Apr 16, 2011

Happy Passover!!!

.




חג הפסח כבר ממש מעבר לפינה וזה הזמן להתחיל לדבר על הציפורניים שלנו!

חלק גדול מאיתנו התחיל השבוע בהכנות לקראת הפסח – נקיונות, בישולים, קניות וכו' ובכל הטירוף הזה, למי יש זמן לחשוב על הציפורניים שלה ?

אבל אז מגיע לו ערב החג, הכל כבר מוכן ואת מתקלחת, מתלבשת ומתאפרת ורוצה להיראות הכי טוב שאפשר ואז נזכרת ששכחת את הציפורניים......מבט זריז מגלה שחלק מהציפורניים נשברו במהלך הנקיונות וזמן לקישוט ציפורניים מושקע אין, אז את מתלבטת בין לק אדום או כהה ללק בהיר ואז חושבת לעצמך שעם הלק הבהיר הציפורניים הלא אחידות פחות יורגשו ומחליטה שלק ורוד עדין יעשה את העבודה....

מוכר לכן התסריט הזה ? כי לי כן J

וזה תמיד מרגיש לי לא מושלם באירוע חגיגי עם ציפורניים לא מושקעות.

אז אם בא לכן לסיים עם לק ורוד עדין, זה כנראה לא הפוסט בשבילכן, אבל אם בא לכן מניקור מיוחד לקראת החג, זה בהחלט הפוסט בשבילכן!

והשנה, החלטתי להראות לכן מגוון אופציות של קישוטים חגיגיים לחג, ברמות השקעה שונות, כדי שתוכלו לבחור בעצמכן ולהכין את עצמכן מראש!

מתחת לכל תמונה תמצאו את הקישור לפוסט המקורי שכתבתי על אותו מניקור, עם ההסבר המפורט ואם יש לכן שאלות, אתן כמובן מוזמנות תמיד להרגיש חופשי ולשאול!

ורגע לפני שנתחיל, אל תשכחו במהלך הנקיונות לשמור על הציפורניים עד כמה שאפשר (כן, אני יודעת שזו משימה לא פשוטה בכלל) – אל תשכחו שהציפורניים שלכן הן לא מברג ולא פותחן, לא "מנקה פינות" ולא צבת ולמי מכן שמסוגלת לנקות עם כפפות (אני לא), זה בהחלט עדיף. תעשו מדי פעם הפסקה של כמה דקות, תשטפו את הידיים עם מים וסבון ותנו להן להתייבש (כשהידיים רטובות מהשטיפה והחומרים, הציפורניים שלנו מועדות יותר להישבר). בנוסף, תקפידו לשים מחזק בכל יום (כן, אפשר שכבות אחת על השניה לממהרות) ולשים קרם הזנה לציפורניים בכל לילה, ולמי שאין, אפשר להשתמש בשמן ציפורניים, רק תדאגו לספוג אותו לפני שאתן נכנסות למיטה. אלו הדברים הבסיסיים שיעזרו לכן לשמור על הציפורניים לקראת הפסח והזמן שהם גוזלים הוא באמת מינימלי.

ועכשיו, לחלק האמנותי – מתחת לכל מניקור יש את הקישור הישיר לפוסט ההסבר עליו – מקווה שתהנו J





החגיגי




המתוק

הקלאסי עם הטוויסט


חגיגי בשחור לבן


המקורי
(תואם מפת השולחן :-) )

מניקור המצה


מקווה שנהניתן ושיהיה לכולכן חג צבעוני ושמח!!!



Apr 15, 2011

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.






מריחים את האביב והחג המתקרב?
אביב הוא תקופה של התחדשות, ומה יותר סמלי מניקיונות הפסח לסמל התחדשויות?

בביוטי בלוג'ס דואגים לכם להפוגות מעניינות מהניקיונות, הסידורים וההכנות, עם מיטב הפוסטים בנושא קוסמטיקה ואיפור.


מתחילים....



ביופי של בלוג הרמוני חכמה בשמש בפוסט על מוצרי הגנה מפני השמש של המותגים La Roch Posay ו-Vichy.


באהבות הקטנות של החיים מעיין מסיטה תלתל מהמצח וכותבת על מוצרים חדשים לשיער של פנטן.


ב
בלוגיפור עדי עושה לנו סדר במגרת האיפור, כולל וידאו אביבי במיוחד עם העוזר האישי החדש שלה...


ב- Makeup Addiction מביאה לנו רות את הקישורים המעניינים של השבוע, כדי שנוכל להתחדש באביב הזה עם עוד רוח של יצירתיות במפרשים.


ב-There is Beauty In All of us מרינה בשילובים של מוצרי שפתיים שתמיד הולכים טוב ביחד.


במעבדה מיכל על אחד הגוונים החזקים בקיץ - קורל, בסקירה של השימר בריק בגוון נקטר של בובי בראון.

ב-
Ksyu Style אוקסנה חושפת את העיניים היפות שלה עם המסקרה Doll Eye של NYX.


בביוטי ניוז לבנת מביאה לנו את צבעי הקיץ הבוהקים עם קולקציית הקיץ של YSL.


בבלוג של תמי מרגליתעושים פסח גם בתיק האיפור. הפשילו שרוולים...


ב-
StarDust טל ביומיים מעניינים בחייה של מאפרת, או - איך מתאפרים לצילומים עם מסך ירוק, ומהם הכללים הראשונים שלה לאיפור כלה?


ב- Tuli's Nails תולי מתרגלת לכחול של ים עם פלטת צלליות של מאק מקולקציית וונדר וומן.


ב
ריסים ורסיסים קורין החליטה שבקיץ הזה תלבשי אדום. על השפתיים.


ב- Highlights מעולם האיפור אלונה בעצות לאיפור בימי הקיץ החמים. הקיץ ממש מעבר לפינה...


בבלוג של ליאת - מבינים שהקיץ כבר כאן, ותיכף נצא מהשמיכה, ונבלה יותר בחוץ. אז מה חשוב שיהיה בתיק האיפור כשיוצאים מהבית?


האביב מביא איתו גם פריחה ואלרגיות. ב- Bbeauty הכל על אלרגיות ורגישויות למוצרי איפור וטיפוח. חשוב לא רק באביב.


חג אביב שמח!!!



Apr 11, 2011

Review: MAC Lady Justice

.


Last week I wrote here the review about MAC blue mascara from the Wonder Woman collection and today I want to show you another product from this collection – the blue Lady Justice Eyeshadow Quad.

MAC released 3 quads in this collection:

Defiance – pinks and purples

Lady Justice – grays and blues

Valiant – greens

Colors wise, I find all the 3 quads beautiful. I received the Lady Justice quad, which is the "blue" quad, for review.

The package of the quads in this collection is charming. First, you have the carton box with the commix painting that is typical to the Wonder Woman collection and then, you have the eyeshadows in a metallic box that looks super retro to me, in red and blue colors. I love that packaging; I think it's cool and fun.

The 4 shades in this quad are:

Lady Justice – a shimmery silvery white. It has kind of small glitters in it and it's a bit "scattered". I mainly use it for below the eyebrow area, and not as an eyeshadow on its own.

Insurmountable - a pale gray with a matte finish. You have to use more than one layer to build this color, but I love its smooth finish.

Deep Truth – this shade appealed to me the most, a deep blue with a lovely shimmer. When using it, I discovered that its pigment is not as strong as I expected and on the eye it seems kind of a sheer, boring blue-gray. That being said, I can tell you that if you'll build it right, you can get a beautiful result but I was disappointed because I expected much more from it.

Bold Babe – a shimmery gray-blue. This color was appealing to me also and it seemed super useful to me for a smoky look and here also, I was a bit disappointed to discover that its pigment is not as strong as I expected.

Overall, I've managed to reach great results with this quad and it can be very useful for different styles of makeup, but I wouldn't place it in the top of my wishlist. The colors themselves are really beautiful and right, if you build it right you can get beautiful results, but the pigment, especially of the two dark ones, was pretty disappointing and I expected MAC not to let me work so hard in order to get a great result.





MAC Wonder Woman - The 3 quads




MAC - Lady Jusice quad

Bold Babe

Deep Truth

Insurmountable

Lady Justice




בשבוע שעבר כתבתי כאן את הסקירה על המסקרה הכחולה מקולקציית וונדר וומן של מאק והיום אני רוצה להראות לכן מוצר נוסף מהקולקציה הזאת - רביעיית הצלליות הכחולה Lady ustice.

3 רביעיות צלליות יצאו בקולקציית וונדר וומן :

בגווני ורוד סגול – Defiance

Lady Justice - בגווני כחול

בגווני ירוק- Valiant

מבחינת צבעים, שלושת הרביעיות מקסימות בעיניי. אני קיבלתי להתנסות את רביעיית Lady Justice שהיא הרביעייה "הכחולה".

הרביעיות בקולקציה הזאת מגיעות באריזה מקסימה. ראשית, יש את אריזת הקרטון עם ציור הקומיקס הצבעוני שאופייני לקולקציה, והצלליות עצמן מגיעות במעין קלמר מתכת שנראה בעיניי סופר רטרו בצבעים של אדום וכחול (אולי מהזמנים שאמרו לנו בבי"ס לעטוף את מחברת חשבון בכחול ואת מחברת טבע באדום, או שזה היה מקצוע אחר, יש כאן עוד "קשישות" כמוני ? חחחח).

רטרו או לא, מתה על האריזות, הן מגניבות לגמרי לדעתי.

ארבעת הצבעים שמגיעים ברביעייה הזאת הם :

Lady Justice – לבן-כסוף שימרי. בצללית הזאת יש מעין נצנצים קטנים והיא קצת "מפוזרת". אני השתמשתי בה בעיקר לאזור עצם הגבה ולא בתור צללית בפני עצמה.

Insurmountable– אפור בהיר בגימור מאט. צריך יותר משכבה אחת כדי לבנות את הצבע הזה, אבל אהבתי מאוד את הגימור החלק והנעים שלו.

Deep Truth – זה הצבע שהכי קרץ לי ברביעייה הזאת, כחול עמוק עם שימר מקסים. בפועל די התאכזבתי ממנו. בשימוש בו התגלה לי שהפיגמנט בו לא כ"כ חזק כמו שציפיתי והוא נראה על העפעף מעין כחול אפרפר די משעמם וחצי שקוף. ייאמר לזכותו שעם בנייה נכונה של כמה שכבות הוא נראה ממש יפה, אבל ציפיתי ממנו להרבה יותר.

Bold Babe – כחול-אפור שימרי, די כהה. גם הצבע הזה קרץ לי מאוד והיה נראה לי סופר שימושי למראה מעושן, וגם כאן קצת התאכזבתי לגלות שהפיגמנט לא כ"כ חזק כפי שציפיתי ממנו להיות.

בסך הכל, הצלחתי להגיע עם הרביעייה הזאת לתוצאות ממש יפות והיא יכולה להיות שימושית לסגנונות שונים, אבל לא הייתי שמה אותה בראש רשימת הקניות שלי. הצבעים עצמם ממש יפים ונכון שעם בנייה נכונה של השכבות התוצאות מקסימות, אבל הפיגמנט, במיוחד של השניים הכהים יותר, די אכזב אותי וציפיתי ממאק שיתנו לי לעבוד קצת פחות קשה כדי להגיע לתוצאה מוצלחת.

* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה


* The products in this post were sent to me by the manufacturer for review


Apr 9, 2011

A quick update

.



I have some good news!

Remember the Hello Kitty post that I showed you last week? So I was so excited to find out that a lot of you loved it and I received emails from some of you who wanted to purchase those stamps and asked about the blog's coupon code that was about to be expire.


And here's the good news-the wonderful people in Born Pretty have extended the coupon and everyone who will place an order with that coupon code, will get 10% off (worldwide shipping available). Coupon expires 6/31/11. Here's the link to Born Pretty website:

http://bornprettystore.com/

I'm adding the coupon to this post, but you can always find it in the right column of my blog.

And if that's not enough, you should check out the new giveaway they're having in their website -

http://www.bornprettystore.com/cute-false-eyelash-handmade-eyelashes-good-luck-p-1108.html



Bye Bye for now !





יש לי חדשות טובות!

זוכרות את פוסט החותמות עם הלו קיטי שהעליתי בשבוע שעבר? אז שמחתי מאוד לגלות שהרבה מכן אהבו אותו וקיבלתי פניות מחלקכן שרצה לרכוש את החותמות לגבי קופון ההנחה שהיה בבלוג ובדיוק עמד לקראת סיום.



והנה החדשות הטובות–האנשים המקסימים ב-Born Pretty האריכו את תוקף הקופון וכל אחת שתבצע קנייה עם קוד הקופון של הבלוג תזכה ל- 10% הנחה (הם עושים משלוחים לישראל, בעלות של 3 דולר לחבילה בדואר רשום). הקופון יהיה תקף עד ה- 31.6.11. זה הקישור לאתר של Born Pretty :

http://bornprettystore.com/



אני מצרפת את הקופון לפוסט הזה, אבל תדעו שאת קוד הקופון אתן יכולות למצוא כאן תמיד בעמודה הימנית של הבלוג.

ואם זה לא מספיק –אז כדאי לכן לבדוק גם את ההגרלה שהם מקיימים עכשיו באתר:

http://www.bornprettystore.com/cute-false-eyelash-handmade-eyelashes-good-luck-p-1108.html

ביי בינתיים!




Apr 7, 2011

Review: MAC Opulash Mascara

.




I recently wrote about MAC Wonder Woman collection and today I want to give you a closer look on one of the products I received to review – MAC Opulash Mascara.

MAC released this mascara in 4 shades:

Victorious – Purple

Army of Amazons - Green

Themyscira – Blue

Black – Black


I received the blue one (Themyscira) to review – as part as the Wonder Woman collection, everything in this mascara is big too, including the tube (although if I got it right, it contains the same amount as their usual mascaras), the wand and the brush. These big brushes are not working for everyone, but personally, I'm always curious about them and most of the times I love them.

The brush in this mascara is really big and it worked great for me. The edge of this brush is thinner, so it easier to work with it in the inner corners of your lashes.

The blue color is definitely noticeable, but we're not talking here about too dominant blue, so don't expect your lashes will turned out to smurf-blue, but kind of a black-blue, that is noticeable especially in the edges of the lashes.

The formula was very good, although I can't say I found it to be extraordinary – it does a great job in separating the lashes and creating a fuller look without clumps, it dries quickly, and the lashes seem longer and thicker, although I would like it to give more volume and length.



Overall, I really like this mascara and I think it can be a great one for a daily use, and I also really love the fact that it comes in different shades. The true test for me about mascaras is the decision if to keep using it or to give it away and in this case my decision is – to keep it.


In the next post, I'll show you another product from this collection – the blue eye quad. In the last pictures you can have a quick snick :




Image: PR


Image: PR



MAC Opulash Mascara



על קולקציית וונדר וומן האחרונה של מאק כתבתי לכן לא מזמן בפוסט הזה – והיום, אני רוצה להראות לכן מקרוב את אחד המוצרים שקיבלתי לסקירה מהקולקציה הזאת.

המדובר במסקרה Opulash - המסקרות בקולקציה הזאת מגיעות בארבעה צבעים שונים:

- מסקרה סגולהVictorious

- מסקרה ירוקהArmy of Amazons

- מסקרה כחולהThemyscira

- מסקרה שחורהBlack



קיבלתי לסקירה את המסקרה הכחולה (Themyscira) – כיאה לקולקציית וונדר וומן, גם במסקרה הזאת הכל גדול, גם המיכל (למרות שלמיטב הבנתי הכמות זהה למסקרות הרגילות שלהם) וגם המברשת. יש כאלו שלא אוהבות מברשות גדולות, אבל לי באופן אישי הן תמיד קורצות ואני סקרנית לראות אם כגודל המברשת, כך גודל הסיפוק שיהיה לי ממנה. אתן בטח משערות לעצמכן שלא תמיד זה עובד, אבל זה כבר לפעם אחרת...

אז כן, מדובר כאן על מברשת גדולה במיוחד ואני הסתדרתי איתה טוב מאוד. הקצה שלה צר יותר, מה שמקל את העבודה איתה בקצוות הריסים והיא התגלתה לי כנוחה מאוד לשימוש.

הצבע הכחול שלה בהחלט מורגש, אבל לא מדובר כאן על כחול דומיננטי מדי, כך שאל תצפו שהריסים שלכן יהפכו לכחול דרדס, אלא לריסים בגוון שחור-כחול, שמורגש בעיקר בקצה הריסים.

מבחינת ביצועים היא בהחלט סיפקה אותי, למרות שלא יצאתי מגדרי – היא עושה עבודה טובה מאוד בסידור הריסים ויצירת מראה מלא, היא מעבה מעט ומאריכה מעט ובסה"כ המראה הסופי שהתקבל היה של ריסים מסודרות ומודגשות.



בסה"כ מדובר במסקרה שימושית מאוד ליום יום, אם רוצים ריסים מסודרות ומודגשות אבל לא דרמטיות מדי ואני נותנת לה ניקוד אקסטרה בגלל הצבעים המגניבים שהיא מגיעה בהם. המבחן האמיתי של המסקרה אצלי היא ההחלטה אם להמשיך להשתמש בה או להעביר אותה הלאה וההחלטה כאן – אני בהחלט אמשיך להשתמש בה.

ובפעם הבאה – רביעיית הצלליות הכחולה מהקולקציה הזאת. הנה טעימה קטנה לבינתיים:



MAC Lady Justice




* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה

* The products in this post were sent to me by the manufacturer for review



Apr 1, 2011

מהדורת סוף השבוע בביוטי בלוג'ס

.





עברו שבועיים מאז העדכון האחרון של הביוטי בלוג'ס.

אנחנו לא יודעות מה איתכם, אבל אנחנו התגעגענו.....


הנה כל העדכונים החמים מהביוטי בלוג'ס בשבועיים האחרונים:



בבלוג של ליאת - על אביזרי האיפור ההכרחיים - המברשות. איזה מברשות כדאי לרכוש? איך בודקים שהמברשת איכותית ואיך שומרים עליהן?


ביופי של בלוג הרמוני ממליצה על תכנית טלוויזיה שמוקדשת כולה לאיפור, ובעיקר לאיפור אפקטים.


באהבות הקטנות של החיים מעיין מריחה כבר אביב בלק ומניקור אביביים.


ב
בלוגיפור עדי מסכמת את פורים העמוס שלה, עם תמונות אותנטיות של איפורים לפורים.

תמיד אפשר לסמוך על רות מ- Makeup Addiction שתביא לנו הפקות מושקעות מהעולם. והפעם בו וכריסטי בהפקה לווג איטליה, מרץ 2011.


ב-There is Beauty In All of us מרינה מעמתת ראש בראש סמקים ורודים אפויים מחברות שונות. מי לוקח? הכנסו לקרוא...


ב - Natural Colors אורית בפוסט על קרם מסדרת Revitalift של לוריאל - סדרה לטיפוח ומיצוק העור.


ב
מעבדה מיכל בפוסט המשך לקניית הלבשה תחתונה. והפעם - החלק התחתון בתחתונה...

ב
Ksyu Style אוקסנה בלק בגוון מוקה של חברת גולדן רוז. וכנראה שמוקה הוא גוון לא כל כך מוגדר...


בביוטי ניוז קולקציה מיוחדת ומנוקדת של הג'וסי טיוב של לנקום. מקסים.


בבלוג של תמי מרגלית – הכל על בחירת מאפרת לחתונה. החלטה לא פשוטה...

ב -
StarDust טל על מברשות איפור סינטטיות של ביוטי קר. שווה או לא שווה?....


ב – Tuli's Nails תולי מפגיזה במניקור של הלו קיטי... נמסנו.


ב
ריסים ורסיסים קורין על מסקרה DiorShow, בפוסט שעשה גלים דווקא בתחום השפתונים.


ב- Highlights מעולם האיפור אלונה נותנת לנו הצצה בלעדית את נבחרת מוצרי הטיפוח שלה. מה יש בתיק הטיפוח של מאפרת מקצועית?


אז מה עם מסקרה? מעבה? מאריכה? מטפחת? ב - Bbeauty עושים לנו סדר בכל מה שקשור למסקרות.


כבר נגמר?....

שיהיה לכולם סופ"ש מהנה ושמח!



 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts