Mar 29, 2009

Crazy Crazy Summer - I

.

אז עברנו לשעון קיץ !!

ולכבוד שבוע חדש שנפתח עם שעון קיץ, החלטתי לעשות פוסט קצת משוגע, שתואם גם את מזג האויר המשוגע כאן בשבוע האחרון. הבגדים מתחלפים פה בקצב - ארוך, קצר, דק, עבה....כבר לא יודעת מה ללבוש....וברוח זו - מתחלפים גם הלקים.



אז היום הבאתי לכם לק משוגע שעלה וירד על הציפורניים שלי (יותר נכון - הורד) באותה מהירות שבה התחלף היום מיום שמשי ונעים לערב קרררררר ורטוב.



והסיפור מאחורי הלק הזה -


לפני מספר ימים עשיתי קניות כהרגלי בסופר. בסופר הזה יש אזור של קוסמטיקה (שלא חביב עליי בכלל, בגלל המוכרות שעטות על כל אחד שרק שם רגל על בלטה באזור ולא מרפות ממנו) ובקצה האזור הזה יש את המדף עם מסירי הלק. מכיוון שהייתי זקוקה בדחיפות למסיר לק, התקרבתי בזהירות לאזור וניסיתי שלא לדרוך על הבלטה שממנה אין דרך חזרה...לקחתי 2 בקבוקים, וכשהסתובבתי ללכת, ראיתי את הסטנד של שיק !


עכשיו זה הולך ככה - הסטנד הזה מאוד חביב עליי ועל הלקים של שיק אני אכתוב בפוסט נפרד בקרוב, אבל כבר המון זמן שיש בו את אותם הגוונים ואין הרבה מבחר - אדומים, סגולים וורודים ואת רוב הגוונים כבר יש לי בבית...אז בדר"כ אני מעיפה מבט חטוף וממשיכה הלאה. והפעם, בעודי חומקת מהאזור בלי שאף מוכרת מגיעה אליי......


פ - ת - א - ו - ם



העין שלי קולטת צבעים חדשים !


בקצה הסטנד עמדו 3 לקים חדשים - תכלת, צהוב בננה ו...ירוק !


האמת היא שהייתי מאוד מופתעת לראות את הצבעים האלה בין כל האדומים-סגולים-ורודים והם באמת מאוד בלטו, והייתי חייבת להסתכן ולשים את כף רגלי על אחת הבלטות בתוך "האזור" :-)


במבט נוסף ראיתי שהצבעים האלה לא חדשניים במיוחד ואין בהם שום דבר יותר מדי מעניין. את התכלת כבר היה לי בבית, ולמרות שמדובר בגוון נחמד של תכלת, קצת התאכזבתי לגלות שזה אותו תכלת שכבר שנים יש אותו ואין איזה משהו חדש או מעניין. כנ"ל לגבי הצהוב בננה.


לגבי הירוק...אותו לא זיהיתי. מדובר בירוק זית די בהיר ודי צפרדעי וכשראיתי אותו חשבתי לעצמי : "מי תשים כזה לק ?"

ואז חשבתי......



אני !!



אז החלטתי לקנות אותו, סתם ככה בשביל הצחוקים ולכבוד הקיץ שבפתח ובשביל לשים לכם תמונות כאן. ועל הדרך גם החלטתי לקנות גם את הצהוב בננה, כי זה שהיה לי נגמר - ואם כבר אני בעניין של לקים משוגעים אז כבר..... (מזל שהלקים האלה זולים יחסית)



לבעלי הקיבה הרגישה מבינינו - הפוסט הזה הוא לא בשבילכם !!! ראו הוזהרתם !! חחחחחחח





ולמי שהחליט להמשיך בכל זאת......אני לא אמתח אתכם יותר. הנה הירוק על היד שלי:



Chic - No. 50


ולמי שראה והרגיש שהוא חייב גם אחד כזה - אז מדובר בלק מס' 50 של שיק. חייבת לציין שבמציאות הוא קצת יותר בהיר מאשר בתמונה, אבל זה הכי טוב שהצלחתי. יש לו מרקם קרמי חלק ומה שאתם רואים כאן זה 3 שכבות של הלק, כי רציתי שהוא יהיה אטום לגמרי, אבל אני אציין שגם בשתי שכבות הוא היה נראה טוב. והנה עוד אחת שלו:

Chic - No. 50


נו, מה אתם אומרים ? יש כאלה שהחזיקו מעמד ביניכם ?



באופן אישי, אני מאוד אוהבת לקים בכל מיני צבעים, וגם בצבעים משוגעים יותר ולא סטנדרטיים - לפעמים אני במצב רוח של ורוד עדין ורגוע (מדמואזל של אסי, למשל) ולפעמים במצב רוח של כחול כהה וסוער. יש צבעים שבחיים לא היו לי ואני לא בטוחה שאי פעם יהיו - כמו כתום, למשל, ויש צבעים שבגוונים הנכונים ממש עושים לי את זה כמו כחול וטורקיז...


אני אוהבת לנסות לקים "נועזים" ומיוחדים וכבר יש לי כמה על הכוונת שאני מתכננת להזמין בהזמנות הקרובות.....אבל לגבי הלק הזה....אני קצת מסתייגת, כי הוא לא נכנס אצלי לקטגוריה של המיוחדים - לא מבחינת גוון ולא מבחינת מרקם....מה שכן, הוא נכנס אצלי לקטגוריית "המשוגעים" וצריך יהיה לתפוס אותי עם מצב רוח מאוד מיוחד בשבילו :-)



ואם זה לא הספיק, אז החלטתי גם להשתעשע גם עם הקונאד על הלק הזה, ועל הדרך גם להראות לכם דוגמאות נוספות שעל הפלטות. זאת דוגמא מהפלטה החדשה (זאת שהגיעה אליי באיחור, זוכרים ?):


Konad - M 64


אמנם שילוב הצבעים כאן הוא לא מנצח לטעמי, אבל אני ממש אוהבת את הדוגמא הפרחונית הזאת. אני צריכה עוד להתאמן כדי שהדוגמאות יצאו לי אחידות ומדויקות, אבל גם בינתיים אני מאוד מרוצה מהרכישה הזאת של הקונאד ומהפלטות שהזמנתי.


ולסיום - עוד דוגמא, הפעם מפלטה אחרת (זאת של הפרחים שהיו בפוסט הקודם) ועם תכלת במקום שחור:

Konad - M65



אם תשימו לב, את ההחתמה הזאת עשיתי עם לק תכלת שהוא לא של קונאד. כמו שכבר כתבתי, הערכה הזאת עובדת גם עם לקים שהם לא של קונאד, אבל צריך שהם יהיו כמה שיותר אטומים וסמיכים. הלק התכלת, למשל, הוא קצת דליל ואפשר לראות את זה בתמונה (רואים שהוא לא לגמרי "אטום") אז למי שרוצה להשתמש בלקים אחרים - קחו את זה לתשומת לבכם.

והנה אחרונה חביבה להיום:






ואוווווו, זה היה ארוך............... מקווה שנהנתם ומאחלת לכולנו קיץ נעים ושקט !!





7 comments

Anonymous said...

i have to say that the collors are surprising' but with the right combination its looks extraordinary :))its seems like u very improved yourself since the first time i visited here!!
cant wait to see more examples specially with konad combination...

Tuli said...

Thank you so much !

I'm trying to keep improving my skills with Konad and with the camera :-)
Now I'm waiting for another order of nail polishes. it supposed to arrive soon, and I promise to swatch here and do more experiences with Konad.....if u have any special request, u can write it to me, and I'll do my best :-)

Tuli said...

And by the way..."surprising" is a realy nice word....lol.....I wrote in red color (in Hebrew) that this post is not for those with Sensitive stomach....:-)

Anonymous said...

lol.......... i really liked it!!!:)

Tuli said...

Thanks !!

Lucy said...

Love that green color! The designs with the Konad are fantastic. I don't own one but want to get the system. I've seen some amazing nail designs using the Konad.

Tuli said...

Lucy - Konad is real great purchase :-) if you're interesting, I bought my Konad on that web site:
http://www.nailsupplieswholesale.com/

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts