Oct 2, 2011

בורז'ואה ואני - חלק 2

.




היום אני רוצה להראות לכן 3 מוצרים של בורז'ואה שקיבלתי בהשקה - אני ארצה לסקור אותם כאן בהמשך בהרחבה, אבל כדי לא להשאיר אתכן סקרניות, אני אספר לכן קצת עליהם עכשיו:



מייקאפ Healthy Mix Serum – לפי בורז'ואה, מדובר על מייקאפ שמועשר בתמציות "פירות על", המכיל וויטמינים B,C, סידן, ברזל ואבץ וכן רפלקטורים המאיצים את הזוהר, לגוון עור קורן ובריא.

קיבלתי להתנסות את גוון 55, שהוא טיפה כהה יותר ממה שאני משתמשת בדר"כ אבל עדיין שימושי מבחינתי. יצא לי להשתמש בו כבר פעמיים ועד עכשיו אני מאוד מרוצה ממנו – הוא מגיע בבקבוק משאבה שנוח לשימוש, הכיסוי שלו הוא קל עד בינוני, הוא קליל ונעים מאוד על העור ויש לו ריח נעים ובסה"כ אהבתי מאוד את התוצאה שהתקבלה. גם אחרי שהסרתי אותו הפנים נראו טוב, שזה גם דבר שחשוב לי (העור הרגיש שלי לא משאיר לי הרבה ברירות עם מייקאפים שעושים לי "תופעות לוואי").

מחיר: 165 ש"ח ל- 30 מ"ל (יש עכשיו מבצעים, תוכלו לקרוא בהמשך).




תמונה: יח"צ
תמונה: יח"צ




מסקרה Volume Glamour MAX - אותה עדיין לא יצא לי לנסות והחלטתי לשמור אותה עד שאני אחזור מהטיול כדי שלא תתייבש סתם, אז הסקירה עליה תגיע מאוחר יותר.

מחיר: 109 ש"ח.

בינתיים הנה תמונות שלה:


תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ




צלליות לעיניים Round Little Pot – טוב, כאן אני אהיה כנה איתכם ואגיד לכם שבורז'ואה הצליחו להמם אותי! קיבלתי קופסא מלבנית ענקית ואתן רק יכולות לדמיין את הפה הפעור שלי כשראיתי שבתוכה נמצאות כל 22 הצלליות, בגודל מלא!

הדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי הביתה היה, איך לא, לדגום את כולן על היד שלי, רק שבשל מחסור בזמן ותאורה טובה לא צילמתי אותן. אני יכולה לספר לכן שכבר דגמתי חלק מהן והן מצויינות ועמידות והצבעים פשוט מקסימים. אני אכתוב לכן עליהן בפירוט, כולל מלא תמונות כמובן, בפוסט (או פוסטים) נפרד ובינתיים אני מקווה שתסתפקו בתמונות של הממתקים האלה:

מחיר: 79 ש"ח לצללית (פירוט המבצעים כאן למטה)



תמונה: יח"צ
תמונה: יח"צ




אז איפה וכמה?

את מוצרי בורז'ואה אפשר להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ופרפומריות מובחרות (אני כבר ראיתי סטנד שלהם במשביר).

כרגע בכל רשתות הפארם יש 40% הנחה ובסופר פארם יש מבצע של 1+1.

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts