Apr 19, 2009

OPI - Princesses Rule !!!

.

עכשיו זה הזמן להתוודות - הלק שהכי חיכיתי לו בחבילה האחרונה שהזמנתי היה הלק הזה. Princesses Rule . רק השם הזה ריגש אותי....איזה שם מהמם נתנו לא, הא ?


בדר"כ אני לא כזו פייבוריטית של לקים בהירים וורודים, אבל הלק הזה היה נראה לי מיוחד מאוד ומנצנץ בצורה מגניבה וכל פעם שראיתי אותו הוא היה נראה כ"כ נוצץ ועדין ביחד, שהוא היה הבחירה הראשונה שלי בהזמנה האחרונה.


כשהחבילה הגיעה סוף סוף לידיים שלי (וזו הנאה כ"כ גדולה לפתוח אותה...:-) ) ערכתי את הנוהל הקבוע ומיד עטתי על הלקים, הורדתי את הפצפצים שהם היו עטופים בהם (כל לק בפצפץ נפרד...ואתם יודעים למה אני מתכוונת בפצפצים, נכון ? אין באמת צורך לחפש לזה מילה יפה....חחח), פתחתי את הלקים והתחלתי למרוח כל אחד על ציפורן אחרת.......

וזה היה גם הראשון שניסיתי. אין ספק שמדובר בלק מנצנץ מאוד ויפהפה ביותר - בשכבה ראשונה הוא מעין ורדרד שקוף, עדין מאוד, אבל מ-ל-א בנצנצים קטנים שעושים מסיבה קטנה בעיניים ובלב. למי מביניכן שאוהבות לקים מאוד עדינים (יש כאן כאלה ?) אבל עם ייחוד, זה בדיוק הלק ! שכבה אחת עדינה ומנצנת !


אני, כמובן, וכמו שבטח כבר הספקתן להבין, לא הסתפקתי בשכבה אחת...חחחח.....ומרחתי 3 שכבות ! גם אחרי 3 שכבות הלק הזה הוא לא אטום לגמרי, אבל יחסית אטום..


אחרי 3 שכבות, הצבע כבר נהיה יותר ורוד וכשמסתכלים עליו באור רואים את כמות הנצנצים ....אני שמתי אותו כשעוד היה אור ופתאום ראיתי אלפי נצנצים מחייכים אליי בשמחה :-)


אבל.....וכאן בא האבל....והאמת שלא חשבתי שיבוא אבל, אבל יש אבל.....כששקעה לה השמש והייתי באור רגיל של בית, הנצנצים נראו קצת פחות מחייכים....שאלתי את בעלי מה הוא רואה והוא אמר "ורוד מטאלי כזה..." ואחותי (כן, פיצית, את מופיעה בבלוג שלי :-) ) אמרה שזה יפה אבל קצת מזכיר לה סבתא.....והקטע המבאס היה....שהייתי חייבת להסכים איתם, כי בלי האור עליו, באור רגיל של חדר, הוא באמת נראה ורוד נוצץ (וכן רואים את הנצנצים) אבל אפקט ה"וואו" יורד... התבאסתי קצת לכתוב לכן את זה, אבל היי ! אנחנו מנסים לשמור כאן על אמינות, לא ?


אבל שלא תחשבו שכל זה מוריד מהיופי של הלק הזה - עדיין מדובר בלק מהמם ביופיו, עדין מצד אחד ומיוחד ונוצץ מצד שני, נוח מאוד למריחה ומתייבש בקלות יחסית. והנה אתן יכולות להתרשם מהתמונות בעצמכן - כאן זה 3 שכבות של הלק ומעל שכבה של מייבש.


אה, ודקה לפני התמונות, רציתי לעדכן אתכן שוב לגבי המייבש של Seche Vite - השבוע השתמשתי בו כמה פעמים ואני מאוד מרוצה ממנו ! הוא מתייבש מהר, נוח יחסית למריחה (יותר סמיך מ-To Dry For של Essie, אבל עדיין נוח) והקטע שאהבתי הוא,שהוא עושה שכבה יפה ויחסית עבה על הציפורן, כך שהציפורן מרגישה הרבה יותר חזקה איתו, וזה משהו שחשוב לציפורניים השבירות שלי...אז למי שהתעניינה, זה ההבדל המרכזי שמצאתי בינו לבין ה-To Dry For (שהכיסוי שלו מרגיש יותר דק) ואני מאוד מרוצה ממנו. עכשיו רק נשאר לי לראות אם הוא מאלה שמסיימים אותם עד הסוף, או מאלה שאחרי חצי בקבוק הופכים לבלתי שמישים....


אז זהו...הייתי חייבת את העדכון הזה, ועכשיו התמונות:




Hey you all !

I have to confess that this polish was the one that I''ve expected the most in my last order...Princess Rule ! what a fabulous name, is'nt it ?

I really loved that one, it's easy to apply , dry pretty fast and looks AMAZING in sunlight -all its sparkles are shining and smiling at me :-) but.....yes...there's a but..... I have to say that in regular room light, it is not as sparkly as it is on sunlight, so it looses some of his "wow" affect and it's a bit shame.... my husband said it looks like "metallic pink" and my sister said it's reminds her grandma...I did'nt want to write it so much, but I felt that... a girl got to do what a girl got to do......:-)

But don't get me wrong, even so, this one is gorgeous !! it's very delicate in one side, and very uniqe and sparkley on the other side.....for those of you who like the delicated colors, you can put just one coat and it will be beautiful......

What you see in the pictures is 3 coats and top coat above- and I have to say that even after 3 coats it's not totally opaque, but it's close to be....

And just before I go, I want to update you about Seche Vite Dry Fast Top Coat - I love it :-) it dries quickly and does beautiful and strong coat on my nails and my fragiles nails appreciates it !

So that's all for today, my friends, hope you had a good time :-)

9 comments

Velvet said...

What beautiful pictures!! This polish is soooo pretty on your perfect nails. I agree with you on how this color look inside or indirect lighting. It does lose it's "wow" affect. But still a pretty delicate color. It is one of my favorite Opi polishes. My bottle is half way used. Because I also use this color to layer other polishes too. But that is okay,because I bought another bottle...lol! You take care and have a good night!

Helen said...

Great pics as Velvet said! I LOVE the color; but then I love all things sparkly :) This polish is really fit for princesses...like us... :)

avroys said...

I also have this colour and I love it. Your pictures are really beautiful and have inspired me to wear Princesses Rule soon. I have never tried it with 3 coats. It looks gorgeous like that so I will give it a try too!

Nail Fanatic said...

The color matches your skintone perfectly. Looks really nice!!

Tuli said...

Velvet - LOL.....another bottle is always good...lol...and this color is surely it :-) Thank you so much for your beautiful words ! talk to you later :-)

Vanessa - thank you :-) and you're absolutely right....lol

avroys - I think that one or two coats are also pretty. At first, I applied 2 coats but it wasn't opaque enough, so I applied the third coat and it was more opaque, but as I wrote, not completely opaque...glad to hear I've inspired you to wear this color again :-)

Nail Fanatic - thank you very much :-)

anati said...

wow!!!!This polish is soooo pretty on your nails!! i am a fan!!!:)great job!!!

shabona said...

w o w!!! your nails are perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!

totity said...

לק מתוק ומנצנץ בדיוק כמו שאני אוהבת פשוט נראה מהמם והציפורניים של מהממות!!תמונות משגעות מחכה כבר לעידכון הבא ,אני מעריצהה!!
:):)
חבל שאין אותם בארץ

Tuli said...

anati - how cute of you ! thank you so much !!

shabona - oooooh.....I'm blushing...lol.....thank you :-)

totity - הלק הזה באמת מקסים ומתוק ומסכימה איתך שחבל שאין בארץ, למרות שנראה לי שאפשר להשיג אצל משווקים....אבל אין כמו לחכות לחבילה מחו"ל ..חחח

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts