Apr 6, 2012

ביוטי פסח - חג שמח + טיפים לקראת הערב!

.





חג שמח לקוראות המהממות שלי!

זהו, פסח איז אין דה האוס. אני בעיצומן של ההכנות האחרונות לערב ואני מתארת לעצמי שחלקכן גם כן עסוקות בסגירת פינות ומשימות אחרונות לקראת ליל הסדר – אבל רציתי לקחת הפסקה קטנה ולאחל לכל אחת מכן חג שמח!


זה גם בדיוק הזמן לחשוב רגע על עצמנו, במידה והיינו עסוקות מדי במטלות, ולתכנן את הדברים שעושים לנו הכי כיף בחג הזה, כדי שחלילה לא נשכח את מהות החג שהיא בעצם היציאה שלנו מעבדות לחירות....

ואם כבר דברים שעושים לנו כיף, אז לכל מי שעדיין לא הספיקה לתכנן מה ללבוש, איך להתאפר ואיך ייראו הציפורניים שלה בערב, זה בדיוק הזמן להתחיל להתכונן!



תמונה: יח"צ



במהלך השבוע קיבלתי מלוריאל טיפים לטיפוח ואיפור עור הפנים, שנועדו לעזור לנו להגיע יפות וזוהרות כמה שיותר לארוחת החג וחשבתי שהיום זו תהיה הזדמנות מצויינת לחלוק אותם איתכן, אז אני מביאה לכן אותם עכשיו במלואם – ולכל מי שתכננה להשאיר את המקלחת וההתארגנות מול המראה לרגע האחרון, אני קוראת להקדים את הכל לפחות בשעה ולהקדיש לעצמה זמן פינוק איכותי לפני שהכל מתחיל! אני בכוונה מפרסמת את הפוסט הזה מוקדם יחסית כדי שיהיה לכן זמן להתארגן מחדש אם אתן צריכות, אז בלי תירוצים J

והנה הטיפים שיש ללוריאל לתת לנו למראה זוהר ומטופח:

שלב הטיפוח

מומלץ להתחיל את המקלחת במים פושרים או קרירים לקבלת תחושה של התעוררות ורענון.

ניתן להוסיף לקרם הגוף נגיעה של שמן לבנדר או מנטה (הריח יתנדף מהר אבל אפקט הקירור של השמנים יישמר לאורך הערב).

מספר שעות לפני ארוחת החג, מומלץ להניח במקרר את קרם הלחות ואת קרם העיניים למשך שעתיים, ורק אז למרוח על הפנים, לרענון העור. מומלץ להניח את קרם הלחות בעדינות על הפנים (קריר ונעים) הקרם מסייע בסגירת הנקבוביות, יוריד אדמדמות ונפיחות ויעניק הרגשה נהדרת כמו חדשה.

לתחושת קירור נעימה בימי הקיץ המהבילים, ניתן לקחת קוביית קרח עטופה בבד וללטף את הפנים בתנועות סיבוביות. הקרח מעניק תחושת עוררות, ניתן להניח את קרם העיניים באותה צורה.

שלב האיפור

אחד השלבים העיקריים במראה הוא הבסיס נכון (מייק אפ), כזה שיהיה בהתאמה מושלמת

שיראה זוהר ואחיד על פנייך וללא מאמץ.

לשם כך מומלץ לבחור מייק אפ נוזלי בכיסוי בינוני . בגוון תואם לגוון עורך. (כך שלא יראה שינוי)

למראה זוהר טבלי את ספוגית המייק אפ שלך במעט קרם לחות, ומרחי אותו בתנועות קלות.

עברי על הגבות בעזרת מברשת.

למראה זוהר ופרש בעיניים- תחמי את העין באיילינר שחור /כחול/סגול ,עברי עליו שוב למראה מודגש יותר. פזרי צללית מבריקה בעזרת האצבע –בגוון זהב,פנינה או אפרסק.

והשלימי בעזרת מסקרה מעבה ומדגישה.

הניחי נגיעות ברונזר מבריק על עצמות הלחי וטשטשי, תוכלי להוסיף נגיעות קלות בעזרת המברשת גם על המצח וגשר האף.

שפתיים- אפשרות אחת היא להניח שפתון קלאסי נשי בעל עוצמה, ואפשרות שנייה בהמשך למראה הזוהר להניח ליפ גלוס מבריק בגווני "נוד" למראה רענן ולא מתאמץ.

ועכשיו.. .הוסיפי שמלה לבנה קלילה ,או בגווני פסטל שהם הלהיט של אביב/קיץ 2012,מטפחת לצוואר או צעיף קליל, סנדל תואם, ושיהיה חג שמח!





תמונה: יח"צ


ורגע לפני שאני חוזרת להכנות (כדי שיישאר לי מספיק זמן ל"זמן הפינוק" שתכננתי לעצמי היום) אני רוצה לאחל לכל אחת מכן חג פסח שמח, טעים ומהנה! אני מאחלת לכולכן חג מלא ברגעים של שמחה, אושר ואהבה ותחייכו הרבה, זה עושה אותנו יפות יותר J





3 comments

GAGbeauty said...

טיפים מעולם. בטוח יועילו לי לעבור את הסדר (;
חג שמח!

Tuli said...

gagbeauty - תמיד טוב להיות מוכנות מראש, לא ? :h: חג שמח !

איפור ערב said...

:) חג שמח, אחלה טיפים לאיפור נקי

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts