Apr 9, 2012

ביוטי פסח - מסיכת יופי ולחות של ג'ייד

.


איך עובר עליכן החג? עובדות / בחופש? מנצלות את הזמן לסידורים או לבילויים?

אם אתן זוכרות, ביום שישי הבאתי כאן טיפים שיעזרו לנו להתכונן במשך היום כדי להגיע למראה זוהר לארוחת החג ואני חייבת לשתף אתכן בכמה דברים ששעשעו אותי בליל הסדר – את חלק מהטיפים יישמתי ובאמת ניסיתי וגם די הצלחתי לפנות לי מספיק זמן למקלחת מפנקת וזמן התייפייפות. מכיוון שאת המניקורים לחג עשיתי לפני, כדי להספיק להראות לכן, יצא שבסוף לא נשאר עליי אף אחד מהמניקורים השווים והתכנון שלי היה לשים סט מדבקות חדש וממש מגניב של Icing שקניתי בארה"ב – שחור עם בועות כסופות בולטות. אבל אז הגיעה לי ההפתעה – המדבקות היו גרועות להחריד! עבות ובלתי נדבקות בעליל! חשבתי לעצמי שאולי יש שכבת ניילון שלא הורדתי וכך יצא שבמשך דקות ארוכות בעלי ואני (כן, רתמתי גם אותו למשימה בגלל החוש הטכני המפותח שהוא ניחן בו...חחח) היינו כל אחד עם מדבקה ביד וניסינו לנתח אותה מכל הכיוונים וכלום...הן היו פשוט סופר עבות וזאת היתה משימה בלתי אפשרית לחלוטין להדביק אותן. וכך יצא, שסתם התבזבזה לה חצי השעה שהקציתי לי למניקור ובסופה הציפורניים שלי היו חפות ממניקור. נזכרתי שהמניקור עם הפרנץ' הורוד שהראיתי כאן היה המהיר ביותר שעשיתי ובזריזות שחזרתי אותו והופ...הציפורניים היו מוכנות לליל הסדר, אם כי ממש לא כמו שתכננתי אותן ולרגעים הרגשתי שהסנדלר הולך יחף J

ואחרי כל ההתגנדרות, הגענו לליל הסדר. הארוחה היתה מהנה וטעימה והחברה היתה נהדרת אבל לא יכולתי שלא לחשוב לעצמי בסוף הארוחה, שממש קשה להרגיש זוהרת אחרי כל המצות והאוכל הזה....:-)

אז זה היה עדכון ליל הסדר שלי – גם לכן יש עדכונים בשבילי?

ועכשיו נעבור למוצר נוסף שאמור לעזור לנו להרגיש זוהרות יותר:



תמונה: יח"צ





מסכת יופי ולחות - HYDRA SUBLIME BEAUTY MASK

הנה מה שמספרים לנו עליה בחברת ג'ייד:

"מסכת יופי ולחות במרקם ג'ל מרענן המשלבת שפע של תמציות צמחים, מסייעת בהגברת הלחות בעור, שומרת על מיצוקו ומשיבה לו ברק טבעי וחיוניות.

המסכה מכילה רכיבים ייחודיים העוטפים את העור ברכות ומעניקים לו לחות, רעננות וחיוניות מחודשת.

חיזוק ומיצוק העור

התערובת העשירה של תמציות הצמחים מסייעת לטיפוח העור ומעניקה לו מראה קורן וחיוני: שמן רוז היפ, שמן נר הלילה, שמן חוחובה, שמן זרעי בוראז', שורש אכינצאה ותמצית לחך, כמו גם גוג'י ברי העשיר בוויטמיני B ו- C, מעניקים הגנה נוגדת חמצון ומאיצים תהליכים טבעיים של התחדשות הקולגן.

לחות חיונית לעור

קומפלקס הלחות, חומצה היאלורונית וחמאה שיאה מרווים את העור בלחות ותורמים למראה עור גמיש ובריא יותר. המרקם המועשר בניחוח עדין עוטף את העור בתחושת נינוחות ומותיר אותו רך כמשי, אחיד ובוהק ביופיו.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור.

הוראות שימוש:

יש למרוח שכבה דקה על עור פנים נקי ולעסות בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה.

ניתן להשתמש על בסיס יומיומי או בהתאם לצורך."







הוראות השימוש של המסיכה הפתיעו אותי מאחר ועוד לא נתקלתי במסיכה שלא צריך לשטוף אותה במים לאחר זמן מסויים, אלא להשאיר על העור עד לספיגה.

החלטתי לנסות אותה בשגרת הניקוי השוטפת שלי ולהשתמש בה במקום קרם הלחות שאני רגילה למרוח בסיום הניקוי. כמו שנכתב ע"י החברה, המרקם הוא אכן מרקם ג'ל מרענן, ורדרד וקליל וכמות ממש קטנה ממנה מספיקה לכיסוי כל הפנים (מה שצילמתי לכן בתמונה זו כמות ממש גדולה, לא צריך כ"כ הרבה). המסיכה נספגת תוך דקות אחדות ומשאירה תחושה של עור נעים למגע ורענן. אהבתי את ההרגשה אחרי השימוש במסיכה והיא בהחלט יכולה לשמש לי תחליף לקרם לחות קליל. לא שמתי לב איזשהו אפקט "מסיכתי" כאן, לא מבחינת הלחות ולא מבחינת המראה אח"כ, כך שלא הייתי מחליפה אותה באחת המסכות שאני משתמשת בהן לניקוי או שיפור מראה העור.

המסיכה מגיעה בשפורפרת נוחה לשימוש ובכמות של 75 מ"ל, אם כי אני חייבת לציין שלא התרשמתי במיוחד מהאריזה. בניגוד לאלמנט ה"חדשני" במסיכה ללא שטיפה, לא מצאתי משהו חדשני באריזה, למרות שהייתי שמחה למשהו קצת יותר עדכני...

כנ"ל בגזרת הריח, זה היה הדבר הראשון ששמתי לב אליו ולא מצא חן בעיניי – הריח הוא סבתאי בעיניי, מיושן משהו ולדעתי זה חבל, כי מבחינתי זה פוגע בהנאה מהמוצר.

אחרי שהתגברתי על שני המכשולים הראשונים האלה והתנסיתי במסיכה כמעט שבועיים, החלטתי להשאיר אותה בינתיים אצלי על המדף. כמו שכתבתי, אני לא אשתמש בה בתור מסיכה, אבל המרקם קליל ומרענן ונראה לי שאני אנסה אותה עכשיו בימים החמימים שנכנסו אלינו.







מחיר לצרכן: 149.90 ₪ ל – 75 מ"ל₪ .

ניתן להשיג ברשתות הפראמים ובפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ.






* המוצר בפוסט זה נשלח אליי לסקירה על ידי החברה.




9 comments

EFRAT ITAH said...

חג שמח נהדרת, כיף שאת שוב כאן

Tuli said...

תודה רבה יקירתי וגם לי כיף שאת כאן :d:

IsraelMakeup said...

גם אני מרחתי לק שתי דקות לפני הישיבה לשולחן - פשוט סירבתי להיראות בציבור עם הציפורניים המחרידות שהיו לי אחרי הסידורים בערב חג...
את המסכה גם לי יש אבל טרם החלטתי מה אני חושבת עליה. לדעתי יש שם חוסר התאמה בין תיאור המוצר לביצועים בפועל.

Tuli said...

israelmakeup - לא האמנתי שמהניקור שתכננתי יכול להיהרס לי :-))) כנראה שלחגים יש כללים משלהם, הא?

ולגבי המסיכה - אני חושבת שבתור קרם לחות קליל היא באמת נחמדה ומרעננת, אני משאירה אותה בינתיים זמינה לשימוש ונראה אם היא תתיישב עליי בימים החמים יותר שיגיעו. גם לדעתי יש כאן איזו בעייתיות בהגדרת המוצר וכמו שכתבתי, אני לא מוצאת בה איזה אפקט "מסכתי", לא מבחינת הלחות ולא מבחינת המראה שמתקבל. מה שכן, שמתי לב שעל האריזה לא היו יותר מדי הבטחות, אלא היה כתוב שהיא מעניקה לעור נינוחות ורכות ובזה אפשר להגיד שהיא עומדת, אז אני חושבת שהבעיה טמונה בהגדרה של המוצר כ"מסיכה"..

שרון לוי said...

קראתי ביקורת דומה לשלך על המוצר. אני לא בטוחה שהייתי משתמשת במוצרים של ג'ייד בתור מסכות, יותר בקטע של עפרונות עיניים ואיפור קל לפנים. כשיש תחזית מזג אוויר בעייתית, או לחות גבוהה או יובש, אני מעדיפה להשקיע במסכות איכותיות קצת יותר.

Dr. Bandana said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

Health and Wellness Blog India said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

Free Wordpress Theme said...

Thanks for the great information on this post.

Lisa said...

Here are some best beauty articles are here based on beauty niche I have found on internet. good hair straightener in india

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts