Mar 7, 2011

ניוטרוג'ינה משיקה את סדרת מולטי דיפנס

.

לאחרונה הייתי באירוע בלוגריות שנערך לרגל השקת סדרת מוצרי לחות חדשה מבית ניוטרוג'ינה – סדרת מולטי דיפנס.

לפני שאני אתחיל לספר לכן על הסדרה אני רוצה לנצל את ההזדמנות למסור ד"ש (איזה כיף, כמו תכנית רדיו משלי) לכל חברותיי הבלוגריות המקסימות, היה לי כיף מאוד לפגוש אתכן !





תמונה: יח"צ


אוקיי, ועכשיו נמשיך להסבר שמביאים לנו מניוטרוג'ינה על הסדרה החדשה:

מוצרי סדרת "מולטי דיפנס", מיועדים לנשים צעירות בגילאי 25-40 , הנמצאות ב"גיל הבינים" וחשות כי מוצרי הטיפוח היוקרתיים "כבדים" בשבילן ואילו מוצרי הטיפוח לנוער "קטנים" עליהן.

הסדרה מיועדת לשימוש יום יומי ומשלבת מרכיבים נוגדי חמצון, פפטידים וויטמינים לטיפול במשך 24 שעות ביממה. ייחודה הוא בשיפור עמידות התאים מפני 5 פגעי הסביבה העיקריים: שמש – הגורמת לקמטים, פיגמנטציה ועור יבש , זיהום אוויר – הגורם לדלקות, אלרגיות וגוון עור דהוי, קור - המפחית את תכולת הלחות, מייבש ומצמצם את תפקיד העור כחסם, חום - מפחית את תכולת הלחות ומגביר את ייצור השומן ורוח – הגורמת ליובש בעור.

הסדרה היא בעלת נוסחה ייחודית המועשרת בתערובת נבחרת של מרכיבים מטהרים טבעיים :

תמצית תה ברזילאי ירוק - נוגד חמצון רב עוצמה רב תחומי, המפחית את הלחץ החיצוני ומונע נזק לתאי העור.

פפטידים מזרעי מורינגה – מרכיב מטהר ומונע זיהומים, עוצר את התפתחות הדלקת בתאים האופינית לחשיפה לזיהומים כדוגמת עישון, פיח ואבק.

ויטמין E וויטמין C – להזנה והגנה על העור. ויטמין E נלחם ברדיקלים חופשיים הנוגסים בתאים. חומצה אסקורבית= וויטמין C- מבהיר, מעניק זוהר ושומר על גמישות העור, יציבותו ומוצקותו באמצעות הגנה על סיבי הקולגן.

בתהליך הפיתוח של הסדרה, (ללא ניסויים על בעלי חיים), נבחנו הנוסחאות במבחני עמידות, סיבולת והיכולת לשפר את ההגנה הטבעית של העור, שנבדקה ואושרה על פי המדדים הבאים:

חשיפה לעישון פאסיבי במשך 30 דקות ברציפות.

חשיפה לאוזון לפי המדד המקובל בסביבה עירונית (מדד זיהום אוויר)

חשיפה לפגעי חום בטמפרטורה של 42 מעלות ו100% לחות.

חשיפה לקור של 4 מעלות ורוח במהירות 8 קמ"ש.

חשיפה סולארית לשמש בשיא קרינתה, במשך 30 דקות ברציפות.





תמונה: יח"צ


קיבלתי להתנסות שניים ממוצרי הסדרה: את תרחיץ הגרגרים ואת תחליב הלחות לעור רגיל – מעורב SPF 15. השתמשתי בשניהם במשך כשבועיים ואני יכולה לספר לכן שאני מאוד מרוצה משניהם.

התרחיץ מכיל גרגרים קטנים ועדינים והניקוי איתו עדין ומשאיר את העור נקי ורענן (לא ניסיתי להסיר איתו איפור כי אני משתמשת במסיר איפור לשם כך, אבל הוא בהחלט משלים את ניקוי העור לאחר ההסרה). למי שמפחדת מגרגרים בגלל פצעונים – אין לכן מה לחשוש עם התרחיץ הזה, הגרגרים שלו ממש עדינים וגם העור הרגיש שלי הגיב אליו טוב.

לגבי תחליב הלחות – ראשית אני אציין שהעור שלי הוא שמן והתחליב הזה מיועד בעיקרון לעור רגיל, כך שאם גם אתן התברכתן (או שלא) בעור שמן, זה לא התחליב מספר אחד שהייתי ממליצה לכן לקנות, אבל בהחלט נהניתי מהשימוש בו ואני חושבת שהוא יהיה לי מצויין לתקופה הזו של החורף, שאני מרגישה בה שהעור שלי זקוק לפעמים לאקסטרה לחות. בקיץ הלוהט שיש לנו כאן אני כנראה אוותר עליו מחשש לנזילה, אבל אמשיך להשתמש בו בתור קרם לילה.

התחליב הזה משאיר את העור נעים למגע ומלא לחות, הוא מעט שמנוני אבל נספג טוב ואני חושבת שלעור רגיל הוא יכול להיות מצויין.

ואני לא יכולה בלי לציין את עניין הריח בסדרה הזו – הסדרה הזאת מכילה יסמין שזה בעיקרון ניחוח שאני לא סובלת וכששמעתי את זה בהתחלה (וגם אחרי רחרוח ראשוני), הייתי בטוחה שזה לא יילך בינינו, אבל השימוש במוצרים הצליח להפתיע אותי. אולי זה השילוב עם הבמבוק והעלים הירוקים, אבל הריח הזה לגמרי עובד בשבילי, ואפילו ממכר ! וכך יצא שבסופו של דבר, מצאתי מסניפה אותו ומחכה לריח שלו בבוקר....אז הנה אני משתפת J


תמונה: יח"צ

והנה גם סרטון התדמית עם הפרזנטורית שנבחרה לייצג את סדרת "מולטי דיפנס" - השחקנית האמריקנית ג'ניפר גארנר.








סדרת "מולטי דפנס" כוללת 5 מוצרים:

תחליב לחות לעור רגיל- מעורב SPF 15תחליב לחות יומיומי בעל מרקם קל במיוחד, על בסיס מים. מבוסס על נוסחת ההגנה והטיהור של מולטי דפנס המכילה תמצית תה ירוק ברזילאי, זרעי מורינגה, ויטמינים נוגדי חמצון ומרכיבי לחות חיוניים.

התחליב אידיאלי מתחת לאיפור, מתאים לעור הסובל מהברקה באזור ה-T , נקבוביות פעורות, קומדונים והפרשת שומן. אינו מותיר משקע על העור ונספג במהירות.

מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל.


תחליב לחות לעור רגיש ויבש SPF 15 – תחליב לחות יומיומי בעל מרקם עשיר המיועד לעור יבש הנפגע בקלות מחילופי מזג אוויר, מועשר במרכיבי הזנה בנוסף לנוסחה הבסיסית של סדרת מולטי דפנס להגנה מושלמת.

מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל.


תחליב לחות ליום, נטול בושם SPF 25 – נוסחה בעלת הגנה מוגברת המיועדת לנשים השוהות זמן רב בשמש, או בקרבת זיהומים סביבתיים נוספים, ומתאימה גם לגברים המעוניינים בלחות והגנה גבוהה.

מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה 50 מ"ל.


קרם לילה - קרם עשיר לשימוש בשעות הלילה, שעות השיקום של תאי העור. מזרז תהליכי החלמה בעור ומסייע להשבת רמת הלחות וכושר ההגנה הטבעי של עור הפנים והצוואר.

מחיר: 165 ₪ לצנצנת 50 מ"ל.


תרחיץ גרגרים - לשימוש יומיומי, מטהר את הנקבוביות ומשפר את יכולת קליטת המרכיבים הפעילים בעור. מיועד לכל סוגי העור, אינו מייבש ושומר על רמת החומציות המאוזנת של העור.

מחיר: 90 ₪ לשפופרת 150 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, פרפומריות ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.



* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה ע"י החברה.


8 comments

לימור said...

הייי חמודה,
עד היום נמנעתי מלרכוש נוטרוג'ינה בגלל הניסויים בבעלי חיים.
האם הניסויים הופסקו?הסדרה הזו נראית לי נחמדה.

Tuli said...

היי לימור, על פי הצהרת החברה היא לא עושה ניסויים על בעלי חיים והדבר צויין במפורש בפרסום סדרה זו.

Unknown said...

תודה על הסקירה :)
ההערה קטנה - עד כמה שאני יודעת לא רצוי להשתמש בקרם שמכיל מקדם הגנה בלילה.

Tuli said...

היי מרב - לא ידעתי על עניין מקדם ההגנה והלילה, רוצה לשתף אותי למה לא מומלץ ?
תודה ! :h:

merav999 said...

קראתי שזה סותם נקבוביות ומכביד על העור, לי זה נשמע הגיוני :)

Tuli said...

אני אקח את זה בחשבון, תודה !
:h:

Anonymous said...

היי.. פשוט נראה לי חבל לשלים מקדם הגנה בלילה כשלא צריך.. עדיף שהעור ינשום

Anonymous said...

נוטרוג'ינה עצמה לא עושה ניסויים בבעלי חיים.העניין הוא שחברת האם שלה-ג'ונסון אנד ג'ונסון כן עושים!!!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts