Mar 27, 2012

שופינג גבירותיי, שופינג!

.



בשבוע שעבר כתבתי את הפוסט על הטיול שלנו בארה"ב והנה הגיע החלק הלא פחות מעניין של הטיול – השופינג J

ארה"ב מושלמת מבחינתי לשופינג – אפשר להשיג בה המון מותגים, בנגישות די גבוהה, במבחר עצום שאנחנו יכולות רק לפנטז עליו כאן בארץ, בטווח הרבה יותר רחב של מידות ובעלות שגם היא בכמעט כל המקרים הרבה יותר משתלמת מהארץ.

בעבר היה מותר להביא 2 מזוודות לנוסע לארה"ב, אולם לאחרונה חל שינוי בכללים וכיום הכלל הוא שלנוסע מותר להביא רק מזוודה אחת (למעט חריגים), מה שאומר שאו שמשלמים אקסטרה עבור מזוודה נוספת (משהו בסביבות ה- 70 דולר למזוודה נוספת לכל כיוון אאל"ט, אבל אל תתפסו אותי במילה, כל חברה עם התמחור שלה) או – שמוותרים על המון קניות :-/

למזלי הפעם, את כרטיסי הטיסה הזמנתי המון זמן לפני הנסיעה, לפני שהכללים החדשים נכנסו לתוקף, וכך יצא שזכיתי מן ההפקר ויכולתי לקחת איתי 2 מזוודות - יאייי J

אז מה קניתי? בעיקר בגדים, הלבשה תחתונה וקוסמטיקה...מכל הסוגים ומכל החנויות...והיו גם כמה נעליים, תיקים ומשקפי שמש והרבה מתנות לכולם J

וזה הזמן להתחיל לראות קצת תמונות, נכון? אז הנה – על חלק מהדברים אני אכתוב ביתר פירוט בהמשך וגם עכשיו, ויתרתי על רשימה מפורטת של כל הפריטים כדי שלא ייצא פוסט באורך הגלות (בכל זאת, צריכים להספיק להגדה של פסח בשבוע הבא, לא?) – אבל אם יש למישהי שאלה לגבי מוצרים מסויימים או אם צריך שמות/ מספרים ופרטים נוספים, תרגישו חופשי לכתוב לי בתגובות לפוסט כאן ומבטיחה לענות.



Revlon, Mac, L'oreal, Korres, Cover Girl, Smashbox, Rimmel

אלו רוב מוצרי השפתיים שקניתי – שפתונים, גלוסים, ליפסטיינים וחמאות לשפתיים. החמאה לשפתיים של Korres הגיעה במארז שבו היו הקופסה הקטנה והשפורפרת ואני חורשת עליה די הרבה מאז שחזרתי. משני המוצרים לא הכי קל להוציא את החומר, יכלו לעשות את זה בצורה יותר ידידותית לדעתי, אבל אני אוהבת את המרקם ואת הצבע שלהם.



Urban Decay, Nars, Too Faced, Neutrogena, Maybelline, Philosophy


Color Club, Revlon, Sally Hansen, O.P.I, Zoya, Essence, Layla, Icing




במוצרי העיניים אני תמיד אוהבת לחגוג, המוצרים לעיניים הם הרבה פעמים המוצרים החביבים עליי. אחד מהדברים שהיו ברשימה שלי היה סט העפרונות Naked 24/7 של Urban Decay שקראתי עליו המלצות נפלאות ברשת והוא נרכש בספורה.

כמו שאתן יכולות לראות לפי המדבקות, ביליתי הרבה זמן בסניפים של וולגרינס שם ובכלל, לכל מי שמתעדת להגיע לארה"ב – בכל הדראגסטורים למיניהם שם (CVS, וולגרינס, וולמרט וכו') אפשר להשיג את מוצרי הקוסטיקה של החברות העממיות שם במחירים ממש טובים והרבה פעמים יש מבצעים סופר משתלמים (לוריאל, רבלון, מייבלין, רימל, סאלי הנסן, ניוטרוג'ינה, קאבר גירל וכו').

את המותגים היוקרתיים יותר אפשר להשיג ברשתות אחרות כמו ספורה, אולטה, מייסיס ובחנויות מתמחות (כמו של מאק למשל) – לגבי המחירים זה כבר עניין של השקפה. לרוב אפשר יהיה למצוא את המוצרים במחיר של 20%-30% פחות מהארץ (לא תמיד יותר זול מסטרוברי, למשל, אז תמיד שווה לבדוק), אבל מעבר לזה, אני לא נתקלתי במבצעים מיוחדים שהיו על המותגים. אז אם בדראגסטורים "פשטתי" על המדפים ולקחתי מכל הבא ליד, בחנויות האלה הייתי כבר יותר מחושבת, בחלק מהפעמים עם רשימה, כי בקלות הגעתי לקופה עם סכום של כמה מאות דולרים...




Estee Lauder, Clarisonic Mia, Dr. Brandt, Olay, Garnier, Paul Mitchell



צילמתי לכן גם חלק מהמוצרים לניקוי הפנים שקניתי – סדרת ה- Sparkling Clean של אסתי לאודר לניקוי הפנים המיועדת לעור שמן, סרום האידיאליסט המפורסם לצמצום נקבוביות של אסתי לאודר גם כן (אה, עכשיו נזכרתי שגם קיבלתי במתנה תיק עם כל מיני מוצרים מוקטנים ששכחתי לצלם), סבון פילינג עדין של Olay (לא אהבתי בכלל, הריח פשוט מסריח לי וגם המרקם לא משהו לדעתי, הפסקתי להשתמש) ואחת המתנות שהיתה ברשימה שלי – Clarisonic Mia, מברשת חשמלית לניקוי הפנים. קניתי אותה בספורה ובדיוק נשארו להם כמה קופסאות בודדות שלה שהגיעו במהדורת החגים והבונוס היה עוד כמה מוצרים מוקטנים לניקוי הפנים שיצא לי לנסות. אני מאוד אוהבת אותה, היא מנקה ומסירה איפור והפנים מרגישות ממש נקיות אחרי השימוש. היא נועדה בעיקרון לשימוש יומיומי (המכשיר נטען) אבל אני מצאתי שלעור שלי (שמן ודי רגיש) שימוש יומיומי כנראה היה אגרסיבי מדי, אז אני מסתפקת בה פעם בשבוע ומרוצה ממנה מאוד.


Too Faced



וסוכריה קטנה לפני סיום – לא יכולתי שלא לתת לדבר המהמם הזה תמונה משלו! מה זה אתן שואלות? זה סט איפור של Too Faced שנקרא Sweet Dreams והוא פשוט כל כך מהמם שהייתי חייבת להקדיש לו תמונה משלו, נכון שזו פשוט יצירת אמנות?

זהו לבינתיים, מקווה שנהניתן ואני אשמח מאוד לשמוע את דעתכן J



23 comments

Shiri said...

איזה קניות מעלפות!
מחכה לקרוא ביקורת על הקלריסוניק מיה...
תתחדשי!

Tuli said...

שירי - איזה כיף לשמוע שאהבת :-)
את יודעת מה, יש עוד כמה שפנו אליי בקשר למיה, אז נראה לי שאני באמת אקדיש לה פוסט מיוחד, מגיע לה...וגם המוצרים שהגיעו איתה (אמנם לא מגיעים בדר"כ, רק במסגרת המארז לחגים שהיה) בהחלט שווים אזכור! תודה רבה :h:

Helli Cohen said...

לא את לא מבינה כמה אני מקנאה בך עכשיו! כל כך הרבה דברים שווים!

תתחדשי ותהני מהכל :)

EFRAT ITAH said...

יש לי הרושם שבכל זאת נאלצת להשאיר שם בגד או שניים תמורת הבאת האיפור? LOL

ארצות הברית היא גן עדן של קניות ואין ספק שמיצית זאת היטב.

חג שמח!

Tuli said...

paper flowers - חחחח...תודה רבה :-))) אם כבר כתבת לי את זה, חייבת לספר לך - את הקניות האלה עשיתי במהלך חודש, כל פעם קצת, את יודעת...כשחזרתי והתחלתי להוציא את הכל מהמזוודות וראיתי את הכל במרוכז, מצאתי את עצמי אומרת לבעלי שאני ממש מקנאה בעצמי, כמה אושר שכל השקיות האלה עשו לי :-))) שמחה לשמוע שאהבת את הבחירות שלי!

Tuli said...

אפרתי - כן, נאלצתי בסוף לוותר על עוד כמה "דילים" שווים שראיתי בחנויות, כי המזוודות כבר היו מפוצצות וגם עם אובר לא מבוטל (שילמתי) ואת יודעת מה עוד? התחלתי להשאיר שם שמפו, קונדישינר, תרופות וכל דבר שהייתי מוכנה לוותר עליו לטובת הקניות האלה :-)))

marina said...

הכל נראה יאמי! תתחדשי על הכל ובהחלט אני מחכה לסקירה מפורטת על מיה!

Tuli said...

מרינה - תודה רבה! ורשמתי לעצמי לעשות את הסקירה על המיה בהקדם, נראה לי שאת תאהבי את זה. אני אכתוב גם על המוצרים המשלימים שקיבלתי את זה, היו לי נסיונות ממש מעניינים ונראה לי שגם אותך זה יוכל לעניין :-)

danra said...

וואו, לא מספיק היה לך טיול שווה גם איזה קניות דפקת! (השארת להם משהו בחנות?...). יש לא מעט דברים שהייתי שמחה לאמץ, ממש בחירות מוצלחות.
אשמח לשמוע חוו"ד על הפול מיטשל ובמיוחד על הקלריסוניק. מאוד מסקרן.
תתחדשי על הכל!

Peacha said...

איזה כיף שאת פה!
תתחדשי על כל הרכישות0 הרבה אני מזהה ואוהבת
ומה שלא- אני כ"כ מחכה לסיקורים שלך (על הכל)
אז כמו שזה נראה יש לך הרבה עבודה שם!
הפלטה נראית מעולה מעולה! רוצה גם!

אל תעזבי אותנו שוב:)

Tuli said...

דנרה - יווווו כמה נשאר...רציתי לחסל להם את המלאי אבל לא היה מקום במזוודה, טוב יותר נכון, לא היה מספיק כסף בחשבון :f:
הפול מיטשל זה מוס שאמור לתת מראה מלא ומבריק יותר לשיער. מעסים אותו לשיער אחרי החפיפה והוא מתייבש כמו מוס (מתקשה), כשהשיער מתייבש אפשר לסרק את השיער (או להעביר בו הרבה אצבעות :-) ) ואז השיער חוזר להיות רך (אלא אם כן את רוצה להשאיר אותו ככה אסוף, זה עובד יופי).
אף פעם לא השתמשתי במוצר כזה, אז אין לי כ"כ למה להשוות..לא יודעת להגיד לך אם זה נתן באמת מראה של שיער מלא יותר, לא משהו שאני שמתי לב אליו במיוחד, אבל מצד שני, גם אין לי ממש שיער דליל...מה שכן, אחרי ייבוש השיער שלי הסתדר איתו ממש טוב :-)
אני יודעת שזאת לא חוות הדעת הכי יעילה בעולם, אבל מקווה ששפכתי קצת אור... :h:

Tuli said...

פיצ'ה - ואיזה כיף שאת פה!!! התגובות שלך באמת ממש מרגשות אותי, תודה רבה :d:
בהחלט הרבה עבודת סיקור לפניי...חחח...ונכון שהפלטה הזאת מדהימה? ממש התאהבתי בה ואני גם יכולה לגלות לך שהיא ממש מוצלחת!

Anonymous said...

אשמח לשמוע דיווח על ההתנסות במאריך הריסים שנחבא לו שם... של מי המוצר?

Tuli said...

אנונימית - את מתכוונת לקופסה בצבעים שחור וצהוב? אם כן, זאת מסקרה של חברת רימל שנקראת Lash Accellerator.
לפי האריזה היא בעלת פורמולה שעוזרת לצמיחת הריסים, עם הבטחה ל- ריסים ארוכים יותר ב- 80% כבר בפעם הראשונה וב- 117% בתוך 30 יום. עדיין לא פתחתי אותה כי אני מנסה עכשיו שתי מסקרות אחרות ולא רציתי שהיא סתם תתייבש, אבל אם את רוצה אני אשמח לדווח לך עליה בהמשך.

GAGbeauty said...

הו, הקנאה!

Tuli said...

gagbeauty - חחח :h:

Haboleshet said...

טוב שחזרת! :)
אלוהים אדירים, שדדת את ארה"ב וחזרת ? מעורר קנאה. השופינג שלי בארה"ב מחוויר פה בשקט :-P
עשית קניות שוות ומדליקות , תתחדשי ותהני מהכל.

IsraelMakeup said...

וואהה זה לא אמיתי!! עכשיו אני מבינה למה נעלמת מכאן לכ"כ הרבה זמן - היית עסוקה בלנסות את כל מה שקנית!
הכל ניראה מהמם!

קורין - ריסים ורסיסים said...

כמה ממתקים! תתחדשי על הכל! כבר סיפרת לי על הרכישות אבל אין כמו מראה עיניים. בא לי חופש שופינג עכשיו!!!

Tuli said...

הבולשת - לא שדדתי...השאלתי :-))) זה קרה בחודש וחצי של ליקוט, כל פעם קצת מחנות אחרת...אני פשוט לא יכולה לעמוד בכל זה בכל פעם כשאני שם, אבל אני חייבת לציין לטובת עצמי שהפעם הגעתי עם תקציב מוכן מראש לכל זה (טוב, נו, אולי קצת חרגתי אבל לא בהרבה ובאמת שהשתדלתי) מי כמוך מבינה אותי בעניין הזה :-)))

Tuli said...

israelmakeup - חחחח.....ובכלל עוד לא הספקתי לדגום את כל זה, רק כמה מוצרים בודדים! שמתי בצד כדי לצלם ולכתוב על כל אחד פוסט וכשראיתי עכשיו שזה ייקח "קצת" זמן, הוצאתי את הכל מהמגירות וצילמתי ביחד - עכשיו הזמן להתחיל לפתוח ולנסות :-))) שמחה מאוד לקרוא שהבחירות מצאו חן בעינייך!

Tuli said...

קורין - מודה שאחרי שצילמתי הרגשתי קצת מנת יתר של קניות, אבל זה כבר עבר :-) אני בטוחה שתעשי חיל בחופש שופינג!

איפור ערב said...

וואו איזה כיף לך, מחכה לשמוע את הסיקור שלך על המוצרים :)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts