Dec 26, 2010

מה חדש בביוטי בלוגס ?

.



את מהדורת סוף השבוע של הביוטי בלוגס אני מביאה לכן הפעם באיחור בשל אילוצים - עמכן הסליחה ואני בטוחה שתהנו ממנה בכל מקרה !

ב- StarDust מספרת לנו טל שהיא חושבת שאנחנו הכי יפות כשאנחנו באות בטבעיות, ונותנת לנו את הטיפים שלה לאיפור טבעי.

ב – Makeup Addiction מספרת לנו רות על המסקרה החדשה של רבלון, המבטיחה האצה בצמיחה וריסים מלאים ושופעים בשניות. הכצעקתה? רות בדקה...

בביוטי ניוז מפרגנת לנו לבנת בכ"כ הרבה חדשות מעולם היופי, שאנחנו חייבים להכנס לכושר כדי להספיק אותם, והפעם, במיוחד לליל השנה האזרחית החדשה, כל בחורה ממש זהב.

ב- Natural Colors מספרת לנו אורית על יום בחייה, ומזכירה לנו כמה המציאות שלנו ניסית לגמרי, וגם אתם אל תתנו לאף אחד להרוס לכם את היום הזה...

בריסים ורסיסים קורין בחופשה בתפוח הגדול, אבל תוכלו להתעדכן בכל מבצעי דצמבר 2010 שעודכנו בבלוג.

בבלוג של תמי מרגלית – על הפורום החדש והשווה של פורטל היופי בי ביוטי - פורום בישום. כזה עוד לא היה כאן...

ב – Tuli's Nails הפרק השני בסדרת הפוסטים שכדאי לגזור ולשמור. או להכניס למועדפים - פרק ב' במדריך הציפורניים השלם.

ב – Highlights מעולם האיפור אלונה בפוסט שיעניין הן כלות לעתיד והן מאפרות. כמו שנאמר, פוסט לכוווולם!

בבלוג של ליאת על מראות האיפור לחורף הקרוב. ויש מראה שיתאים לכל אחת ואחת...

ביופי של בלוג הרמוני בפוסט מפנק על שמירה וטיפוח העור בחורף. כן, אנחנו בחורף :)

בבלוגיפור עדי על הקשר בין אהבה למקצוע וגיל ההתבגרות... מסקרן? כנסו לפוסט...

ב Bbeauty – פורטל היופי הגדול בישראל, יש ניחוחות שמריחים כמו הבית של סבתא, או הבסיס בצבא... על ניחוחות, רגשות וזכרונות, והקשר ביניהם.



Dec 19, 2010

פורום חדש וריחני בנושא בישום !

.



אני שמחה לבשר לכן על השקת פורום בישום חדש !


בא לכם לדבר על ריחות?

לראשונה בישראל הושק פורום מקצועי בנושא בישום, בשפה העברית !
פורום הבישום העברי הראשון, עלה בימים אלה בפורטל היופי "בי ביוטי"
והוא עתיד לספק מענה ומידע מקצועי בנושאי בישום נשי, בישום גברי, היסטוריה של
תחום הבישום, תווי ניחוח שונים, בשמים נדירים מחו"ל, בתי בישום ואופנה
יוקרתיים ונדירים, פריזנטורים של ענף הבישום ועוד.

הפורום הוקם בשיתוף פעולה עם יבואנית הבשמים "CALL PERFUME" אשר רכשה לעצמה
מוניטין והתבססה בתודעת הציבור הישראלי כיבואנית מובילה של מותגי בישום
יוקרתיים במחירים אטרקטיביים, אשר מציעה בין היתר שירות משלוחים עד בית הלקוח.


פורטל היופי "בי ביוטי" התבסס בשנים האחרונות כאתר יופי מוביל בשפה העברית
המספק ללקוחותיו מידע עדכני וכתבות שונות בנושאי יופי, אשר מתעדכן מדי יום.
פורום הבישום החדש אשר עלה באתר, מצטרף אל שמונת הפורומים הקיימים באתר אשר
מנוהלים על ידי אנשי מקצוע ועוסקים בנושאי יופי שונים כמו טיפוח, איפור, שיער
ועוד.

מנהלת פורום הבישום החדש, גליה תורן-חן הינה מומחית בעלת נסיון רב שנים בתחום
הבשמים, בשוק המקומי והבינלאומי. גליה משמשת כיועצת מגמות למותגי יופי ומרצה
מבוקשת בתחומי היופי השונים. עם השנים, התמחתה גליה בקרב בתי הבישום הנחשבים
ביותר בעולם כולו ולראשונה היא תחלוק את הידע הרב אשר צברה בכל שנות נסיונה, עם
גולשי האתר.



כולכם מוזמנים לגלוש ולהתעדכן בכל החדשות הריחניות בפורום:











* פוסט פרסומי




Dec 16, 2010

The Complete Nail Guide - Part 2

.





Today I want to talk with you about shaping the nails – this is the first step and before all the other treatments, I always start with that. The reason: no matter what polishes you use, it would never look good if your nails are not shaped. Really, I checked this….hahaha

The shaping stage has 2 parts

  • Shaping
  • Buffing





My nails in the short version

Lets start with the first one – shaping your nails – there are many optional shapes : rounded, square, square with round edges, pointed etc. every once in a while we hear about new trends, telling us what is beautiful and what's not and I say – cut the #@$ and shape your nails in what shape you want and that you think is the most suitable for your nails, your nail bed and the most important – to your personality. Don't forget, that nails grow pretty fast and you can change it from time to time so it doesn't need to be a crucial decision.

The important part is to shape all of your nails in the same shape, so you won't find yourself with one rounded nail and one square nail – it won't look good. And if you insist, here's a tip – your nail bed will tell you what the best shape for your nails is, so if you're not sure what shape would look good on you, just look at your cuticle and you'll find the answer there.

Personally, I always play with the square and the square with the rounded edges, because there I feel most comfortable.





My nails in the medium version


About the length issue, this is also my chance to say – there is no one length which is "trendy", as long as your nails are healthy and shaped, you can decide what length you like the most on yourselves. You can play with the length and suit it to the look that you want and to your lifestyle (work, cleaning, etc.). After you've decided on a length, try to keep all of your nails in the same length, this will give you the best look. But since I know many of you run into this question, let me tell you my secret – not every time that my nail breaks, I run and shorten all of my nails. My nails are very delicate and they tend to break from time to time, and it really makes me sad to make them all short because of one nail, so I just don't…if I break a few nails, so I have no choice but to make all of my nails shorter, and I have to admit - that breaks my heart J



My nails in the long version


I told you I don't make them all short when one nail breaks...-)





So, since this part have turned to be too long, I'll leave the practical explanation about the shaping itself to next time and until then….bye bye




Dec 14, 2010

מדריך הציפורניים השלם: חלק 2

.


היום אני רוצה שנדבר על סידור צורת ציפורניים – זה השלב הראשון שאני תמיד מתחילה איתו, לפני כל החומרים ולפני הכל. הסיבה: לא משנה אילו חומרים תמרחו אילו לקים תשימו אח"כ, זה אף פעם לא ייראה טוב אם הציפורניים לא מסודרות. באמת, בדקתי את זה.....חחחח

ועכשיו, לפני שאני מתחילה בחלק הפרקטי של המדריך, אני רוצה להבהיר את עצמי – כל מה שאני כותבת לכן הוא מנסיוני האישי, אני לא מתיימרת להיות "מקצוענית" בתחום הציפורניים ואני גם אשתדל להביא לכן את הכל בלי גינונים מיותרים ובלי איזו נטיה להפוך את עצמי לאיזו מישהי שתמיד מדוגמת ומתוקתקת (הרבה פעמים נתקלתי בכתבות שהזכירו לי את מראה עקרת הבית המטופחת משנות החמישים – כך תראי...), כי כל מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא....:-)

אז כשאני אומרת שזה השלב הראשון וההכרחי (גם בשלבים אח"כ) אני מתכוונת לזה שנכון, זה באמת מה שאני חושבת שצריך לעשות כדי להגיע למראה מושלם, אבל בבקשה אל תתחילו להחמיר עם עצמכן אם הציפורן לא מסודרת היום, כי אנחנו בכל זאת חיות בעולם שנע בקצב מהיר ולכולנו (כן, גם לי) לא תמיד יש זמן J






הציפורניים שלי בגרסאות קצרות שונות - אתן יכולות לראות בתמונה השמאלית העליונה שהציפורניים לא מסודרות בצורה אחידה וזה נראה פחות טוב






אבל בהנחה שאנחנו משקיעות את הזמן הזה ורוצות מראה מושלם, הנה שאר ההסבר:

סידור הציפורניים כולל 2 שלבים –

  • שלב סידור צורת הציפורן
  • שלב החלקת משטח הציפורן

נתחיל מהראשון – סידור צורת הציפורן – יש צורות שונות אפשריות: ציפורניים מעוגלות, ציפורניים מרובעות, מראה מרובע ומעוגל בצדדים, מראה שפיץ, מראה מניפה וכו'.

בכל פעם שומעים על טרנדים חדשים שאומרים לנו מה יותר יפה ומה פחות ואני אומרת – עזבו אתכן משטויות, תסדרו את הציפורניים שלכן באיזו צורה שאתן רוצות ושאתן חושבות שהיא הכי מתאימה למבנה שלכן, למראה הכללי של היד והכי חשוב – לאישיות שלכן.

אל תשכחו, שבסה"כ מדובר על ציפורניים והן גדלות בקצב די מהיר וצורה זה משהו שאפשר לשנות מפעם לפעם וזו לא צריכה להיות החלטה גורלית.

מה שכן חשוב – זה להחליט על צורה ולעשות אותה עקבית בכל הציפורניים, כדי שלא תמצאו את עצמכן עם ציפורן אחת עגולה ואחת מרובעת, כי זה כבר לא ייראה טוב.

ואם אתן מתעקשות, הנה טיפ קטן – בדר"כ הצורה של הקיוטיקל שלנו (ולכל מי שהמונח עדיין זר לה – הכוונה בקיוטיקל היא לעור מסביב לציפורניים שלנו, בארץ קוראים לזה גם קוטיקולה) מספרת לנו איזו צורה תהיה הכי מחמיאה לציפורניים שלנו, אז אם אתן לא בטוחות, תבדקו את הצורה של הקיוטיקל שלכן ותמצאו שם את התשובה.

באופן אישי, אני תמיד משחקת עם הצורה המרובעת והמרובעת עם העיגול בקצוות, כי שם הכי נוח לי גם מבחינת ביצוע וגם מבחינת מראה.





הציפורניים שלי בגרסאות "בינוניות" שונות





גם לגבי שאלת האורך זו ההזדמנות שלי לומר – אין אורך קבוע שהוא "טרנדי" וגם אין צורך לנסות כל הזמן לקבוע הגדרות במילימטרים לאורך הציפורן. כל עוד הציפורן בריאה ומסודרת, תשאירו את שאלת האורך לטעמכן בלבד ולמה שנראה לכן יפה על היד שלכן. יש ציפורניים שנראות ארוכות ממילא, כי שטח הבסיס שלהן גדול ויש ציפורניים שנראות קצרות יותר, כי שטח הבסיס קטן. עם האורך אתן יכולות לשחק מפעם לפעם ולהתאים אותו בכל פעם לחשק שלכן, למראה או לאורח החיים ( נקיונות, מקום עבודה וכו').

וכן, תשתדלו לשמור על כל הציפורניים באותו אורך, כי זה הכי יפה ונותן מראה מסודר. אבל מכיוון שאני יודעת שהרבה מכן נתקלות בשאלה הזאת מפעם לפעם, בואו אני אגלה לכן את הסוד שלי – לא בכל פעם שנשברת לי ציפורן, אני רצה לקצר את כל הציפורניים שלי. בתור אחת שהציפורניים ממש לא מובנות מאליהן מבחינתה ונוטות להישבר חדשות לבקרים, ממש כואב לי לקצר את כל הציפורניים שלי אחרי שסוף סוף הצלחתי להאריך אותן בצורה יפה – רק כי אחת הציפורניים נשברה לי. אז אני פשוט לא.... אם כבר יש כמה ציפורניים שבורות, אז אני כבר נאלצת לקצר את כולן אבל גם, לא תמיד עד הבסיס, זה באמת כואב לי בלב לקצר כל כך....:-)







הציפורניים שלי בגרסאות ארוכות שונות - לפעמים קצת יותר מרובע, לפעמים מרובע ומעוגל בקצוות







אמרתי לכן שאני לא תמיד מקצרת כשנשברת לי ציפורן.....:-)








טוב, אז מכיוון שהחלק הזה יצא לי ארוך בטירוף, אני אשאיר את ההסבר הפרקטי על סידור הציפורניים לפרק הבא ועד אז.......ביי ביי !





Dec 11, 2010

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.




התחזית לשבת הקרובה: ממטרים וסופות רעמים, כה אמר החזאי...

הכנסו לכם מתחת לפוך, ואתם מוכנים לעדכון החם שלנו מהביוטי בלוגס.

קבלו את המהדורה שתחמם לכם את הסופ"ש:

בבלוגיפור עדי עושה לכם עיניים עם טיפים חמים לשימוש במסקרה. וממחר גם אתן יכולות לעשות עיניים...

ב- StarDust מספרת טל על כיתת אומן של MAC, והטרנדים החמים לשימוש בצבע, וגם כמה טיפים מעניינים במיוחד...

ב – Makeup Addiction מסבירה לנו רות בסבלנות איך עוברים מאיפור קייצי לאיפור חורפי, מהם הדגשים לאיפור חורפי, וממה כדאי להמנע. הכל בפוסט החם צבעים של חורף.

בביוטי ניוז ליבנת מחממת לנו גם את הידיים עם הפקה מקסימה וצבעונית במיוחד של הווג היפני לציפורניים חורפיות.

ב- Natural Colors חושפת אורית את רשימת הרשימות - היכל התהילה של מוצרי האיפור והטיפוח - הרשימה החמה של 25 הפריטים השווים בתחום של המגזין ELLE ב-25 השנים האחרונות. לוהט.

בריסים ורסיסים השתלט הטרנד המנומר גם על הריסים, במסקרה מנומרת וחייתית של הלנה רובינשטיין, שגרמה לריסים של קורין לחמם את האווירה בכל עפעוף.

בבלוג של תמי מרגלית – על חידושי הקוסמטיקה החמים של מימי לוזון - הקוסמטיקאית של מירי בוהדנה, אילנית לוי, ליהי אלון, מלי לוי, שירלי בוגנים ועוד רבות אחרות.

ב – Tuli's Nails הפוסט הראשון בסדרת הפוסטים החמה של עולם הלקים - מדריך הציפורניים המושלם. לגזור ולשמור.

ב – Highlights מעולם האיפור מחממת לנו אלונה את השבת עם שילוב קטלני של קוסמטיקה והייטק וטיפים לשמירת עור הפנים.

בבלוג של ליאת על הפריט הנחשק למסיבות החמות של סוף השנה - האייליינר. כל מה שרצים לדעת.

ב Bbeauty – פורטל היופי הגדול בישראל, חונכים פורום חדש וחם במיוחד - פורום בישום .הפורום יעסוק בנושאי בישום נשי, בישום גברי, היסטוריה שלתחום הבישום, תווי ניחוח שונים, בשמים נדירים מחו"ל, בתי בישום ואופנה יוקרתיים ונדירים, פרזנטורים של ענף הבישום ועוד.מריח טוב...

ביופי של בלוג מספרת לנו הרמוני אחד הטרנדים החמים באיפור בשנים האחרונות - האיפור המינרלי. וגם צעד אחר צעד צבעוני...

Dec 5, 2010

The Complete Nail Guide - Part 1

.

After two years without biting my nails, after almost two years of blogging, tons of polishes and treatments and after weeks without any polish in order to make some tests, I'm very happy to finally share with you –


The complete nail guide


I thought a lot about it and how to write it – I saw on the web lots of articles about nail polishes and nail treatments, some with old fashioned and not exactly correct tips, I received emails from my readers and saw many stereotypes and generalizations in this subject – so I've decide that once and for all, I'm going to write you everything I have to say in this subject and bring you my personal nails bible.


So the decision was made and for a long time I wasn't sure how I'm going to do this, and while I'm wondering about it, a great opportunity popped out – Mavala's representative here in Israel, has contacted me and we decided to meet. During our meeting, she explained me about the company and all its nail treatments and send me with homework – to try all the treatments she gave me.

Oh, I thought to myself, this is a great opportunity to start what you've thought about for so long….and so, during the next month, I've tried many nail treatments, some demanded a big sacrificing – to go without nail polish – but I was brave to do this, while I'm comforting myself that I'm doing that for the next generations :-)

And during this month I've finally decided how I'm going to do this – I'm going to split this guide to different subjects and each time I'll bring you my recommendations and tips about this subject (on the next chapters, I'll split the English and Hebrew parts because this is too long). I can tell you right now, that many of the products I'll show you would be Mavala's because I received many of them to try and I could take you many pictures of them and also because I'm really satisfied with them.


And here's the other part of how I'm going to do this – with you !

Yes, this is the part where you get into the picture and I really want that in this project, you will be involved too, and so it won't be just me showing you products !

So in the end of each post, please write your comment, with your notes, recommendations and tips, so everybody who'll enter this guide in the future, can get all the information in one place. And also, in the end of this guide, I'll collect all your good tips and publish a post with them here, with credits to the writers of course !

And there's more – during this guide, I'm opening my blog to you and everybody who wants to show her nails here in the blog, is welcome to send me a picture with her name (you don't have to mention a name if you don't want too) and I'll publish your nails here – tuli321@gmail.com

Oh, and…..you already know me so you can guess there will be surprises here also, because I just can't go without :-)

So what do you say ? Can we go to the road ?

And meanwhile, here are some pictures of part of the products you're going to see here….









אחרי שנתיים של גמילה מכסיסה, אחרי כמעט שנתיים של כתיבת הבלוג הזה, מריחת אינסוף לקים והתנסות במלא מוצרים, ואחרי שבועות שלמים ללא לק לצורך בדיקה, אני שמחה סוף סוף לשתף אתכן ב-

מדריך הציפורניים השלם

הרבה זמן התלבטתי אם וכיצד לכתוב אותו – ראיתי באינטרנט המון כתבות בנושא לקים וטיפוח ציפורניים, חלקן עם טיפים מיושנים ולא בהכרח מדוייקים, קיבלתי מיילים עם שאלות מקוראות (ואפילו שני קוראים היו - מעניין אם אתם עדיין כאן J ) וגם נחשפתי להמון הכללות וסטריוטיפים שהצליחו להקפיץ לי את הפיוז - אז החלטתי פעם אחת ולתמיד לכתוב את כל מה שיש לי להגיד בנושא ולהביא לכן את תורת הציפורניים האישית שלי.

אז ההחלטה התקבלה ובמשך זמן לא מבוטל התחבטתי ביני לבין עצמי איך אני בדיוק אעשה את זה. ובדיוק בזמן שאני מתלבטת, צצה לה הזדמנות פז - נציגת חברת Mavala בארץ יצרה איתי קשר והחלטנו להיפגש לפגישה אישית אחת על אחת. במהלך הפגישה שלנו, היא נתנה לי הסבר על החברה השוויצרית ועל כל אחד ממוצרי הטיפוח לציפורניים שלה ושלחה אותי עם שיעורי בית לדרך – לנסות את כל המוצרים שהיא הביאה להתנסות.

או, חשבתי לעצמי, זאת הזדמנות מצויינת להתחיל את מה שחשבת עליו כל הזמן.....וכך יצא, שבמשך יותר מחודש ניסיתי המון מוצרים לציפורניים, חלקם דרשו הקרבה גדולה מבחינתי – להסתובב בלי לק – אבל עמדתי בזה בגבורה תוך שאני מנחמת את עצמי בכך שאני מחרפת את חיי למען הדורות הבאים J

הדבר היחיד שלא ניסיתי – זה את המוצרים למניעת כסיסת ציפורניים, מהמניעים הברורים.....חחחח

ובחודש הזה גם התגבשה לי סופית התשובה איך אני הולכת לעשות את זה – החלטתי לחלק את המדריך לקבוצות נושאים ובכל פעם אני אביא לכן את ההמלצות והטיפים שלי בנושא הרלוונטי (בפרקים הבאים אני אפריד בין החלק בעברית לחלק באנגלית כי זה יוצא ארוך מדי). אני יכולה להגיד לכן כבר מעכשיו, שהרבה מוצרים שאני אראה לכן יהיו של Mavala, גם מכיוון שיצא לי דרכם להתנסות במגוון גדול של מוצרים ואני יכולה לצלם לכן אותם, גם כי אפשר להשיג אותם בארץ ואני יודעת שיש הרבה מכן שזה חשוב להן וגם כי אני ממש מרוצה מהם.



ואיך עוד זה יקרה ? ביחד איתכן !

כן, כאן אתן נכנסות לתמונה ואני מאוד רוצה שבפרוייקט הזה לא רק אני אהיה זו שמראה לכן דברים, אלא שגם אתן תביעו את דעתכן !

אז בסוף כל פוסט, תכתבו את התגובות שלכן, עם המלצות, הערות וטיפים שלכן, כדי שכל מי שייכנס בעתיד יוכל לקבל את כל האינפורמציה במרוכז ובסוף המדריך – אני ארכז את כל התגובות הטובות ביותר לפוסט שיפורסם כאן, עם קרדיטים לכותבות כמובן J

ועוד משהו ! במהלך המדריך אני פותחת גם את הבלוג לפניכן וכל מי שרוצה להציג את ציפורניה לראווה כאן בבלוג, מוזמנת לשלוח לי במייל את התמונה ואת השם שלה (לא חובה) ואני אפרסם אותם כאן – tuli321@gmail.com !!!

אה, ו....אתן כבר מכירות אותי אז אתן בטח יכולות לנחש גם שיהיו הפתעות במהלך המדריך כי אני פשוט לא יכולה בלי J

אז מה אתן אומרות ? אפשר לצאת לדרך ?

ולבינתיים, צילמתי לכן הצצה קטנה על חלק מהמוצרים שתראו כאן........

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts