May 24, 2010

It's Konad Time !!!

.




הגיע הזמן לקצת קונאד, נכון ?



היום יש לי דברים חדשים להראות לכן והפעם – כן, לא תאמינו, אבל מהארץ !

All4woman משווקים בארץ את המוצרים של המותג קונאד ושל Nfu.Oh וידעתי שאתן תאהבו לשמוע את זה ! הם היו אדיבים ושלחו לי כמה מהמוצרים כדי שאני אוכל להראות לכן, אז הנה זה מתחיל:

אני יודעת שרובכן כבר מכירות את אופן השימוש בקונאד, אבל לטובת אלו שלא, אני מצרפת לכן קישורים מועילים מהאתר של All4womanשמסבירים איך לעבוד עם קונאד:

http://www.all4woman.co.il/FORUM1.asp

http://www.all4woman.co.il/PAGE31.asp



המוצרים הבסיסיים הנדרשים לעבודה עם קונאד הם החותמת, הסקראפר, דיסק הדוגמאות (פלטה) והלק. בנוסף, יש את מחזיק הדיסקים שהוא לא חובה, אבל אני באופן אישי אוהבת להיעזר בו.

החותמת באה בשתי צורות – הרגילה והדו צדדית. All4woman שלחו לי את החותמת הדו צדדית וכמו שאתן יכולות לראות מהתמונות, צד אחד שלה הוא עם ראש אדום גדול והצד השני הוא עם ראש ירוק קטן יותר. אני אישית אוהבת יותר את החותמת הזאת כי לדוגמאות הקטנות, קל יותר להשתמש בראש הקטן יותר ו"לכוון" אותו למקום הרצוי על הציפורן.

הלקים של קונאד באים בכל מיני צבעים והם אטומים ועבים במיוחד כדי שיעבדו טוב עם החותמות.

על הסקראפר אין הרבה מה להרחיב, חוץ מלומר לכן שתשמרו עליו ואל תעקמו אותו, כי אחרת הוא לא יעבוד לכן טוב עם הדיסק ויישארו שאריות מיותרות של צבע.

לגבי הדיסקים – יש המוןןןן דוגמאות מהממות (אם אני לא טועה יש היום 91 דיסקים). הדיסק שקיבלתי הוא m76 ואתן יכולות לראות בתמונות את הדוגמאות שבו. עצה קטנה לגבי הדיסקים – כשאתן מזמינות, תתאימו את גודל הדוגמאות לגודל הציפורניים שלכן. דוגמא גדולה מדי לא תיכנס על ציפורן קטנה ודוגמא קטנה מדי יכולה להיראות לא משמעותית על ציפורן ארוכה. בדיסק הזה, למשל, הדוגמאות הן גדולות וכרגע, מאחר והציפורניים שלי במצב "הארוך" שלהן, הדוגמא נכנסת, אבל חלק מהדוגמאות לא ייכנסו על הציפורניים שלי במצב הקצר שלהן, אז קחו את זה בחשבון כשאתן מזמינות.




עשיתי שלוש דוגמאות להראות לכן –


האחת, עם שיק 278 מהפוסט הלפני אחרון – מאוד אהבתי את הצבע הזה, אתן יכולות לקרוא את הביקורת עליו בפוסט הקודם וכאן אתן יכולות לראות שהוא הולך מצויין עם קונאד שחור. עשיתי את ההחתמות על כל האצבעות כדי להמחיש לכן את הדוגמאות והשתמשתי בשתי דוגמאות שונות, אבל אם תשאלו אותי, אצבע אחת עם דוגמא גם תספיק כאן J


השניה – מיקס אנד מאץ' עם שני לקים של קולור קלאב שאהובים עליי במיוחד ונראים מהמם גם ביחד – Revvolution (על הזרת והאמה) ו- Worth The Risque (על הקמיצה והאצבע). שניהם הולוגרפיים מדהימים, נמרחים בקלות ואטומים אחרי שתי שכבות.

הוספתי החתמה עם לק שחור של קונאד על הציפורניים שהיו עם Worth The Risque והייתי סופר מרוצה מהתוצאה.


השלישית – עם אחד הורודים האהובים עליי – Essie Funny Face – מריחה מעולה, כמעט אטום כבר בשכבה ראשונה ובשתי שכבות הוא יהיה מושלם. עליו בחרתי בדוגמא מתוקה מהדיסק שקיבלתי והפעם השתמשתי בלק לבן של קונאד.



את כל המוצרים של קונאד וגם את הלקים של Nfu.Oh (סורי, לצערי אין לי לקים שלהם להראות לכן, אבל אני יודעת שהם מדהימים ומבטיחה שאם יהיו לי, אני אראה לכן סווטצ'ים) אפשר להזמין באתר של All4woman - http://www.all4woman.co.il/ או בהזמנה טלפונית.


ואם כל זה לא מספיק, אז גם לכן יש הפתעה ! All4woman מציעים באדיבותם לכל הקוראות שלי 10% הנחה על כל הזמנה דרך האתר או דרך הטלפון – אתן רק צריכות לציין שהגעתן מהבלוג של תולי ! אתן יכולות גם למצוא את הקופון שלהם עם כל הפרטים בעמודה הימנית של הבלוג (אם תלחצו על הקופון תגיעו ישר לאתר שלהם) ואני מקווה שתהנו ממנו J







Konad Stamp and Scraper


Konad Special Nail Polish - black


Konad m76 Image Plate














Chic No. 278


Color Club - Revvolution (on pinky and middle)
+
Color Club - Worth The Risque (on ring and index)



Essie - Funny Face






It's time for some Konad, right ?

Today I have some new things to show you and this time, they're from a store in Israel !

All4woman are the distributors of Konad and Nfu.Oh in Israel and they were generous enough to send me some of the products for review so I can show you:

I know most of you already know how to use Konad but in favor of those who don't, here are 2 useful links from All4woman website that explain how to work with Konad:

http://www.all4woman.co.il/FORUM1.asp

http://www.all4woman.co.il/PAGE31.asp

The basic products that are required for working with Konad are the stamp, the scraper, the image plate and the special polish. There is also the image plate holder which is not a must have, but I personally love to use it.

The stamp comes in 2 ways – the regular and the 2 way stamp. All4woman has sent me the 2 way stamp and as you can see in the pictures, it has one large red side and one smaller green side. I like this stamp better than the regular because it's easier to use the small side for smaller images.

The special Konad polishes come in different colors and they are thick and opaque, so they'll work well with the stamps.

There's not much to say about the scraper, beside telling you to keep it from bending, because otherwise it won't work well with the plate.

The plates – there are tons of gorgeous images (if I'm not wrong, there're 91 plates now). The plate I received is M76 and you can see the images on it in the pictures. Small advices about the plates – when you buy them make sure the size of the images fits your nail's size. A large image won't fit a small nail and a too small image can look insignificant on a large or very long nail. In this plate, for example, the images are large and they can fit my nails now, when they're in their "long" condition, but they won't fit my nails if they'll be in their "short" condition. So pay attention to this issue when you buy plates.

I have 3 manicures to show you –

The first one, with Chic no. 278 - I really like this color, you can read my review on this polish in my post from last week and here you can see it goes great with black konad. I did the stamping on all the nails and I used 2 different images, but if you'll ask me, one nail with stamping would be also enough here J

Second is a mix and match with two of my favorite Color Clubs – Revvolution (on pinky and middle) and Worth The Risque (on ring and index). They're both stunning holos, apply easily and opaque after 2 coats.

I added stamping with Konad special black polish and I was super pleased with the result.

Third – with one of my favorite pinks - Essie Funny Face – great application, almost opaque after one coats and perfect on 2 coats. I chose to add to it a sweet image from this plate, this time using Konad special white polish.

From what I know, All4woman doesn't ship internationally, so I won't translate the other details about ordering and the coupon, sorry, but you can still enjoy the pictures…J

* המוצרים של קונאד נשלחו אליי על ידי החברה לכתיבת ביקורת

* The products in this post were sent to me by the manufacturer for review

9 comments

I wake up to make up said...

ואו איזה יופי, דוגמאות ממש יפות לא ידעתי שמוכרים קונאד בארץ
אני רק נגד הלקים של שיק בגלל הרעלים לא בגלל הצבע

ThRiSzHa said...

those are great......

yafutoo said...

:j:
אני חייבת לדעת אם יש חותמת של "הלו קיטי"!!!

Tuli said...

ואלרי - כן, הם עושים משלוחים ויש להם את כל המוצרים של קונאד !!!

ThRiSzHa - Thank you sweetie :h:

yafutoo - כבוד לראות אותך פה יקירתי:c:
וכן - יש פלטה עם דוגמא של הלו קיטי שיוצאת מהמם, אבל אם אני לא טועה היא לא של קונאד אלא של החיקוי, זאת שבאה בצורת מתומן.....תגידי לי אם תצטרכי עוד פרטים !

dana said...

החותמות האלה ממש יפות (:
אבל אני חושבת שבאתר הזה הם טיפה יקרים, לא ?

trix82 said...

איזה קסום!
אהבתי את הביצוע הראשון..מאוד מאוש מאו

Tuli said...

Dana - תודה, שמחה שאהבת, גם אני מאוד אוהבת אותן :-)
לגבי המחיר - כן, הוא טיפה יותר יקר מאשר כמה אתרים בחו"ל, אבל ההפרש לא גדול והיתרון הוא שהם מהארץ, אז כל מי שמפחד להזמין מחו"ל או לא רוצה לחכות הרבה זמן, זה פיתרון מצויין. דבר שני, הלקים של קונאד אצלם יותר זולים, אז אם מזמינים את הכל ביחד, אני לא יודעת אם בסופו של דבר יהיה הבדל.....אם תחשבי, אני אשמח לעדכון :-)

Trix82 - תודה רבה :h: איזה כיף לשמוע !!!

dana said...

בדקתי כמה יוצא לק מיוחד ופלטה ביחד, גם מחו"ל וגם מהאתר, ובאמת ההפרש לא היה כזה נוראי, רק שני שקלים (:
דרך אגב, הכי אהבתי את הדוגמא של הפפיון עם הלק הוורוד - מהמם !

Tuli said...

דנה - תודה רבה שעדכנת אותי ! היה נדמה לי שבמצטבר ההפרש לא יהיה גדול, אבל אני שמחה שבדקת את העניין :d:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts