Mar 26, 2011

ארוע המאפרים בשיתוף רבלון ובי ביוטי

.






לאחרונה השתתפתי בכנס מאפרים שנערך בשיתוף פעולה בין פורטל היופי בי ביוטי לבין חברת רבלון, לרגל השקת שני מוצרים חדשים בסדרת "הקצב החדש של רבלון" – המסקרה החדשה CUSTOM EYES וסדרת הלקים "טופ ספיד" שכוללת 8 גוונים שונים, כשההבטחה היא שהם מתייבשים בדקה.

האירוע עצמו היה מקסים והחברה היתה נהדרת, זכיתי לפגוש חברות בלוגריות מקסימות וגם צאצאית בלוגרית קטנה ומהממת שנראה היה שהיא ממש מוקסמת מהלק הירוק ששמתי באותו יום (כן, איך לא, אמרלד ספרקל האגדי של צ'יינה גלייז) J




תמונה : X-pose צלמים

תמונה : X-pose צלמים



הסבר מפורט על המוצרים אני אביא לכן בהמשך, אבל עכשיו הגיע הזמן שלי לעבור לכוכב הבלתי מעורער של האירוע – ערן פאל.

אחחחחחחחח........מה אני יכולה לכתוב לכן עליו ? שהוא מהמם ? מוכשר בטירוף ? הורס את הבריאות ? הכל נכון אבל אין, באמת שאין לי מילים לתאר לכן עד כמה הורס הוא היה !

טוב, אז למי שלא מכירה, הנה אינפו קצר – ערן פאל נחשב לאחד המאפרים הישראלים המצליחים והעסוקים ביותר בישראל. תחת ידיו עוברות מדי יום דוגמניות, סלביות, שחקניות והוא מוזמן לאפר את כל הפרסומות הנחשבות, השערים החשובים, הקטלוגים היוקרתיים ועוד. שווה, הא ?

אז אני יכולה להעיד בפניכן שבלייב – עוד יותר ! כמה שהוא מהמם.....איזה כיף היה לראות אותו בפעולה ולהקשיב לו, והכל בצורה כל כך ברורה וכל כך בגובה העיניים, כמה קל היה להתאהב בו ! (אל תסתכלו עליי ככה, זה בסדר, בעלי כבר שמע עליו והוא מרשה...חחח) הוא כל כך הזכיר לי חבר שלי וזה רק גרם לי לרצות יותר שגם הוא יהיה חבר שלי (אז בהזדמנות זו, ערן אם אתה קורא – רוצה להיות חבר שלי ? J )



תמונה : X-pose צלמים



תמונה : X-pose צלמים

תמונה : X-pose צלמים



ערן הדגים שלושה מראות איפור שונים, תוך שימוש במוצרים של רבלון וביניהם המוצרים החדשים – את אחד מהם, המראה המעושן, אימצתי לי בחום והלכתי איתו לעבודה בלב שמח ועיניים מושחרות. אין, עיניים מעושנות תמיד היה הקטע שלי.....למראה הזה אני משתמשת בעיפרון סמוקי החדש של רבלון שרכשתי לי באירוע (וגם ערן השתמש בו) והוא פצצה, אז למי שאוהבת....


תמונה : X-pose צלמים

תמונה : X-pose צלמים

תמונה : X-pose צלמים



ולפני שאני אעבור למוצרים אני רוצה למסור גם תודה לאורית ויזל מבי ביוטי שארגנה את האירוע ורדפה בשבילנו אחרי ערן במשך תקופה ארוכה - היה לגמרי שווה !!!


תמונה : X-pose צלמים





ועכשיו, הנה מה שמספרים לנו ברבלון על שני המוצרים החדשים :

המסקרה החדשה – Revlon Custom Eyes :


תמונה : יח"צ


מסקרה המאפשרת 2 מראות עיניים, תוך ביצוע קל ופשוט,הודות למברשת חכמה המתכווננת בהתאם לתכנון שלך. המסקרה מצויידת במברשת זיפים אותה ניתן לכוון לסגנון האיפור הרצוי. ריסים ארוכים בעלי מראה דרמטי, מודגש ועוצמתי, או מראה ריסים טבעיים, רכים, ארוכים וקלאסיים. המברשת חדשנית מחוברת אל תוך מכסה חכם, סיבוב ימינה או שמאלה של המכסה מעניק את תוצאת האיפור הרצויה.

שתי שורות צבעוניות של זיפים, המתכווננים עם סיבוב המכסה למצב 1 או 2, יוצרים צורה שונה של המברשת, ומינון שונה של צפיפות הזיפים, דרכם עובר החומר.

נגיעה קלה במכסה, בעל החוגה המסתובבת, יוצרת מיד 2 סוגי מברשות, קלות ונוחות לשימוש, המעניקות ריסים מושלמים בהתאם לבחירתך, למשך יום שלם.

המסקרה הינה בעלת פורמולה חדשנית, עם טכנולוגיית "הציפוי הגמיש", משלבת לתוך ג'ל סמיך, שעוות וסיליקונים, הנמשחים על המברשת הייחודית, ליצירת 2 תוצאות שונות.

החומר מחליק בעדינות על הריסים. הפורמולה החדשנית אינה נמרחת,אינה יוצרת גושים על הריסים ואיננה מתפוררת . קל ופשוט להגיע לכל הריסים, כולל אלו הקצרים ביותר.

איך להשתמש:

מסובבים את החלק העליון של הפקק, על מנת להתאים את מברשת המסקרה לתוצאה הרצויה, 1 או 2.

מצב 1 : מראה דרמטי, של ריסים מלאים, מעובים, מופרדים וארוכים. מתאים במיוחד לשעות הערב

מצב 2: ריסים ארוכים ונקיים. מראה המתקבל הינו נשי ועדין. מתאים במיוחד לשעות בוקר.

מומלץ להניח 2 שכבות של מסקרה.

מחיר: 115 ₪.

משווק בגוון שחור ובשחור עמיד במים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O , ובפרפומריות מובחרות.




סדרת הלקים החדשה Top Speed :

תמונה: יח"צ


מדובר בלקים המבוססים על פורמולה חדשנית, בעלת צבעוניות עשירה וגוון בוהק, המתייבשת לחלוטין על הציפורן תוך 60 שניות, ומעניקה פתרון קסם לתהליך ייבוש ממושך של הלק על הצפורניים.

זהו עידן חדש בטיפוח הציפורניים: תם הצורך בהמתנה משביתה של כ- 20 דקות עד שהלק יתייבש, לחשוש לבצע פעולות בסיסיות,על מנת למנוע "צלקות" על הלק הרטוב למחצה..אלא, איכות חיים של ממש: מריחה קלה ופשוטה, המתנה קצרצרה של דקה אחת בלבד (!), והלק יבש לחלוטין!!!!!

המברשת הייחודית מבטיחה פיזור חומר אחיד על פני הציפורן , לתוצאה מוקפדת ומטופחת ממש כמו בסלון יופי, גם לאחר משיחת שכבה אחת בלבד!!!

לשכבת ציפוי עדינה מומלץ להניח שכבת צבע אחת. לצבע עז ואטום במיוחד, ניתן להניח שכבה כפולה.

להמתין כ-60 שניות, עד לייבוש מלא.

מחיר: 46 ₪.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O , ובפרפומריות מובחרות.


2 comments

איפור ערב said...

וואי איזה מגניב לא ידעתי שיש כנסים של רבלון, איך מצטרפים לכנסים שלהם?

מאפרת מקצועית said...

אני משתמשת במייקאפ של רבלון הוא מהמם!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts