Feb 26, 2011

סקירה: Revlon Orange Pop

.







היום יש לי בשבילכן פוסט ריחני במיוחד !

רבלון השיקה קולקציית לקים ריחניים ואת אחד מהם, בניחוח התפוז, קיבלתי לסקירה ואני אראה לכן היום !

Orange Pop – איזה שם מגניב מצאו לו, הא ? ממש מתאים לו. הלק הזה הוא בצבע כתום צעקני עם תת גוון ורדרד והוא, איך לא, בריח תפוז. הוא שימרי עם גימור פנינה והוא ללא ספק בעל נוכחות ! לא נראה לי מישהי מכן תוכל ללכת איתו בלי שישימו לב J

הפורמולה שלו די דלילה, אז תדאגו לא להעמיס כמות גדולה מדי על המברשת, ולזכותו ייאמר שלמרות המרקם השימרי –פנינתי שבדר"כ נוטה לפסי מריחה, כאן לא תמצאו את הבעיה הזאת והמראה שמתקבל הוא אחיד וחלק. 3 שכבות נדרשו כדי להגיע למראה אטום וכדי לקבל את האפקט המקסימלי שלו.

ואיך אפשר בלי הריח ? אז כן, הריח שלו בהחלט מורגש. כמו בכל לק ריחני, צריך לחכות לייבוש כדי להנות מהריח והריח שמתקבל כאן הוא תפוזי אלכוהולי משהו (למישהי מתחשק קוסמופוליטן תפוז ? ) והוא בהחלט מורגש, אפילו כששמתי מייבש, ובדר"כ לא אמורים להשתמש במייבש עם לקים כאלה כי זה מנטרל את הריח, הצלחתי להרגיש את הריח.

אז מה אתן אומרות, הגיע הזמן לקצת סווטצ'ים, לא ? התמונה הראשונה הכי משקפת את המראה שלו בתאורה רגילה ושתי התמונות האחרות צולמו באור שמש :




Revlon - Orange Pop






והנה תמונות נוספות של לקים מהקולקציה החמודה הזאת וגם מה שיש לרבלון לספר לנו על הקולקציה:

הקולקציה מונה 8 גוונים אופנתיים, חלקם פנינתיים וחלקם מאטים. מדובר באוסף של צבעים מטריפים, אליהם נוצקו ניחוחות משכרים דוגמת. לאחר שהלאק מתייבש על הציפורן, נותר ניחוח עדין ומלטף למשך עד 3 ימים. הגוון הסגול מפיץ ניחוח מסטיק, הכתום מפיץ ניחוח תפוז, הצהוב מפיץ ריח חוף הים, הכחול מפיץ ניחוח בריזה ימית ועוד.

הגוונים מחמיאים לכפות הידיים במשך כל עונות השנה, לכן ניתן למצוא בקולקציה מחד גוונים מהקצה ה"קייצי" וה"עליז" יותר של קשת הגוונים, וגם גוונים מהצד ה"סתווי" וה"סולידי" יותר שלה. שמות הגוונים נושאים את ניחוחם. לדוגמא: COTTON CANDY–בניחוח סוכרייה ,

BUBBLEGUM, בניחוח מסטיק וכו'.

הפורמולה היחודית לקולקציה מכילה את פרוטאין המשי הבלעדי לרבלון, אשר מסייע בקבלת משטח כיסוי אחיד וחלק העוטה מעל הציפורן, ללא בועות, תנועות מריחה וסימני מברשת.

בנוסף, הפורמולה מחוזקת בפטנט ייחודי המונע את התקלפות והתפוררות הלאק בטרם עת.

מאז 1992 כל הלאקים של רבלון הם נטולי DBP, טולן ופורמלדהייד.





תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ

הגוונים:

BUBBLEGUM מסטיק – פוקסיה

PEACH SMOOTHIE–אפרסק פנינתי

ORANGE POP – תפוז –כתום פנינתי

OCEAN BREEZE –כחול פנינה

BEACH – חוף הים- צהוב ירקרק פנינתי

GUM DROP- סגול בהיר

GRAPE ICY- סגול כהה

COTTON CANDY- ורוד פנינתי



מחיר: 46₪

להשיג ב: סופר פארם , ניו פארם , H&O" וריבוע כחול.



תמונה: יח"צ




ואם כבר רבלון, אז אם אתן עדיין לא מעודכנות, המסקרה החדשה של רבלון תעשה בקרוב את דרכה לאחת מכן ! אז אם עדיין לא נרשמתן להגרלה, הנה הקישור לפוסט ההגרלה : http://tulinail.blogspot.com/2011/02/blog-post_22.html
תמונה: יח"צ



שיהיה לכולכן שבוע נפלא וריחני, ומלא בהפתעות משמחות !!!


* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה




Feb 22, 2011

זה הזמן להגרלה חדשה !

.



אתמול רמזתי לכן שזה יגיע......

בשבועיים הקרובים אני עורכת הגרלה נוספת כאן בבלוג והפעם מככבת המסקרה החדשה של רבלון שכתבתי לכן עליה בפוסט הסקירה אתמול – Grow Luscious !!!

איך שאני אוהבת מתנות ! רובכן כבר מכירות אותי ויודעות שאני חובבת גדולה של מתנות והפתעות ובכל פעם שמתאפשר לי לחלק לכן מתנה זה ממלא אותי בכל כך הרבה שמחה, כיף לי !!!



תמונה: יח"צ



ומה צריך לעשות כדי לזכות במתנה ?

1. יש להיות רשום כ- Follower לבלוג שלי.
לכל הקוראות שכבר עוקבות אחריי, תודה רבה לכן על האהבה שאני מקבלת מכן כל פעם מחדש J לכל מי שעדיין לא רשומה ורוצה לעקוב אחרי הבלוג, אפשר לעשות זאת ע"י לחיצה על הלחצן "Follow" בצד ימין של המסך (לקראת האמצע של העמוד) - מקווה שתהנו לקרוא כאן J

2. אחרי שנרשמתן כ- Follower, או אם אתן כבר Follower, כתבו לי תגובה בתחתית הפוסט הזה וציינו בה את כתובת המייל שלכן, שאליה אני אשלח את מייל הזכיה במידה ותזכו. תגובה לפוסט תזכה אתכן בכניסה להגרלה (1).

שני הסעיפים הראשונים הם חובה, מאחר וההגרלה פתוחה רק לקוראות הרשומות של הבלוג, זאת הדרך שלי לפנק אתכן בחזרה !

והנה עוד אופציה לזכות בכניסות נוספות להגדלת הסיכויים:

3. פייסבוק - הצטרפו לעמוד הפייסבוק של הבלוג - http://www.facebook.com/pages/Tulis-Nails-and-Makeup/133821466634469 - אם הצטרפתן (עשיתן לייק), תוודאו לכתוב לי את זה בתגובה שלכן כדי שאני אדע להחשיב את זה ככניסה נוספת. אפשר להצטרף גם מתוך הבלוג עצמו - פשוט תלחצו לייק בקוביית הפייסבוק שנמצאת בעמודה הימנית.

שיתוף הפוסט הזה בעמוד הפייסבוק שלכם יזכה אתכם בכניסה נוספת להגרלה, כך שבסה"כ ניתן לזכות בשתי כניסות נוספות מהפייסבוק להגרלה. (2+3)

בסה"כ, כל אחת יכולה לזכות במקסימום 3 כניסות להגרלה.

ההגרלה תהיה פתוחה עד יום שני ה- 7.3.11 בשעה 24:00. אני אגריל את הזוכה בעזרת המחשב מבין כל השמות המשתתפים ואודיע על הזוכה בהגרלה !

מקווה שתהנו ו......בהצלחה ! J


Feb 21, 2011

סקירה על מסקרה: Revlon Grow Luscious

.

היום אני רוצה להראות לכן מסקרה חדשה של רבלון שנשלחה אליי לסקירה ונקראת GROW LUSCIOUS.

המסקרה הזאת מגיעה באריזה בצבע ירוק מטאלי וממש מגניבה לדעתי – לא יודעת למה, אבל משהו בירוק הזה דיבר אליי J.

כשפתחתי אותה בהתחלה הייתי ממש מופתעת. למה אתן שואלות ? כי אני לא חושבת שראיתי אי פעם מברשת כזאת גדולה ! כן, המברשת שלה היא ממש מאסיבית ולא, זה לא משהו שמפחיד אותי. מה שכן, המברשת הזאת אוספת די הרבה חומר, אז תצטרכו לשים לב לעניין הזה כשאתן משתמשות.




תמונה: יח"צ






אז מה החידוש במסקרה הזאת ?

המסקרה הזאת מתוארת כבעלת פורמולה ייחודית, המאיצה את צמיחת הריסים, מעניקה מראה ריסים ארוכים ומלאים יותר תוך כמה שניות, ומסייעת לצמיחה של ריסים חזקים וארוכים יותר, בכל שימוש.

הפורמולה שלה מורכבת מקומפלקס פיטו-פפטיד המכיל:

פרוטאין חיטה – שכבה גמישה שעוטפת את הריס, לאיזונו וחיזוקו. הפרוטאין ידוע כמגמיש ומרכך.

פאנטנול – פרו ויטמין B5 המרכך ומלחח ופיטאנטירול המגמיש ומרכך. שני הרכיבים עובדים יחד בסינרגיה עם תהליך גדילה הטבעית של הריס, ומחזקים אותו, למניעת שבירתו המוקדמת.

מודה שהייתי מופתעת כששמעתי על החידוש הזה בפורמולה ואני גם מודה בפניכן שלא בדקתי את העניין הזה. אני מחליפה מסקרות וקופצת מאחת לשנייה כמו שפן בשדה גזרים, הכל נראה לי מפתה ולא ממש התמדתי בשימוש קבוע איתה כדי שאני אוכל להביא לכן איזו בשורה מרעישה.

מבחינת השימוש, היה לי די קל לעבוד איתה - ברבלון מציגים את המסקרה הזאת כיוצרת ריסים הנראים עבים וארוכים יותר באופן דרמתי.

מההתנסות שלי איתה אני יכולה להגיד שהיא אכן מעבה – הריסים שחורים כמו שאני אוהבת ונראים עבים יותר, אל תצפו למשהו יותר מדי דרמטי, אבל היא עושה את העבודה במישור הזה.

גם מבחינת סידור הריסים אני מרוצה ממני – היא מסדרת אותם יפה ומדגישה אותם.

מבחינת מאריכה – כאן היא לא הרשימה אותי במיוחד. נכון, היא קצת האריכה, אבל אותי זה לא מספק ואני מצפה ליותר.

לסיכום, מסקרה חביבה שאני בטוחה שחלקכן יהיה מאוד מרוצה ממנה. היא מסדרת יפה את הריסים, מעבה וצובעת אותם בשחור ואם היא היתה גם מאריכה ולא היתה את בעיית עודף החומר, כנראה שהייתי אוהבת אותה הרבה יותר. מה שאומר מבחינתי, שהמירוץ למסקרה המושלמת בשבילי עדיין נמשך....

רוצות גם אתן לנסות את המסקרה הזאת ???

כן, כן, אתן מנחשות נכון...אבל תצטרכו לחכות בשביל זה לפוסט של מחר, כי זה כבר יצא לי ממש ארוך J




* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה


Feb 19, 2011

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.










איך שהזמן עובר מהר!

הנה עוד שבועיים עברו להם, והעדכון הדו-שבועי של הביוטי בלוגס כבר כאן.

הבלוגריות החרוצות שלנו חוסכות לכם זמן יקר דואגות להביא לכם את כל הטיפים, המידע וחוות הדעת על מגש של כסף.

כל העדכונים שלנו במקום אחד. ממש כאן.


הנה המיטב של הביוטי בלוגס בשבועיים החולפים:

נתחיל בתזכורת - הזדמנות אחרונה ממש להרשם לארוע הפותח את אירועי 2011 של פורטל היופי בי ביוטי -
כיתת האומן בנושא איפור עיניים, עם המאפר ערן פאל ובשיתוף חברת רבלון,

אל תפספסו. מתנה מובטח לכל נרשם, וכל חברי הביוטי בלוגס יהיו שם.

יהיה שווה!


בריסים ורסיסים קורין מתחדשת עם מסקרה חדשה שהושקה לפני חודש בארה"ב ובוודאי תעשה עליה בקרוב. מסקרה One By One של מייבלין מבטיחה להפריד את הריסים אחד-אחד, ובדומה לאורז - ככה אנחנו אוהבות את הריסים שלנו.


בבלוג של תמי מרגלית – תמי מקדימה להתכונן לחג המאפרים - פורים, עם חוויות מחגי פורים קודמים, הצעות ותמונות לאיפורי פנים לפורים.


ב – Tuli's Nails מספרת לנו תולי על מפגש בלוגרים מיוחד של חברת קליניק לרגל השקת 2 מוצרים חדשים ומעניינים - סרום לקמטים וסרום ברול און לעיניים.


ב – Highlights מעולם האיפור אלונה תרמה את פניה למדע והחליטה לנסות את המזרק ממלא הקמטים של Roc. נשמע מעניין, ועוד יותר מעניין מה אלונה חשבה עליו...

בבלוג של ליאת - ממשיכה ליאת עם פוסטים שהם שיעורי איפור קצרים. והפעם - אחד החלקים החשובים בפנים - הגבות - איך מעצבים ואיך מורטים.


ביופי של בלוג הרמוני בפוסט המרכז ה-מ-ו-ן מידע והפניות למידע בנושא פורים ואיפורים לפורים.


בבלוגיפור עדי נותנת לנו הצצה חטופה למראה האיפור אביב 2011 של חברת לוריאל. ספויילר: הדשא של לוריאל ורוד יותר....


ב- StarDust האהבה באוויר כשטל מציגה לנו את עבודות האיפור והשיער שלה בהפקת איפור ושיער רומנטית במיוחד.


ב – Makeup Addiction רות בעבודות איפור חדשות ומקסימות.


ב-There is Beauty In All of us האייליינר מעולם לא היה קרבי יותר, כשמרינה בוחנת את הסוגים השונים ראש בראש בזירת הקרב שלה. איזה אייליינר לקח בנוק אאוט?


מיכל מהמעבדה כבר מסתכלת אל מעבר לקשת, לאביב הקרב, שיביא איתו רוח צעירה לנצח עם צווארוני הפיטר פן שחוזרים לאופנה.


ב-ksyu style אוקסנה ממליצה על דמי מייק אפ של חברת e.l.f, ומתארת אותו כבעל כיסוי בינוני אבל לא לחותי כמו מוצרים דומים.


באהבות הקטנות של החיים מעיין בפוסט יצירתי של הכינותי מראש - איך תוכלו ליצור ליפגלוס בתוצרת עצמית, בבדיוק בגוון שלכם, מחומרים שלכולנו יש בבית....


בביוטי ניוז מביאה לנו לבנת את ניו יורק לישראל בסקירת לוקים משבוע האופנה בניו יורק. וידוע שהטרנדים החמים נוצרים בשבועות האופנה...


ב - Natural Colors נותנת לנו אורית 3 סיבות טובות להצטרף למועדון הלקוחות של בודי שופ.

בבלוג של יוכי - יוכי בפוסט מפורט על
איך בוחרים צלם לחתונה. חשוב ממש כמו איפור :)


ב Bbeauty – מספרים לנו שכל אחת יכולה להיות פרזנטורית של מותג קוסמטיקה יוקרתי. למעשה, זה ממש פשוט. כל שעלייך לעשות הוא למשוח את שפתייך בשפתון של החברה המבוקשת, בזמן נהיגה או בעצירה ברמזור, ולדאוג שהפפראצי יהיו בסביבה. זה עבד לקיית מוס.



סופ"ש נפלא לכולם!





Feb 13, 2011

קליניק משיקה שני מוצרים חדשים !

.

תמונה: יח"צ

לאחרונה השתתפתי בערב בלוגריות מושקע שנערך לרגל השקתם של שני מוצרים חדשים בקליניק -

All About Eyes Serum - סרום לעיניים שמגיע בצורת רול.

Repairwear Laser Focus - סרום לצמצום מראה קמטים וקמטוטים.




תמונה: יח"צ








את הפרזנטציה העבירה סיסי נמיר המקסימה, שהיא המדריכה הראשית של קליניק, והנה ההסברים המפורטים על כל אחד מהמוצרים כפי שאנחנו קיבלנו אותם:



תמונה: יח"צ





All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage - רולר מקרר באופן מיידי עם סרום ג'ל המאפשר עיסוי לרענון מראה עיניים נפוחות מיד בעת המגע, להפחתת הופעת עיגולים כהים ולהבהרת המראה.

הרולר החדש עשוי מפלדת אל חלד, בנוי כמכשיר רפואי ומאפשר תנועת גלגול בעת המריחה המגבירה סירקולציה ומסייעת להקטין את כמות הנוזלים. הנוסחה מסייעת לעור להיות חלק סביב העיניים ופחות נפוח. כמיטב המסורת של קליניק, הסרום נבחן לאלרגיה ו100% נטול בושם, כך שהעיניים מקבלות באופן מיידי מנת לחות ללא תופעות לוואי של גירוי. Amentoflavone ו תמצית Humulus Lupulus , הינם מרכיבים ייחודיים בעלי סגולות הרגעה. העור באזור העיניים נותר רגוע. הקפאין מסייע בהפחתת הגירוי והנפיחות באזור מתחת לעיניים.

כיצד להשתמש בסרום ?

למרוח ולגלגל את הרול מתחת לאזור העיניים החל מהפינה הפנימית לעבר הפינה החיצונית תוך כדי הפעלת לחץ קל. לחזור על הפעולה ולהשתמש באצבע לספיגה קלה של עודף חומר.

ניתן להשתמש בו לבד או לפני קרם עיניים ביום או בלילה בעת הצורך כשהעיניים זקוקות לרענון. מרחי בבוקר כבסיס מצוין לאיפור ובמהלך היום, לפי הצורך.

ניתן לשימוש מתחת או מעל איפור ובשילוב עם מוצרים אחרים לטיפוח העיניים.

היכן ניתן להשיג ?

ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

המחיר המומלץ לצרכן הוא: 170 ₪ (כמות: 15 מ"ל)

ומה אני אומרת ?

אז האמת היא שלשמחתי הרבה אני לא סובלת מעיגולים שחורים מתחת לעיניים או נפיחויות משמעות (איזה כיף לי, אני יודעת, אבל אל דאגה, יש בעיות אחרות...חחחח), אז היה קשה לי להבחין באיזושהי תוצאה משמעותית של הסרום הזה. מה שאני כן יכולה לספר, זה שאפקט הקירור ממש מורגש מהנגיעה הראשונה והסרום קליל ונעים.





תמונה: יח"צ



ועכשיו נעבור למוצר השני ובשמו המלא - Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector

מדובר בסרום נגד הזדקנות עם נוסחה ייחודית לפעולה ביום ובלילה, לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים, לתיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV, עם תוצאות הדומות לטיפול לייזר דרמטולוגי.

בקליניק מבטיחים כי שלוש טיפות בלבד של הסרום, פעמיים ביום, משיגות תוך 12 שבועות, 63% מכוח צמצום הקמטים הנראה לעין של הלייזר.

כמו שלושה סרומים באחד, המעניק יתרונות מרובים ומוביל לתוצאות נראות לעין של צמצום הקמטים, בדומה ללייזר. העור אולי אינו שוכח, אך כעת הוא יכול לסלוח על השפעותיהם הנראות לעין של השמש, הלחץ והזיהום :

מתקן באופן נראה לעין נזקי קרינת UV

טכנולוגיית פוליפפטידים המפחיתה קמטים

הגנה מרדיקלים חופשיים

כיצד להשתמש בסרום ?


למרוח בבוקר ובערב באופן אחיד על כל הפנים וסביב איזור העיניים, לאחר ניקוי הפנים.

היכן ניתן להשיג ?

ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

המחיר המומלץ לצרכן הוא: 435 ₪ (כמות: 30 מ"ל)

ומה אני אומרת ?

ניסיתי את הסרום במשך שבועיים והוא נעים מאוד ומותיר עור נעים מאוד למגע. העור שלי הוא שומני (אמרתי לכן שיש לי בעיות אחרות J ) ושמחתי מאוד לגלות כי הסרום הזה אינו שמנוני ובחלק מהימים, החלטתי לוותר על הלחות ולהסתפק בסרום כדי לא להעמיס על העור סתם, וזה עבד נהדר.

מכיוון שניסיתי אותו רק לתקופה קצרה בינתיים, עדיין אין לי תובנות משמעותיות לכתוב לכן בקשר ליעילות שלו נגד קמטוטים, אבל כמו בכל מוצר בתחום הזה, אל תצפו לפלאים בן לילה, כי הם לא קורים, ותנו למוצר את הזמן שלו – במקרה הזה מדובר על 12 שבועות.




* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה




Feb 9, 2011

והזוכות בהגרלה הן.......

.



הגרלת הבאפרים של Mavala הסתיימה אתמול וזה הזמן להכריז על הזוכות בהגרלה – כן, כמו שאתן זוכרות, הפעם יש 3 זוכות !

כמו תמיד, ערכתי את ההגרלה באמצעות תוכנת "הכובע", והזוכות בהגרלה הן.........

.....






mikey33 !

shelly !

Efrat !

ברכות לשלושת הזוכות שלנו – מיילים על הזכייה נשלחים לשלושתכן !

תודה לכל מי שהשתתפה בהגרלה ואני מקווה שנהניתן ממנה ! ואם יש כאן מישהי שמתבאסת שלא זכתה – אז אני יכולה להגיד לכן בוודאות שאין ממה, כי אני הולכת לחלק לכן המון מוצרים במתנה בשבועות (ואולי אפילו בחודשים בקצב הזה...חחח) הקרובים !

ולכל המצטרפות החדשות לבלוג – אני רוצה להודות לכן על שהקדשתן את הזמן לקרוא ולהצטרף לבלוג שלי – אני מקווה שתמשיכו לקרוא ולהנות מהבלוג שלי ושאני אצליח להוסיף לחייכן שמחה כמו שאתן מוסיפות לשלי J

אם יש לכן שאלות, הערות, בקשות או כל דבר אחר, אתן תמיד מוזמנות לכתוב לי למייל (tuli321@gmail.com).










Feb 4, 2011

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.




קררררררררר!!! קר בחוץ, אבל אצלנו בביוטי בלוג'ס חם אש עם עדכונים חמים....


המיטב של הביוטי בלוגס בשבועיים החולפים יחמם לכם את הסופ"ש:




נתחיל עם פוסט שלא ממש קשור לאיפור וטיפוח, אבל המטרה טובה, ואנחנו בעד לעודד מטרות טובות: ב - Natural Colors יוצאת אורית בקריאה נרגשת לסייע להציל את אייל.


בריסים ורסיסים קורין מסמיקה עם סומק של NARS, חברת האיפור והקוסמטיקה שגורמת לכל הסלבריטאיות להסמיק!


בבלוג של תמי מרגלית – תמי מסדרת לנו ת'גבות וסוקרת את כל הדרכים והעזרים לגבות מסודרות. והרי כבר אמרו לפנינו - הגבות הן מסגרת הפנים...


ב – Tuli's Nails השיעור השלישי במדריך הציפורניים המלא. (אתן גוזרות ושומרות כמו שהמלצנו?), וגם הגרלה שווה בנושא הפוסט...


ב – Highlights מעולם האיפור אלונה בהמלצות ששוות זהב על איך להראות טוב אחרי גיל 35...

בבלוג של ליאת - המלצות לאיפור ב-5 דקות.... קדימה, להתאמן...


ביופי של בלוג הרמוני על חוויותיה מההריון השני וציורי הריון, עם סרטון מצורף ותמונות צבעוניות ומקסימות. איזה כשרון!


בבלוגיפור עדי בשיעור היסטוריה - האיפור בימי קדם... למה שימש, מה היו הטכניקות, מאילו חומרים? מעניין...


ב- StarDust טל עושה לנו סדר עם מילון מונחים שלא תמצאו בסטימצקי - מילון מונחים למאפרת המתחילה.


ב – Makeup Addiction רות על אומנות השינוי בעקבות כיתת אומן של אלכס בוקס ל - Illamasqua.


ב-There is Beauty In All of us מרינה על הפלטה נחשקת לשנת 2010, שאזלה מן המדפים זמן קצר לאחר השקתה - פלטת ה - NAKED של אורבן דיקיי.


אצלנו חורף, אבל אצל מיכל מהמעבדה עכשיו אביב של ברבורים, בפוסט מלא השראה בעקבות הסרט ברבור שחור


ב-ksyu style אוקסנה בפוסט ללא מילים, אבל מ-ל-א תמונות אופנה ולייף סטייל.


באהבות הקטנות של החיים מעיין בתמונות וחוויות שלה מיום הצילומים לחברת CHIC. הידעתם שמעיין היא גם הפרזנטורית של חברת CHIC?


בביוטי ניוז לבנת מספרת לנו על לוח השנה המ-ה-מ-ם של חברת מייבלין ניו יורק לשנת 2011. חגיגה לעיניים!!!


ב Bbeauty – זורמים עם מזג האויר החורפי, ומביאים לנו מבול של בשמים לקראת הוולנטיין המתקרב.


וכמובן - מאפרות מקצועיות ותלמידות איפור - ההרשמה לכיתת האומן בנושא איפור עיניים, עם המאפר ערן פאל ובשיתוף חברת רבלון, נמצאת בעיצומה. אל תפספסו, יהיה שמח!


סופ"ש נפלא לכולם!





 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts