, לנפח מאסיבי, להפרדה של הריסים ולהדגשה יוצאת דופן של העין :

§ מברשת 2 ב1 מהפכנית – שני סוגי זיפים אשר פועלים יחד, בכדי ליצור מראה ריסים "מניפתי" אולטימטיבי

אם זיפי המסקרה המסורתיים נועדו על מנת להעניק נפח, למראה מושך, מעובה, מלא וארוך יותר של הריסים, המסרק החדשני של Double Twist Mascara מעניק נפח ואורך לריסים, ובו זמנית מפריד ומסרק אותם, ליצירת תוצאה "מניפתית" ומרשימה במיוחד.

§ פורמולה המעניקה "זריקת נפח" משמעותית, ובעלת פיגמנט עז

§ כדוריות של פולימרים חדשניים המצויים בתוך הפורמולה "מתגלגלים" על הריסים בכל משיחה .

המסקרה מעניקה נפח מדהים ואפקט צבע עשיר כמו שמעולם לא הכרת ומעצימה את עובי הריסים במרקם חלק ובמשיחה קלה ונוחה.

§ נבחנה אופטלמולוגית

מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. לא מגרה את העין.

§ אריזה סקסית וצעירה

אריזת המסקרה החדשה של רבלון עוצבה בהתאם לרוח המותג והמוצר- צעירה, סקסית, לוכדת את העין, חדשנית ושובבה. בתוך גליל אדום מטאלי טמונה המסקרה החדשנית, בעלת המברשת הייחודית, אשר המסרק הקשיח שבה צבוע גם הוא באדום לוהט. את קמפיין הפרסום של המסקרה מובילה כוכבת העל ההוליוודית ג'סיקה אלבה .

ניתן להשיג בגוון שחור בלבד

מחיר: 115 ₪

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ,H&O ובפרפומריות פרטיות



 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts