Apr 2, 2012

ביוטי פסח - ניחוחות של חג

.




ביוטי פסח כאן בבלוג יצא אתמול לדרך והיום התחשק לי פוסט ריחני במיוחד :-)

אי אפשר שלא לשים לב לכך שבעונה הזו ניחוחות רבים ממלאים את האוויר: ניחוחות הפריחה של האביב, ריחות חומרי הניקוי שיוצאים מהמדפים ועושים שעות נוספות לקראת הפסח, ניחוחות התבשילים בערב ליל הסדר ואיך אפשר גם בלי הבשמים...אחחחח... הבשמים החדשים שמציפים אותנו מכל עבר, קוראים לנו מכל שלט חוצות ומזמינים אותנו למסעות רחרוח משכרים.



בכל שנה, כנראה בגלל שינויי מזג האוויר בעונה הזאת ואווירת החג, מתחשק לי להתחדש בניחוח חדש. אחד כזה שיוציא אותי מהשגרה ויסחוף אותי אל מחוזות ריחניים ומפתים במיוחד. לא בכל שנה אני מוצאת את הניחוח הזה שילהיב אותי וגם לא בכל שנה אני מוצאת את הזמן/התקציב להתחדש לי בבושם חדש, אבל אני שמה לב שהדחף הבלתי נשלט הזה לחידושים ריחניים מוצא את דרכו אליי בכל שנה.

והנה זה הגיע אליי גם השנה והפעם החלטתי לשתף אתכן בחיפושים (ההתחלה כבר היתה בפייסבוק, למי שעוקבת). מה אני מחפשת, אתן שואלות? אז התשובה היא שהפעם אני מחפשת שני ניחוחות חדשים!

האחד – שיהיה קליל, נקי ופרשי, שיזכיר לי ריחות של אמבטיה קרירה ומרעננת בימים חמים ושיהפוך להיות הבושם ה"שימושי" שלי בקיץ המתקרב.

והשני.....את השני אני רוצה יותר נשי ומורכב, עם סקס אפיל מסתורי (אבל לא מדי, אתן יודעות...) ועם ה"טוויסט" המיוחד הזה שייתן לי את ההרגשה שיש באוויר משהו מיוחד. הוא לא צריך להיות כבד מדי ובטח שלא מאלה שנוטים אפילו לכיוון הדודתי וגם אסור לו להיות יותר מדי מתוק כי עם כל זה שאני חובבת מתוקים ידועה (מי אמר שוקולד?) ואין לי בעיה עם מתקתקות קלה בבושם, בשמים מתוקים מדי פשוט עושים לי בחילה.

אז אלו השניים שאני מפנטזת עליהם והגיע הזמן להתחיל בחיפושים...בימים הקרובים אני אגש למדפים ואתחיל במסע הרחרוחים בתקווה למצוא את אבירי חלומותיי וכמובן שאני אעדכן אתכן בהתפתחויות! ואם יש למישהי מכן המלצה לבושם שנראה לה שיכול להתאים למה שכתבתי כאן – אני מאוד מאוד (!) אודה לה אם היא תכתוב לי אותו כאן בתגובות, בתקווה לבוא עם איזושהי רשימה שאולי תצמצם לי את מסע החיפושים האינסופי בים הבשמים החדשים שיצאו השנה – ותודה רבה רבה מראש :-)



ועד שיימצאו החדשים, אני רוצה להראות לכן שני בשמים מבית ורסאצ'ה שמצאו את דרכם אל השידה שלי – האחד חדש יותר וקיבלתי אותו לסקירה מהחברה והשני ישן יותר וקניתי אותו בשנה שעברה – שניהם בעיצוב היהלום המפורסם של ורסאצ'ה ובשניהם נהניתי מאוד להשתמש.





תמונה: יח"צ




ונתחיל בחדש יותר שנקרא – Yellow Diamond

הדבר הראשון ששמתי לב אליו (ואיך אפשר שלא) זה הצבע שלו – צהוב.....

אני מודה שצהוב הוא לא אחד מהצבעים החביבים עליי וגם בבשמים הצבע הזה בדר"כ לא קורץ לי, תמיד נראה לי שיש לו סיכוי להיות "דודתי" יותר מאחרים...א-ב-ל – ויש כאן אבל גדול – הבושם הזה ממש הפתיע אותי!

הניחוח כאן לפי הגדרת החברה הוא פרחוני-פירותי-עצי וזוכרות את ה"טוויסט" הזה שדיברתי עליו לפני כן? אז יש לו את זה!




Versace - Yellow Diamond


כך מתוארים התווים של הבושם הזה:

תו הראש- מפתיע:

אתרוג מדיאמנט, סורבה אגס, נרולי, ברגמוט

אורו הבוהק והקריסטלי של האתרוג מדיאמנט, יחד עם רעננותו הנדיבה של סורבה האגס, מתמזגים בקרב תווי ניחוח נוצצים של ברגמוט עם דגשים דינמיים של נרולי.

תו הלב- מרגש:

נימפאה, פרסיה, פריחת התפוז, מימוזה

האלגנטיות הנדירה של פריחת התפוז, זורחת מבעד לאור הפרסיה, המימוזה הטרופית והשקיפות הטבעית של הנימפאה.

תו הבסיס- מרתק:

עץ ענבר, עץ מפאלו סנטו, מאסק

שילוב מרתק בין חושניותם של עצי הענבר, יחד עם אופיו התוסס ושטוף השמש של העץ מפאלו סנטו, ונוכחותו המעודנת של המאסק.


תמונה: יח"צ

אני מצאתי את הבושם הזה מפתיע ומעניין – הוא לא הבושם הקליל והנקי שאני מחפשת, יותר לכיוון הבושם השני, או אולי מדוייק יותר יהיה להגיד שהוא משהו באמצע...בשורה התחתונה אהבתי אותו מאוד ופיניתי לו מקום של כבוד בשידה.

תמונה: יח"צ



הבושם השני נקרא Bright Crystal והוא כבר שייך יותר לקטגוריה הראשונה שדיברתי עליה, ליומיום... הוא בושם בניחוח פרחוני-פירותי ואפשר למצוא בו רכיבים כגון אדמונית, מגנוליה ולוטוס, יחד עם עץ מהגוני, אמבר ומושק. אני מצאתי את הבושם הזה קליל ומרענן ובעל עמידות טובה, אבל עכשיו בא לי לגוון וזה לא "ריח האמבטיה" שאני מחפשת ליומיום. אם אתן מחפשות בושם קליל בסגנון הפרחוני ואתן עדיין לא מכירות אותו, שווה רחרוח לדעתי. כמו שאתן יכולות לראות בתמונה, הבקבוק אצלי כמעט גמור...


Versace - Bright Crystal + Yellow Diamond




ועכשיו עוד ניחוחות והפעם מבית ל'אוקסיטן – ללא ספק אחת מהחברות האהובות עליי.

לכבוד האביב יצאה ל'אוקסיטן בשתי קולקציות חדשות במהדורה מוגבלת, האחת נקראת Délice des Fleurs – עינוגי פרחים, והשניה Délice des Fruits – עינוגי פירות.

אני אומר לכן כבר עכשיו שעוד לא יצא לי לנסות את המוצרים מהקולקציות האלו, אבל כשראיתי את זה, ידעתי שזה גם יוכל לעניין אתכן, במיוחד את כל חובבות ל'אוקסיטן מביניכן :-)

תמונה: יח"צ



בשתי הקולקציות תוכלו למצוא מבחר של מוצרים שונים כגון קרם ידיים, ג'ל רחצה, קרם גוף, סבון ריחני ועוד, אבל בקולקציה הראשונה, תוכלו למצוא גם בושם חדש -

Eau de Toilette Délice des Fleurs.

הנה מה שיש לחברה לספר לנו על הבושם:

"במפעלים המסורתיים לייצור ממתקים בפרובנס, פרחים מהאזור הופכים למעדנים מגרים ומפתים. עונות שונות מעניקות פרחים שונים. מהאביב ועד הקיץ, ורדים ועלי כותרת של סיגליות שזה עתה נקטפו נטבלים בסוכר וממלאים את האוויר בניחוחות מתוקים.

או דה טואלט דליס דה פלור, בושם פרחוני ועדין עם בסיס אבקתי של וניל וארומה של שמן ורדים אבסולוט ושמן עלי סיגליות אבסולוט. מזכיר את הניחוחות העולים מפסי הייצור של פרחים מסוכרים מפרובנס.

תווים עליונים: פרץ שופע אור של מנדרינה ופירות יער עסיסיים

תווים מרכזיים: תווים אבקתיים מענגים ומושכים של עלי כותרת של ורד וסיגלית

תווים בסיסיים: וניל ואלגום שובי לב"


באופן אישי, התיאור הזה סיקרן אותי במיוחד – למישהי כבר יצא לנסות אותו? אני אשמח לשמוע חוות דעת עליו.



המחיר: 195 ש"ח ל- 75 מ"ל וכמו שאמרתי, ישנם מוצרים נלווים שמגיעים בקולקציה הזאת, כולל בושם מוצק ללא אלכוהול באותו ריח (49 ש"ח ל- 10 מ"ל).


Eau de Toilette Délice des Fleurs
תמונה: יח"צ




אז מי כאן הולכת להתבשם עכשיו? ומי כבר הספיקה להתחדש בבושם חדש לקראת החג?


19 comments

Peacha said...

את הורסצ'ה אני אוהבת מאוד, אבל בגרסא הורודה
השאר נראים טוב!
אלך לרחרח:)

Tuli said...

גם אני אהבתי את הורוד, הוא כבר כמעט גמור לחלוטין :-) הצהוב באמת הפתיע אותי כמו שכתבתי, כי אני לא חובבת בשמים צהובים באופן כללי אז במבט ראשון היה נראה לי שלא תהיה כימיה, אבל כבר אחרי שהרחתי אותו חשבתי שיש מצב שיש לו קטע ואחרי שהשתמשתי בו פעם פעמיים, אימצתי אותו.

Unknown said...

אם כבר מדברים על יהלום..אז אין כמו הבושם של פאקו רבאן ליידי מיליון. אני מכורה אליו וגם קניתי את הקרם גוף. זה שלבושם יש קרם גוף תואם זה אחת התוספות השוות. בגלל שהוא כלכך יקר אני לא שמה אותו בכמויות כמו שהייתי רוצה..ומה שהכי מדליק שהוא יגמר ישאר לי בושם בעיצוב מדליק. כולם חושבים שקניתי אותו כי אני אוהבת את העיצוב של היהלום. אבל זה ממש לא נכון, הריח פשוט מדליק, סקסי ולא ילדותי הוא לליידי.

Tuli said...

יעלי - גם אני אוהבת שלבשמים יש קרם גוף תואם וגם סבון ונלווים נוספים מתקבלים בברכה, זה תמיד עושה לי חשק ל"מקלחות פינוק" שכאלה :-)
את יודעת, עדיין לא יצא לי להריח את הליידי מיליון, אז זה של הגברים כבר יצא לי להריח על כמה גברים ומאוד אהבתי - אני ארשום לעצמי לרחרח אותו גם כן, תודה רבה על ההמלצה! :h:

EFRAT ITAH said...

אם בבושם פרשי חשקה נפשך אז הצ'אנס הירוק של שאנל יוכל להתאים אם ניתן להשיגו,דומני שזו הייתה מהדורה מוגבלת.

בושם נשי - פראדה או נרסיסו רודיגז הם שעולים בראש כרגע

את קריסטל קניתי כי לא עמדתי בפני הורדרדות שלו אך הוא עבר מבהר מאוד אל אחותי ואילו היהלום הצהוב - בקבוק מקסים אך הסתפקתי ב"לראותו בלבד".

הפרסומת של לאוקיטן עושה חשק להושיט את היד ולקחת - מאוד מוצלחת.

Tuli said...

אפרת - נכון?? גם אני נדלקתי על התמונות כשראיתי אותן ובכלל, אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם. לא ידעתי אם ייצא לי ללכת לנסות עד החג, אז החלטתי להעלות בכל מקרה, כי זה נראה לי ממש יאמיי

תודה על ההמלצות! את יודעת, אני מתה לנסות את גרסת המאסק המדוברת של נרסיסו ובכל פעם כשאני בסניף שלי באפריל אין טסטר שלו ואין מצב שאני מוציאה כזה סכום בלי להריח קודם - את יודעת במקרה אם יש אותו בעוד מקום חוץ מבאפריל?

EFRAT ITAH said...

במשביר לצרכן אמור להיות וזו הבעיה עם הבשמים המוצלחים, הם יקרים ואין הנחה או הנחה מזערית

Tuli said...

אפרת - אם כך אני אחפש גם במשביר, תודה. וזה באמת הקטע, ההנחות הגדולות הן בדר"כ לא עליהם ולזה כבר התרגלתי, אבל גם בלי טסטר? (ואני מדברת על לפחות 6 ביקורים בחנות ובכל מחדש מחדש בדיוק אין...) לא הצלחתי לדגום אותו בשום מקום :-/

Anonymous said...

בושם פרשי ליום יום אני ממליצה לנסות את זדור של דיור
ובושם נשי וסקסי קניתי עכשיו את הרוברטו קוואלי במבצע בסופר פארם מעולה לא מתוק מדי
וחשקה נפשי בטרוף בפראדה קנדי לדעתי מעולה.

Tuli said...

אנונימית - תודה על ההמלצות! אני סקרנית להריח את זה של קוואלי, שמעתי עליו עוד המלצות אז בהחלט מעניין אותי לנסות אותו :-)

Anonymous said...

בהצלחה תעדכני כשתמצאי
מאופרת 50 מהפורום

Tuli said...

אנונימית - תודה!

ועדכון קצר לכולכן - אתמול הייתי בחיפושים אחר הבושם הקליל ליומיום. רחרחתי את הקוואלי אבל הבנתי שהוא לא מה שאני מחפשת ליום יום אז הוא נשאר כאופציה לשיטוט הבא. הצלחתי גם למצוא את הנרסיסו מאסק וסוף סוף לנסות אותו - הוא מאוד מעניין בעיני ונשאר כמועמד, אבל לא הצלחתי להחליט...
עוד ניסיתי את האקווה של ארמני, הוא בסגנון שלי וגם היה עמיד עליי כמה שעות אחרי, אבל הפריע לי שהוא קצת יותר מתוק ממה שהתכוונתי, אבל רק קצת, אז נראה לגביו...
ואחרון שנוסה הוא הפיור הכסוף של דונה קארן, שהוא קליל ונחמד ומתאים ליומיום לדעתי, אבל לא הצלחתי להחליט אם הוא בנאלי מדי....
לסיכום - היו ריחות טובים, לא יכולה להגיד שהתאהבתי באחד מהם ממבט ראשון וגם המחירים לא היו זולים בכלל, אז כנראה שאני אצטרך להגיע לסיבוב נוסף ולנסות עוד כמה חדשים שלא הספקתי אתמול.

RACHELI MAKE UP said...

גם לי יש את הווסאצה קריסטל אני מאוד אוהבת אותו

Tuli said...

רחלי - גם אני מאוד נהניתי להשתמש בו, מאז התמונה כבר הספקתי לחלץ ממנו את השפריצים הבודדים שעוד נותרו :-)

IsraelMakeup said...

אני ממש אוהבת את הוורסצ'ה! משתמשת בו הרבה לאחרונה

Tuli said...

israelmakeup - בורוד או בצהוב? אני מאוד נהניתי להשתמש בשניהם, הורוד נגמר לי ובצהוב אני ממשיכה להשתמש :h:

הרמוני רוט שבתאי, מאפרת יצירתית said...

הבושם המוצק של לאוקסיטן נראה לי מפתה במיוחד לקיץ, אני מתה על בשמים מוצקים בקיץ וחברה רכשה לי חמישיה של פסיפיקה והתאהבתי בקונספט החמוד הזה, מה גם שהריח ממש עמיד (של כל בושם מוצק)

avizaz said...

:c: תהיתי למה אין סמיילי מחייך!
טולי, הבשמים הללו פשוט נהדרים, גורמים להרגשה של חברות ניקיון עם ניחוח בזוקה או לימון.
אני שמחה שדווקא את בשמים אלו הצגת לנו, שהם מהטובים במחיר השפוי.

Anonymous said...

I relish, lead to I found exactly what I used to be looking for.
You've ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

Here is my homepage ... website

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts