Apr 1, 2012

ביוטי פסח מתחיל ע-כשיו!

.



אני לא מאמינה שזה כבר הגיע, אבל חג הפסח נכנס השבוע....בקושי התרגלתי לכתוב 2012 ואנחנו כבר באפריל, גם אצלכן יש תחושה כזאת?

אז ליל הסדר הפעם יוצא ביום שישי, מה שאומר ששבוע מתנות לפניי ובטח גם בלו"ז של הרבה מכן – השנה נחגוג את ליל הסדר אצל ההורים שלי, מה שאומר גם שאני אעשה קניות של מצרכים כבר היום או מחר (אני רוצה לעזור לאמא שלי להכין דברים טעימים לארוחה), קנייה של מתנה לחג באחד הימים הקרובים ועל הדרך....גם כמה מתנות בשבילי, כי מגיע לי J

מה בתכנון אצלכן? או שמא כבר יש רכישות חדשות?

אני חייבת להודות, שעם כל הכאוס סביב החג הזה, אני ברוב המקרים מוצאת את עצמי נהנית מאווירת החג והשבוע החלטתי לחגוג גם כאן בבלוג ביוטי פסח, מה שאומר שכל הפוסטים השבוע יהיו קשורים להתגנדרות ול...פסח J




תמונה: יח"צ



ואם כבר ביוטי פסח, אז בואו נתחיל בהפנינג ביוטי שמארגן המשביר לצרכן, כדי שיהיה לכן מספיק זמן להתארגן מראש. הנה המידע שרשת המשביר מוסרת לנו על האירוע הגדול:

" במהלך חוה"מ פסח, בין התאריכים 9.4-12.4 , תפתח רשת המשביר לצרכן את חנות הקונספט של עולם היופי - PRETTY WOMAN"".

החנות תשתרע על פני כ – 4,000 מ"ר ותרכז תחת קורת גג אחד את מיטב מותגי הקוסמטיקה והטיפוח המובילים וביניהם: לנקום, אסתי לאודר, קליניק, ג'בנשי, שיסיידו, אליזבט ארדן, דקלאור , גרלן אישי קוסמטיקה ומותגים נוספים בניהם: לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג'ייד, ניואה, חלאבין, ברוג'ואה, קרליין ועוד.

במסגרת החויה הייחודית, ייחשף לקהל הרחב מותג הבית - "אישי קוסמטיקס"- "EESHEE", פרי פיתוח ישראלי, שבמרכזו עומד ייצור מוצרי טיפוח בהתאמה אישית המתבססים על צרכי העור הספציפיים והעדפות האישיות של הלקוח. תהליך רכישת מוצר הטיפוח הינו תהליך אישי וייחודי מסוגו, המתחיל מאבחון מקצועי ואישי באמצעות מכשיר מצב העור וצרכיו. לאחר תהליך האבחון המכשיר מייצר נוסחה ייחודית לתרכובת הקרם המתאים ללקוח המאובחן.

בנוסף לייחודיות שבתהליך, המוצרים נרקחים ממרכיבים טבעיים בלבד וכמו כן נרקחים לעיני הלקוח.

נכון לעכשיו, המותג הושק ב – 2 סניפים של המשביר בבאר-שבע ובסניף לב באשדוד והצפי שעד סוף שנת 2012 יפתחו עוד כ 15 נקודות מכירה בסניפי המשביר.

שלל הפתעות ממתינות לבאי המתחם מצילום אישי שינתן על כל קניה ועד למריחת לק או פן שיער לבחירה על כל קנייה בשווי 200 ₪."

תמונה: יח"צ


אז.......

איפה?

בהאנגר 11, בנמל תל אביב.


מתי?

בחול המועד פסח, בין התאריכים 9-12.4.12.

שעות פתיחה:

ימי ב – ד', משעה 10:00-22:00, יום ה' - ערב חג - משעה 09:00-14:00 .

כמה?

עלות הכניסה חד פעמית: 39 ₪. כל הרוכש מוצרים בשווי 49.99 ₪ בסניפי המשביר לצרכן בין התאריכים 25.3-8.4 יוכל ליהנות מכרטיס כניסה מוזל בשווי 9.90 ₪. הכניסה חינם לחברי מועדון CLUB365.

למה?

כי נראה שהולך להיות כיף!





2 comments

מאפרת מקצועית עד הבית said...

בכל פסח אני קונה תכשירי איפור חדשים, הרבה מאפרות מקצועיות עושות את זה, גם מאפרים מתחילים וגם מנוסים

מאפרת מקצועית עד הבית said...

בכל פסח אני קונה תכשירי איפור חדשים, הרבה מאפרות מקצועיות עושות את זה, גם מאפרים מתחילים וגם מנוסים

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts