Jan 16, 2011

אירוע המאפרים של רבלון בשיתוף הבי ביוטי !

.





לכל המאפרים/ות שמביניכם !

חברת רבלון בשיתוף עם פורטל היופי בי ביוטי מזמינים אתכם לכיתת אומן ייחודית עם המאפר ערן פאל אשר תעסוק בסגנונות איפור עיניים !




המאפר ערן פאל נחשב לאחד מאנשי המקצוע המובילים בתחום איפור האופנה בישראל. הוא עוסק באיפור מאז שנת 1993 ועובד עם בכירי הצלמים בישראל, עם מעצבי האופנה הנחשבים ביותר ועם משרדי הפרסום, חברות ההפקה ומשרדי יחסי הציבור הגדולים בארץ. עבודותיו מתפרסמות בקטלוגים, סרטוני פרסומת, הפקות אופנה ושערים של המותגים והסלב'ס הכי נחשבים.

בין עבודותיו של ערן, ניתן למנות שערים למגזינים הישראלים הנחשבים ביותר כמו לאישה, את, עולם האישה, קוסמופוליטן ואחרים. בתחום האופנה עובד ערן עם המותגים הנחשבים ביותר כמו קסטרו, גולף, רנואר, פולגת, גיבור סברינה ועוד. בין מעצבי האופנה איתם הוא עובד, ניתן למנות את רונן חן, סיגל דקל, מיקה בשן, דורין פרנקפורט, מיכל נגרין, אליאן סטולרו, טריומף, גוטקס ואחרים.

ערן חבר ל"רבלון" ולפורום המאפרים של "בי ביוטי" לכיתת אומן ייחודית למאפרים ולתלמידי איפור בלבד, אשר תעסוק כולה בסגנונות איפור עיניים. בכיתה ידגים ערן סגנונות איפור עיניים שונים, תוך מתן טיפים, עצות וטכניקות איפור לקהל המקצועי. האירוע כולו יצולם במעגל סגור ויוקרן על מסכי ענק, לנוחות המשתתפים.


באירוע תשיק "רבלון" מגוון מוצרים לאיפור עיניים המיועדים לשימוש מקצועי של מאפרים ובנוסף תציע מבצעים ייחודיים למאפרים ליום האירוע, מתנות וצ'ופרים שווים!


לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע היכנסו לקישור הזה -





0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts