Oct 29, 2010

What one email can do.....

.



o.k., so like if I didn't have enough new things to show you, yesterday I purchased some more new things from MAC – yes, from the Venomous Villains collection…hahaha…..and also from the pro longwear lipcremes J



but before that, I wanted to share with you an email I received last week, that made me so happy and came to me right on time – I received it from the Online Colleges and Universities website and they wrote me that my blog was determined to

be an essential part of their resources, and has received their Top Learn

Cosmetology Blogs award !!!

Yaaaayyyyyyyy – so thank you again my stunning readers for your love and for being a part of this blog !

And now, we all deserve some new stories and reviews and also…..some surprises J

So I'm going to work on that right now…..




טוב, אז אם לא היו לי מספיק דברים חדשים להראות לכן, אתמול הצטרפו לרשימה גם רכישות חדשות ממאק – כן, מקולקציית דיסני....חחח...וגם מהשפתונים העמידים החדשים J

אבל לפני זה, בהמשך להשתפכות שלי בפוסט הקודם, רציתי לשתף אתכם במייל שקיבלתי בשבוע שעבר שהצליח לשמח אותי מאוד ובא בזמן הכי מתאים בעולם מבחינתי – את המייל קיבלתי מאתר בארה"ב של מכללות ואוניברסיטאות, והם כתבו לי שהם שמחים לבשר לי שהבלוג שלי נבחר על ידי האתר שלהם להיות אחד מחמישים הבלוגים הטובים בעולם לחקר הקוסמטיקה !!!



יאאאאאאיייייייי, אנחנו שוב על המפה – ושוב תודה לכן קוראות מהממות שלי על האהבה שלכן ועל זה שאתן חלק מהבלוג הזה !




ועכשיו, מגיע לכולנו קצת סיפורי התחדשויות וגם....קצת הפתעות J

אז הולכת לעבוד על זה ברגעים אלו ממש (לכל מי שעוקב אחריי בפייסבוק, בטח קראתן את הקיטור שלי על היום החשוך, צריכה אור לצילום......מישהו מוכן להביא לי ? )



12 comments

קורין - ריסים ורסיסים said...

מזל טובבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מגניב!
תהני בובה!

VanityGirl said...

בראבו!!!

Arie said...

Congrats Tuli! :d:

mayane21 said...

מזל- טוב אהובה :d:

מגיע לך ואין יותר ראויה לכך ממך!
מתארת לעצמי כמה אושר זה נתן לך

ואני מחכה בקוצר רוח לפוסטים הקרובים....

SIVI MASSIVI said...

בהחלט גאווה ישראלית!!

מגיע לך מותק
<3

קיטיי ( : said...

הגבתי על אחד מהפוסטים היותר ישנים שלך , אבל בטח לא ראית . מה זאת אומרת שאת מחליפה חבילות עם ניקול ?

ואגב, מזל טוב :)

Tuli said...

קורין - תודה אהובתי :d: באמת ממש מגניב, הייתי בהיי כשקיבלתי את המייל

Vanitgirl - תודה !!!

Arie - Thank you sweetie :d:

מעיין - תודה רבה !!! כן, הייתי ממש מאושרת כשראיתי את המייל וכמו שכתבתי, זה בא בזמן כל כך טוב מבחינתי ונתן לי זריקת מוטיבציה אדירה לנסות לחזור ולעמוד בקצב

sivi massivi - את גאווה ישראלית בעצמך ! תודה מותק :h:

קדם - ברוכה הבאה ותודה :-)
לגבי החלפת החבילות, זה לא רק עם ניקול, זה גם עם בלוגריות אחרות. אנחנו מסכמות מראש בינינו שנעשה החלפה (זה נקרא swap) וכמה לקים יהיו בכל החלפה, ואז כל אחת שולחת לשניה לקים מהארץ שלה, ועוד כל מיני הפתעות וממתקים. ככה אנחנו גם יכולות לנסות את כל הלקים של (כמעט) כל החברות בעולם וגם לפנק אחת את השניה :-)
בזמנו קיבלתי הרבה פניות מקוראות שאין להן בלוג ורצו גם לבצע החלפות עם בנות מחו"ל ולכן יצרתי את שוק הלקים - Tuli's Polish Market ואת מוזמנת להשתמש בו ולארגן החלפת חבילה גם לעצמך.
אם תרצי עוד אינפורמציה או הסברים, תרגישי חופשי לשאול אותי :-)

הרמוני רוט שבתאי, מאפרת יצירתית said...

כל הכבוד יקירתי! מגיע לך על ההשקעה העקבית שלך!

קיטיי ( : said...

תודה רבה :)

Peacha said...

בהחלט לא מפתיעה אותי זכייתך!

מגיע לך =]

Tuli said...

הרמוני - תודה רבה יקירתי ! :h:

קדם - בשמחה, מתי שתרצי !

peacha - תודה לך אפרסקית אהובתי המהממת :d:

Lucy said...

Congrats Tuli you deserve it all!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts