Sep 25, 2011

בורז'ואה ואני - חלק 1

.





כבר כתבתי לכן שיש לי הרבה במה לעדכן אתכן, נכון?

אז חלק אישי יותר וחלק פחות, אבל בחרתי להתחיל בהכי עדכני!

השבוע הלכתי לאירוע השקה. במשך תקופה לא קצרה התנזרתי מאירועים מהסוג הזה, אבל לאירוע הזה ידעתי שאני חייבת ללכת ברגע שקיבלתי את ההזמנה, שבה התבשרתי שחברת בורזו'אה מגיעה לישראל!




תמונה: יח"צ



וכבר בשלב הזה ולפני שנמשיך, אני אבהיר את העניין לכל מי שלא מכירה ובעקבות שאלות ששמעתי לגבי השם – את שם החברה כותבים ככה Bourjois והוגים את זה בורז'ואה – מתרגלים בקלות J

אז למה הפעם ידעתי שאני הולכת? כי היתה לי אמפטיה לחברה הזאת עוד מהיום שקיבלתי את הלק הראשון שלהם בחבילה מהבלוגרית Chocaddict המקסימה - את הסקירה עליו תוכלו לקרוא בפוסט הזה (זה הלק השני, הורוד). זה כבר היה לפני יותר משנה ומאז יצא לי לנסות עוד כמה מוצרים בודדים שלהם שנשלחו אליי ולקרוא על הרבה אחרים ולכן, כששמעתי שהם מגיעים לארץ, זו היתה בשורה מצויינת מבחינתי! (וכבר סיכמנו כאן שכל המרבה הרי זה משובח, לא? חחח).

אירוע ההשקה של החברה בארץ נערך בשבוע שעבר, בנוכחות ניצה בלט - מנכ"ל לילית קוסמטיקה, אריקה רומנובסקי – מנהלת מותג בורז'ואה בישראל, רפי הדר – מדריך ראשי של בורז'ואה בישראל ועוד 3 אורחים יקרים מחו"ל: Martine Thorel – מנהלת יחסי ציבור בינל"א של החברה, Michael Galoui – מנהל אזורי ו- Julie Couraut, מנהלת שיווק בינל"א. הנה תמונת הנבחרת של בורז'ואה, נעים להכיר:


תמונה: יח"צ


האירוע עצמו היה מאורגן בצורה מקורית ונעשה לנו "סיור בפריז" שעקב אחר התפתחות החברה. אני לא אספר לכן כאן את הסיפור במלואו, אבל אני חייבת לתת לכן תקציר:

החברה מגיעה אלינו מפריז והיא נוצרה במקור בשנת 1863 (!) ע"י ג'וסף אלברט פונסין שהיה שחקן חובב וקסמטיקאי במקצועו. יצירות האיפור הראשונות שלו היו מייקאפ סטיק ועפרונות שעווה צבעוניים, שנוצרו במיוחד עבור השחקנים והשחקניות של התיאטרון בפריז. בשנת 1968 העביר פונסין את כל הפעילות לשותפו אלכסנדר בורז'ואה, שהרחיב את היקף הפיתוח והפך למעשה את החברה למותג הבינל"א שאנו מכירים כיום.

הנה כמה תמונות מהאירוע:


תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ





ואיך אפשר גם בלי תמונות של חלק מהמוצרים (זה לא היה הוגן לעשות לי את זה, אני לא עומדת בפני מוצרי איפור שמסודרים ככה מולי):

תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ



מחר אני אעלה כאן את החלק השני של הסיפור ובו תוכלו לקרוא קצת יותר על חלק מהמוצרים ובינתיים......יום מקסים ומוצלח לכולכן! (איזה כיף זה הריח של הגשם באוויר, נכון? :-)




10 comments

Anonymous said...

האמת היא שאני לא ממש מכירה את החברה והמוצרים, אבל שמעתי עליה פעם ואמרו לי שהמוצרים מעולים.
התמונות עושות רושם מצויין ונורא בא לי לנסות כבר חלק מהמוצרים! תמיד כיף שמגיעות חברות חדשות לארץ.

והריח של הגשם... וואו, לא רוצה שייגמר!
שבוע טוב!

אלטר אגו said...

איזה כיף שאת חוזרת לכתוב :)

EFRAT ITAH said...

הי תולי,תתאפקי קצת לפני הנסיעה שישאר לך מה לקנות :)

Tuli said...

ליאן - אני אכתוב מחר התרשמות קלילה שלי על חלק מהמוצרים, אני חושבת שיש להם הרבה דברים מעניינים ואני שמחה שהם הגיעו לארץ. רציתי לכתוב על כל אחד מהמוצרים פוסטים יותר מפורטים עם סווטצ'ים, אבל לצערי אני באטרף כאן לפני הנסיעה והחג וזה ייאלץ לחכות עד אחרי שאני אחזור (אבל אני עוד אכתוב עליהם). אם יש לך שאלות, תרגישי חופשי לשאול ומבטיחה לעשות את הבסט :-)

אלטר אגו - ואיזה כיף לקרוא תגובה כזאת! תודה רבה :-)))

אפרת - אחחחח...כל כל צודקת! את כבר מכירה אותי מספיק כדי לדעת כמה שופינג אני מתכננת בנסיעה....מבטיחה גם להראות את כל השלל כשאני חוזרת, כמו בפעם שעברה!

ולכולכן - איזה כיף לראות אתכן פה! תודה רבה רבה על קבלת הפנים החמה שלכן, חשוב לי שתדעו שאני מעריכה את זה מאוד :d:

קורין - ריסים ורסיסים said...

לא משנה כמה אני אראה את התמונות שלהם, זה עדיין נראה כמו ממתקים....

בשוב ברוכה השבה :)

Tuli said...

קורין - נכון! לגמרי ממתקים :-))) ודרך אגב, קניתי גם שני גלוסים שלהם - אחד ורדרד עדין וחמוד ועוד אחד מגניב לגמרי, בצבע שקוף שנהיה גוון וורוד אחרי כמה דקות על השפתיים (הצבע נהיה ממש חזק, אפילו לרגע היה לי חזק מדי, את מכירה אותי....)

קורין - ריסים ורסיסים said...

וואלה!
תביאי לראות בפעם הבאה שאנחנו נפגשות...

Tuli said...

בטח :-))) נראה לי את תחבבי אותו מאוד, הוא ממש מגניב לדעתי :h:
אה, וגם לק חום כהה שלהם קניתי, אבל עוד לא דגמתי, כי אני עם התפוח החדש שקניתי בשישי....

טוב, נראה לי אני מבינה למה אפרת התכוונה בתגובה שלה....חחחח

קורין - ריסים ורסיסים said...

אני עדיין מתאפקת.....
(פשוט עוד לא הגעתי לפארם שיש בו סטנד שלהם :)

איפור ערב said...

שמעתי על החברה אבל עוד לא התנסתי במוצרים שלה , מעניין לנסות

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts