Mar 29, 2012

צ'יינה גלייז - תתכוננו להתעדכן!!!

.




צ'יינה גלייז!

כמה כבר כתבתי על מותג הלקים הזה! אתן כבר מכירות אותי מספיק בשביל לדעת שאני פשוט לא יכולה לעמוד בפני קולקציות לקים צבעוניות ונועזות וצ'יינה גלייז מאתגרים אותי בכל פעם מחדש! אני אוהבת את הלקים, את הקולקציות, את הפורמולה המצויינת (נטולת הרעלים, למי שמתעניינת) את התעוזה, את המחיר השפוי ואת היד על הדופק שלהם שמצליחה להקפיץ אותי מהכסא בכל כך הרבה קולקציות שלהם.


לפני כמה זמן, קיבלתי במייל חדשות מרעישות – צ'יינה גלייז מגיעים לישראל!

זה היה הדבר הראשון שרציתי לכתוב לכן, כי ידעתי שגם אתן תשמחו כמוני לשמוע את החדשות הטובות האלו, אבל בעקבות כל הבלאגן שהיה כאן אצלי בתקופה האחרונה, לא הספקתי להביא לכן את החדשות בזמן ואני מבקשת את סליחתכן על העיכוב הממש לא אלגנטי בהבאת הבשורה הזאת....סולחות לי?




תמונה: יח"צ



ועכשיו, הנה הבשורה הרשמית מפי החברה כפי שקיבלתי אותה:

" china glaze, מותג הלקים הנודע מלוס אנג'לס, מגיע סוף סוף לישראל.

china glaze הושק לפני כ-15 שנה כמותג אקסלוסיבי המיועד ל'מביני דבר' במילייה ההוליוודי בלבד, אולם לאור דרישות הקהל והתפתחות תרבות הסלב הבינלאומית, הוחלט להרחיב הפצתו וכיום משווק המותג ביותר מ- 93 מדינות ברחבי העולם.

china glaze הוא המותג של הסלבס ההוליוודיות – נועז, חצוף ומפתיע בכל פעם מחדש - ומביא איתו ניחוח של כוכבים (צבעוניים...) לכל נשות ישראל שאוהבות לנסות, להעז ולהרגישFun-Fun-Fun.

הגלאם, הכוכבים והסלבס הם ההשראה לפיתוח הצבעים האופנתיים, המוצרים החדשניים, האומץ, החוצפה וה"וואוו" הכללי שמביא איתו המותג. כוכבות הוליווד כמו ריהאנה, ליידי גאגא וביונסה, מתהדרות בגוונים הנועזים של המותג ואחריהן כל העולם....

המותג הבינלאומי נודע באיכות, חדשנות ומקצוענות ללא פשרות, עם פיתוחים ו"פטנטים" חדשות לבקרים. ל-china למעלה מ-300 גווני לק בצבעוניות אופנתית ומתריסה על כל קשת גווני הפנטון. גוונים צעירים, כיפיים ומתוחכמים, המאפשרים לך להשתולל, להרגיש צעירה ונחשקת ולרצות לגוון, לשנות ולהפתיע כל פעם מחדש...

מדי שנה משיקה china כ-12 (!) קולקציות עונתיות במהדורה מוגבלת הזוכות להצלחה חסרת תקדים ועשרות גוונים חדשים לפי דרישת השוק. המוצרים מיוצרים באיכות מקצועית, מהגבוהות ביותר שיש לשוק להציע. הלקים בעלי פורמולה ייחודית המכילה china clay, רכיב דמוי פורצלן, המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן. מלבד לקים מציעה china מוצרים משלימים המבטיחים לוק מושלם וציפורן בריאה.

כל המוצרים חופשיים מ- DBP, Toulene ופורמלדהיד"




תמונה: יח"צ


הפעם באמת שאין לי הרבה מה להוסיף על מה שנכתב כאן חוץ מזה שאני מסכימה עם כל מילה ומפרגנת מכל הלב!

כיף לראות את המותג הזה עושה עליה לישראל ומצטרף למותגים נוספים כמו O.P.I, Essie ו – Color Club שכבר נמצאים איתנו ואני בטוחה שהוא הולך לרענן לנו את העונות הבאות ולהביא לנו עוד המון חידושים.


תמונה: יח"צ




ואי אפשר להגיד צ'יינה גלייז בלי להגיד קולקציה, נכון? אז נכון להיום ולמיטב ידיעתי, הקולקציה האחרונה שלהם שניתן למצוא כאן בארץ נקראת Electropop ולדברי החברה, היא פותחה בהשראת אלילות הפופ ליידי גאגא, גוון סטפני וקיישה ונועדה ל"נשים ונערות רבות הרוצות להתבלט; להיות אחרות, נועזות, שונות ומיוחדות."

מה אתן אומרות עליה? אני הייתי מוכנה לאמץ בחום את כל הגוונים (חוץ מאת הנצנצים שכבר יש לי ואני לא רואה בו ייחוד מסויים).

אז איפה משיגים? זה החלק שקצת יותר ביאס אותי –

מצ'יינה גלייז נמסר, כי בהתאם למדיניות הבינלאומית שלglaze china, גם בארץ ישווק המותג בשוק המקצועי בלבד: מכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות מובילות ובתי המרקחת הפרטיים.

אני מניחה שכולנו היינו רוצות לראות את הלקים נגישים לנו יותר בפארמים השונים, אבל בתור התחלה זה עדיין לא רע ונקווה שבהמשך נוכל למצוא אותם גם במקומות נוספים.

המחיר המומלץ לצרכן של הלקים כאן בישראל הוא 55 ש"ח.


China Glaze - ELECTROPOP
תמונה: יח"צ

China Glaze - ELECTROPOP
תמונה: יח"צ





ולקינוח, הנה כמה מהלקים של צ'יינה גלייז שבחרתי לפייבוריטים בשנים האחרונות:



China Glaze - Caribbean Blue


רק דיברנו על הקאריביים לא מזמן, לא? הלק הזה מחזיר אותי לשם בכיף - לפוסט המלא לחצו כאן



China Glaze - Ruby Pumps

אחד האדומים ה- מפורסמים של צ'יינה גלייז. לפני כמה שנים אתן בחרתן לי אותו למסיבת יום ההולדת - לפוסט המלא לחצו כאן



China Glaze - Zombie Zest


הלק הזה יצא בזמנו בקולקציה מיוחדת לליל כל הקדושים - לפוסט המלא לחצו כאן




China Glaze - Stella


את המניקור הזה הכנתי במיוחד לתחרות של צ'יינה גלייז והלק הזה הוא אחד הלקים האהובים עליי ביותר בכל הזמנים - לפוסט המלא לחצו כאן



11 comments

Sandy said...

המחיר פשוט מופרך.
לפני יומיים הזמנתי 3 לקים של צ׳יינה (כולל אחד מקולקצית הפריזמה החדשה) מאיביי. שילמתי 82 ש״ח כולל משלוח. שזה בדיוק חצי מחיר... אז סבבה שהם כאן, אבל אני נשארת עם איביי.

Tuli said...

סנדי - לצערי, התמחור של המותגים האלה בארץ גבוה מכל מיני שיקולים ואילוצים כאלה ואחרים. הייתי הרבה יותר מרוצה אם היינו יכולות למצוא את הלקים שלהם בפארמים במחיר יותר "עממי" וכנראה שגם אני בינתיים אמשיך להזמין את שלי מהרשת, כי הפערים במחיר באמת גדולים. אני חושבת שזה יכול להיות פתרון מצויין לבנות שקונות רק לקים בודדים מדי פעם או לכאלה שלא עושות את הקניות שלהן ברשת. בכל מקרה, אני מאוד שמחה שהמותג הזה עשה עלייה לארץ שלנו ואני חושבת שככל שיותר מותגים יגיעו לכאן, הרווח יהיה כולו שלנו :-)
דרך אגב, איזה הזמנת? ומאיזה מוכר?

Sandy said...

הזמנתי מהמוכר הקבוע שלי- beautyzone2007.
שניים עתיקים שמזמן רציתי, ומתאימים מאוד לקיץ- strawberry fields ו-flip flop fantasy
ואחד חדש- prism- סקרנית כבר לראות אותו במציאות!

Tuli said...

סנדי - איזה יופי של בחירות! כלבבי :-)))אני אשמח אם תדווחי כאן על הפריזם!

Peacha said...

כבר שכחתי כמה הסווטצ'ים שלך מושלמים!
הקולקציה הזאת חמודה מאוד, לא מקורית במיוחד אבל אפשר למצוא לקים לקחת הביתה!

Tuli said...

פיצ'ה - כמה מקסים מצידך, תודה רבה! אני מסכימה איתך לגבי הקולקציה, אין כאן משהו שלדעתי הוא חדשני באופן מיוחד, אבל הייתי מוכנה להשתמש בכל אחד מהם (וגם בכמה מהם ביחד :-)) כי הגוונים ממש מוצלחים לדעתי :h:

טלי שגב said...

היי,
אני קוסמטיקאית ורציתי לדעת כיצד אני יכולה ליצור קשר עם המפיץ שלהם בארץ כדי להתחיל לעבוד איתם בקליניקה שלי?
אם יש לך פרטים, אשמח לקבל אותם...

Dr. Arun Kumar said...

That is great to hear, thank you for reading!

Ichthyosis said...

That is great to hear, thank you for reading!

Dr. G Srinivas Reddy said...

That is great to hear, thank you for reading!

Health and Wellness Blog India said...

That is great to hear, thank you for reading!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts