Mar 18, 2012

LINGE ESTHEBUSTE - סקירה: פבוניה בוטניקה

.




היום יש לי סקירה אורחת בשבילכן ובתפקיד האורחת: אמא שלי.

כבר יצא לי לספר לכן על אמא שלי לא פעם בעבר והפעם היא שימשה בתפקיד הנסיינית שלנו. האמת, לא קינאתי במוצרים שנפלו לידיה, כי אם חשבתן שלי יש מה להגיד על כל דבר, אז בואו רק נגיד ש....היה לי ממי ללמוד J

אבל – כמו תמיד, ידעתי שאני אוכל לסמוך עליה שתתן לי את הדעה הכי כנה עליהם והרי לשם כך התכנסנו פה, לא?

הפעם מדובר על שני מוצרים מבית פבוניה בוטניקה, המיועדים לטיפוח אזור הצוואר, החזה וקו המחשוף (הדקולטה). אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לטפח את האזורים הללו מאחר והעור שם הוא דק מאוד, דל בשכבת שומן ונוטה להיות מהראשונים שמסגירים את סימני הגיל שלנו.




תמונה: יח"צ



אני חייבת לציין שחמדתי את המוצרים לעצמי בתחילה, אבל לצורך הסקירה ומאחר ואצלי סימני הגיל טרם החלו לתת אותותיהם באזור הזה, חשבתי שיהיה יעיל יותר אם אתן לאמא שלי להתנסות בהם ולדווח לנו אם מעבר לשימור וטיפוח, ניתן לראות גם שיפור לאחר השימוש במוצרים הללו. לפי התוצאות, נראה לי שהיה שווה J


מאחר וזאת ההתנסות הראשונה שהיתה לי עם מוצרי פבוניה בוטניקה, הנה קצת על החברה:

"פבוניה בוטניקה הינו מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי, אשר מוצריו מיוצרים במעבדות ביוכימיות משוכללות בשוויץ ובצרפת.

פבוניה הינה חברה בארגון ORGANIC TRADE ASSOSIATION - ארגון אמריקאי המאגד חברות 'ירוקות' ובכללן אורגניות. תכשירי החברה הינם בעלי רכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן.

החברה עושה שימוש ברכיבים טבעיים מן הצומח והים ותמציות אורגניות, תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה.

מוצרי 'פבוניה בוטניקה', הם באישור ה- FDA
(משרד הבריאות האמריקני) ומשרד הבריאות הישראלי. "



הסדרה שקיבלתי להתנסות נקראת LINGE ESTHEBUSTE והיא מכילה שני מוצרים: סרום צוואר ומחשוף וקרם צוואר ומחשוף. הנה קצת ממה שיש לחברה לספר לנו על המוצרים:

סרום צוואר ומחשוף - Restore neck and bust concentrate

סרום במרקם ג'ל מיקרו אמולסיה, בעל ריכוז גבוה של קיגליה אפריקאית, המבטיח תוצאות אנטי-אייג'ינג נראות לעין, כמו שינוי טקסטורת העור הגברת האלסטיות הליחוח והשוואת צבע העור לזה של קו הסנטר. מתאים לכל סוגי העור, במיוחד לעור בעל נזקי המתח וסימני הגיל. אידיאלי לנזקי שמש במחשוף ובמיוחד לעוסקים בספורט בחוץ. תוצאות מדהימות לחזה מנומש ומיובש.

תועלות: טיפול אינטנסיבי לצוואר, מעניק לחות, ממצק ומחליק. טיפול אנטי-אייג'ינג אינטנסיבי, נלחם בנזקי הזמן, מלחח, ממצק ומעניק תוצאות מוכחות הנראות לעין.

חומרים פעילים: קיגליה אפריקנה, קמומיל ופקטין (רב-סוכר מפירות-מעבה ומסמיך).

אופן שימוש: יש לטפטף 10 טיפות של הסרום על הצוואר, החזה והמחשוף ולעסות עד להספגה מלאה. לתוצאות טובות יותר, מומלץ להשתמש בוקר וערב מתחת לקרם לצוואר ומחשוף.

קרם צוואר ומחשוף - Restore neck and bust cream

קרם טיפולי לטיפוח אזור הצוואר, חזה וקו המחשוף, בטריפל אמולסיה (WOW), המכיל רכיבים אורגניים וטבעיים ומעניק מענה ייחודי לשמירת העור הדק של אזור הדקולטה. הריכוז הגבוה של הקיגליה אפריקאית ושמן האגוזים מבטיח תוצאות אנטי-אייג'ינג נראות לעין, כמו שינוי טקסטורת העור, ליחוח עמוק, מיצוק והשבת האלסטיות לעור. אידיאלי לנזקי שמש במחשוף, במיוחד לעוסקים בספורט בחוץ ולחזה מנומש ומיובש.

תועלות: הקרם מסייע לתת מענה לשימור ועזרה בהחלקה ועידון סימני הבגרות. מתאים לכל סוגי העור, אנטי-אייג'ינג, מחליק קמטוטים, מותח את האלסטיות של העור וממצק את הטונוס של העור.

חומרים פעילים: קיגליה אפריקנה, שמן אגוזים, אלסטין, קמומיל וויטמין E.

אופן שימוש: מומלץ לשימוש בוקר וערב לתוצאות אפקטיביות ומהירות מעל הסרום צוואר. יש למרוח על כל הצוואר החזה והמחשוף, אין למרוח קרם זה על הדד (פיטמה), יש לעסות עד ספיגה מלאה.




ככה זה נראה סגור באריזה

הסרום בצד ימין והקרם בצד שמאל
תמונה: יח"צ






דבר הנסיינית:

הניסוי הפעם היה ארוך במיוחד ונמשך חודשיים, מאחר ורצינו לתת הזדמנות אמיתית לסדרה לעשות את שלה והתוצאות, כפי שרמזתי בהתחלה, היו משביעות רצון לחלוטין.

את האריזות של המוצרים צילמתי לכן מזוויות שונות כדי שתוכלו להתרשם, אהבתי במיוחד את הבקבוק של הסרום. מבחינת ריח, לא מדובר כאן על מוצר מבושם במיוחד ולדברי אמא שלי מדובר ביתרון והיא מעדיפה את זה כך, מכיוון שזה לא מתנגש לה עם ריחות אחרים כמו של קרם הפנים או הבושם.

המרקם נעים מאוד למגע, מלחח את העור ומשאיר תחושה של עור מתוח וחיוני. ההערה היחידה היתה שהסרום לא נספג במהירות בעור. הנסיינית שלנו ציינה כי על פי ההוראות, יש להשתמש ב- 10 טיפות מהסרום ולעסות עד להספגה, אולם 10 טיפות התגלו ככמות גדולה מאוד שהיה לא נוח להספיג ובשימוש שלה היא הסתפקה בכמות של כ- 4-5 טיפות מהסרום ודיווחה שהכמות הזאת היתה מספקת והתוצאות היו טובות.

לאחר כחודש, התוצאות כבר נראו לעין והעור הרגיש חלק, מוצק ומתוח יותר. מבחינת הכתמים על העור לא נרשם שינוי משמעותי.

שורה תחתונה מפי אמא שלי – המוצר עמד בהבטחות שלו, הורגש שינוי ניכר לטובה בעקבות השימוש והכי חשוב, היא היתה קונה אותו שוב.

שורה תחתונה שלי – כפי שכתבתי, התנסות ראשונה שלי עם מוצרים של החברה ואם הם צלחו את אמא שלי בהצלחה, מגיע להם שאפו גדול!

והכי הכי חשוב וכיף – שאמא יקרה לי מרוצה J כיף להתנסות במוצר שעומד בהבטחות שלו ולראות תוצאות ושינויים לטובה הם תמיד דבר מבורך. עכשיו אני גם סקרנית לדעת האם מוצרים נוספים של החברה גם הם עומדים בהבטחות, האם יצא למישהי מכן להתנסות במוצרים שלהם?





כמה ואיפה:

סרום – 336 ₪, ל- 30 מ"ל.

קרם - 336 ₪, ל- 50 מ"ל.


להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ.

* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה.



3 comments

EFRAT ITAH said...

ראשית שוב ברוכה השבה. איני הולכת לקומטקאיות בכלל, אבל נגעת בנקודה חשובה מאוד חשובה - טיפוח הצורר והדקולטה. לא צריך לחכות לפגעי השמש וקמטים ורק אז לנסות לתקן. כדאי להקפיד על מסנני קרינה כבר מגיל צעיר ועל קרם יעודי לאזור הצואר. נראה שאלה קרמים טובים שנותנים מענה.

EFRAT ITAH said...

ראשית שוב ברוכה השבה. איני הולכת לקומטקאיות בכלל, אבל נגעת בנקודה חשובה מאוד חשובה - טיפוח הצורר והדקולטה. לא צריך לחכות לפגעי השמש וקמטים ורק אז לנסות לתקן. כדאי להקפיד על מסנני קרינה כבר מגיל צעיר ועל קרם יעודי לאזור הצואר. נראה שאלה קרמים טובים שנותנים מענה.

Tuli said...

צודקת לגמרי, באמת עדיף להתחיל גם עם האזורים האלה מוקדם יחסית. לאמא שלי יש יותר ניסיון ממני עם קרמים לאזורים האלו והיא היתה מאוד מרוצה מהטיפול הזה.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts