Apr 30, 2012

MAC - קולקציות אחרונות - חלק 1

.



קולקציות חדשות זה תמיד כיף, אז הנה ריכוז של הקולקציות האחרונות ממאק – היישר לוריד:




 תמונה: יח"צ
תמונה: יח"צ



קולקציית Too Supreme מביאה לנו שני מוצרים חדשים:

ליפסטיק SHEEN SUPREME - שין סופרים ליפסטיק עשיר בלחות ומעניק צבע בכיסוי בינוני עד מלא וגימור מבריק. הפורמולה משלבת טכנולוגיה המסייעת לצבע להיצמד בצורה מושלמת לשפתיים בד בבד עם הזנה אינטנסיבית של לחות היוצרת את הגימור המבריק. נוזל קל משקל משמש בתהליך הייצור כחומר ערבוב יחד עם הפיגמנט, דבר המעניק פיגמנטציה גבוהה למוצר. הטקסטורה הקרמית נוחה במיוחד ללבישה על השפתיים. הפורמולה, אשר נבדקה דרמטולוגית, עושה שימוש בקומפלקס אשר מרווה את השפתיים בלחות, הכולל רכיבים כשמן נבט חיטה ותמצית זית, לנעילת לחות אל תוך השפתיים.

גוונים:חיוור Supremely Confident, ורוד בהיר Happy Hibiscus, כתום טבעי Fashion City, ורוד טבעי  , are Again, ורוד באז' Tea Ceremony, כתום בהיר Sheer Mandarin, כתום אדום בהיר Korean Candy, כתום בהיר עם פנינה Supreme Style, ורוד בהיר מאוד Royal Azalea, ורוד עם פנינה Blossom Culture, פוקסיה בהיר Zen Rose, ורוד אבטיח Insanely It, סגול בהיר Asian Flower.
מחיר: 89 ₪
מצטרף למגוון המוצרים הקבוע


ליפגלוס SHEEN SUPREME LIPGLASS- שין סופרים ליפגלוס הוא גלוס קל משקל, המספק גוון שקוף וברק רב. הפורמולה הינה שקופה מאוד בבסיסה ומאפשרת לפיגמנטים המוספים לשמור על צבעם האמיתי וניקיונם על מנת לאפשר צבע זוהר, נקי ורווי. הטקסטורה הינה רכה ודמויית ג'ל ומעניקה תחושת קרם כמו משחת שפתיים. נוח ללבישה, אינו כבד או דביק ומעניק לחות מיידית ולאורך זמן לשפתיים. תשלובת חומרים וחלקיקים מבריחים מעניקים ברק דמויי ראי. שין סופרים ליפגלאס ארוז באריזת עט עם מנגנון מסתובב להוצאת חומר. המוצר יוצא דרך המברשת עם ההקשה ומאפשר הוצאת כמות חומר מדוייקת ומדודה. נוח לנשיאה. המברשת רכה מאוד, צפופה ועובדת נהדר עם פורמולת הקרם למריחה מדוייקת ואחידה.

גוונים: באז' בהיר Jasmine Honey, אפרסק חיוור עם פנינה Fuji Pink, באז' בהיר עם פנינה Moon  Beach, ורוד עם פנינה Cherry Fest, באז' עם פנינה Sweet Bean, ורוד חיוור עם פנינה Almond Blossom, כתום עם פנינה Mango Sheen, לילך עם פנינה Asian Butterfly, ורוד בהיר עם פנינה Imperial Red, שזיף בהיר Dress Kimono, חום כהה עם פנינה Black Tea.
מחיר: 105 ₪
מהדורה מוגבלת
 


 תמונה: יח"צ


תמונה: יח"צ




קולקציה נוספת היא פרי שיתוף פעולה בין MAC למעצב ההולנדי התעשייתי והנודע ברחבי העולם מרסל וונדרס ויחד הם מביאים לנו אוסף חדש וצבעוני במהדורה מוגבלת עם תכונות מתוחכמות להפליא.
האסטטיקה לוקחת את תשומת הלב, עתיק פוגש מודרני, עיצוב דינמי, אריזות מלוטשות בגימור כרום.
הקולקציה כוללת: 

AIR OF STYLE בושם מרוכז במרקם קרם
מגיע על גבי שרשרת אופנתית
מחיר לצרכן 259 ₪

M·A·C & MARCEL WANDERS BRUSH CLUTCH תיק איפור
מחיר לצרכן 499 ₪

M·A·C & MARCEL WANDERS LIPSTICKליפסטיק
Annelie   אפרסק רך
Annemiek   ורוד טבעי
Felicienne   סגול מלוכלך עם פנינה
Inez   שזיף עם פנינה
מחיר לצרכן 139 ₪

M·A·C & MARCEL WANDERS LIP GLOSSליפגלוס
Jana   באג' קרמי עם פנינה מוזהבת
Julia   ורוד בהיר עם פנינה
Karin   סגול בהיר עם פנינה
Kim   שזיף עם פנינה
מחיר לצרכן 139 ₪

SHEER MYSTERY POWDERפודרה
Light Medium   שנהב
Medium Plus   חום באג'
מחיר לצרכן 299 ₪

FALSE LASHES MASCARAמסקרה
False Black   Blackשחור
מחיר לצרכן 129 ₪

M·A·C & MARCEL WANDERS BRUSHמברשת 
מחיר לצרכן 499 ₪







תמונה:יח"צ


 תמונה: יח"צ

תמונה: יח"צ



קולקציית נוספת שאפשר לראות בחנויות היא IN EXTRA DIMENSION  
הקולקציה כוללת:

פודרה במרקם קרמי ומלטף EXTRA DIMENSION SKINFINISH - היילייטר בעל טקסטורה היברידית המשלבת את מיטב הייתרונות של טקסטורות פודרה, קרם ונוזל. מעניק כיסוי קל עד בינוני נבנה וגימור מטאלי מלוטש מאוד העמיד עד 10 שעות. מעניק לעור מראה זוהר (שימר) ובאותו זמן גורם לו להיראות חלק יותר.

גוונים:זהב בהיר ומבריק WHISPER OF GILT, אפרסק חיוור ומבריק  SUPERB  SOFT  וזהב מבריק עם נחושת GLORIFY. מחיר: 159 ₪

שני סוגים של מברשות BRUSHES:מברשת סומק 128# ומברשת עיניים234#.מחיר: 139 ₪

צלליות מבריקות, אלגנטיות ונועזות EXTRA DIMENSION EYE SHADOW - צללית עיניים אקסטרה דיימנשן הינה בעלת טקסטורה היברידית המשלבת את מיטב היתרונות של טקסטורות פודרה, קרם ונוזל. מעניקה כיסוי בינוני נבנה העמיד עד 6 שעות. מעניק תחושה רכה ואוורירית. לגוונים גימורים שונים החל ממאט, סאטן, ברק קריסטלי שקוף וכלה במטאלי. ניתן לשימוש יבש או רטוב.

גוונים:אפור זהב מלוכלך WARM THUNDER, סגול מתכתי מבריק BLUE ORBIT, סגול מלוכלך GRAND GALAXY, כחול רויאל LUNAR, חום נחושת מלוכלך  HAVANA, אפרסק שמפנייה SWEET HEAT, ירוק מוזהב מלוכלך MODERN PEWTER, חציל מלוכלךRICH CORE, שחור פחם DARK DARE וורוד לבן חיוור YOUNG VENUS. מחיר: 115 ₪ 




ומכיוון שאני זקוקה לאוויר לנשימה לפני שאני ממשיכה (ובטח גם אתן) אז אני עושה הפסקה קטנה ואת השאר אני אביא לכן בחלק השני של הפוסט הזה.

בינתיים - כבר יצא לכן להתיקל בחלק מהומצרים בחנויות? יש דברים שעשו לכן את זה במיוחד בקולקציות האלה?






5 comments

EFRAT ITAH said...

יצא גם יצא: הקולקציה של וונדרס מדהימה, שוברת את השחור האופייני. עיצוב השפתון מיוחד במינו. אתמול הייתי ב 7 הכוכבים ורציתי ללקט אחת הצלליות מאקסטרא דימנשן שתשמש כהמלצת הבנות בפורום איפור כהיילייטר - מתברר SOLD OUT.
לא התאכזבתי כי אני לא ממש צריכה.

Tuli said...

אפרת - גם אני אהבתי את השבירת שגרה עם הכסוף, הם עשו את זה בצורה יפה לדעתי. על איזו צללית שמת עין?

jagdish said...

Thanks for sharing post liked it very much keep posting ......shellacnailpolishes

Kea Shawe said...

True, those shades are indeed great, but I prefer a darker shade of blue. You can also try to look at it through my blog in http://makeupindia.in/blog/. Anyway, thanks for the wonderful tips!

איפור ערב said...

וואו איזו קולקציה מהממת

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts