Mar 14, 2012

Sea, Bling and Funnnnnnn!

.



שאאאאאאאלום לכן!

קשה, קשה לחזור מטיולים ארוכים, נכון?

אז עבר קצת זמן מאז שחזרתי ובאמצע צצו עוד כל מיני עניינים שעליהם אני אעדכן אתכן בהמשך, אבל אני מודה שתמיד ההתאקלמות חזרה לוקחת לי זמן…יש כאן מישהי שמזדהה?

הזמן הזה, הרגעים היפים עם בעלי ותחושת הניתוק מהעולם, גורמים לי תמיד לתחושת ריחוף, מעין חיוך כזה שלא יורד מהפרצוף והנאה אינסופית מכל הטוב שיש לעולם להציע לנו.

את הטיול הפעם התחלנו ביעד שכבר היינו בו ועוד בפעם הקודמת אמרתי שאני חייבת לחזור לשם – וגאס!

אחחחחחח….מה אני אגיד לכן….כן, אני יודעת שחלק לא אוהבים את הקיטש ולחלק ההמולה הרבה לא עושה את זה (ואני אכן יכולה להבין את כל ההסתייגויות) אבל אני מ-ת-ה על וגאס!!!

האורות המנצנצים, המלונות המפוארים, החדרים המדהימים, האוויר, הקזינו, ההופעות, המועדונים, הקוקטיילים וכל הפאן והבלינג הזה – פשוט משכר אותי! היה לי כיף, כיף, כיף ואני מוכנה לחזור לשם עכשיו לעוד קצת כיף J

והנה קצת תמונות מוגאס:







התחנה הבאה היתה אורלנדו – ובכלל, זאת ההזדמנות לספר שה"נושא" של הטיול שלנו הפעם היה Fun והחלטנו לשלב בטיול את כל מה שעושה לנו כיף ושמח – אורלנדו היתה היעד המועדף על בעלי בקטע הזה של הפאן והוא מצא לפני הטיול לא פחות מ- 14 (!) פארקי שעשועים שהוא רצה לבקר בהם....טוב, אז אני קצת צמצמתי את הרשימה כי היה נראה לי שאין מצב שאני אוכל להכיל כמות כזאת והסכמנו להתפשר על חצי בערך...

אורלנדו היתה מקסימה וכיפית בטירוף, היינו מסובבים לגמרי מכל האטרקציות, רכבות ההרים (אני ויתרתי על המפחידות והבעל יצא לשטח לבדJ), הצבעים, הזיקוקים, המופעים והצלילים והיה נוח מאוד להתמצא שם בהכל. זאת היתה גם ההזדמנות שלי להעמיס את המזוודות שהבאנו בשופינג (ברור שיהיה דיווח בהמשך...חחח), אז יומיים שלמים הוקדשו במיוחד לעניין הזה. הנה כמה תמונות מאורלנדו:







יאמייייי





התחנה הבאה בטיול היתה – קרוז לקאריביים!

מה אגיד ומה אומר? היה סווווףףףףףףףףףף. באמת, מדהים. הספינה היתה מהממת (Allure of the Seas של רויאל קאריביאן), הנופים עוצרי נשימה, החוויה של ים מכל עבר וחלון שנפתח כל בוקר אל הים הפתוח.....החוויה הזאת בהחלט עלתה על כל הציפיות שלי! וכדי שתבינו על מה אני מדברת, הנה כמה תמונות:








אנחנו מגיעים לתחנה האחרונה – מיאמי. במיאמי "נחתנו" אחרי השיט ליומיים של הפוגה. ישנו שם בלב לבו של אזור הסאות' ביץ' המפורסם, המלא בפאבים, מועדונים, מסעדות, חנויות ומה לא. חייבת לציין שלא עפתי על העיר הזאת, אבל היה שם מגניב ובהחלט יש לה קטע.

את הסוף אתן כבר יודעות – שדה תעופה...מטוס....שדה תעופה....הביתה....והנה אני כאן שוב איתכן J



11 comments

קורין - ריסים ורסיסים said...

ברוכה השבה! בא לי חופש.......

EFRAT ITAH said...

בסופו של יום אין כמו הבית אבל קודם כל כדאי לנסוע, להינות ולבלות ואז יש תמיד לאן לשוב.

בוגאס לא הייתי אבל יש כוונות. תמונות נפלאות, ברוכה השבה :)

Livnat Sadan said...

וואו, עושה רושם שהיה לכם אחלה נופש.
שמחה שנהניתם ועוד יותר שמחה לראות שחזרת לעדכן.

Tuli said...

קורין - אני מוכנה לצאת איתך לעוד אחד! :-)

אפרת - לגמרי, היה כיף לחזור הביתה ל"ממלכה שלנו" ולהפסיק לחיות על המזוודות :-) מה גם, שהתגעגענו בטירוף לשתי החתלתולות שלנו שקיבלו אותנו בחום ואהבה :d:

לבנת - כן, היה נופש מדהים, תכננו אותו במשך המון זמן והוא לגמרי עמד בכל הציפיות שלנו ואפילו מעבר לכך! ו......כיף לחזור ולראות אתכן כאן, תודה :h:

mayane21 said...

ברוכה השבה אהובה ♥ איזו חופשה חלומית! אלו זכרונות שלא ישכחו לעולם :-))

Tuli said...

מעיין - תודה רבה רבה אהובתי, התגעגעתי המון <3 בהחלט היתה חופשה מדהימה ויש המון תמונות למזכרת :-)))

הרמוני רוט שבתאי, מאפרת יצירתית said...

איזה חופש מטריף! נראה פיגוזי לגמרי

Tuli said...

הרמוני - תודהההה :-) פיגוזי לגמרי מתאר את החוויה ואני כל כך שמחה שהחלטנו לעשות את הנופש הזה :h:

דורה said...

אין על אורלנדו. הכי כיף שם. אני מתה על דיסני וורלד ובעיקר על הנסיכות של דיסני. גם קניתי שם לק ורוד של נסיכות! ואח שלי נשאר בבית לראות קופיקו. לול! :K:

Dr. Raghuram said...

Thanks for sharing that. It was fun reading it. :-)

Health and Wellness Blog India said...

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts