Jun 17, 2010

A special polish from a special friend :-)

.




The polish I'm going to show you today has a special story behind it –

A while ago, my blogger friend Evil Angel created this polish as a tribute to one of her favorites singers Ronnie James Dio, after he was diagnosed with cancer. I was impressed with this polish already then and from the meaning she gave it.

Few months later, he passed away and she did a post dedicated to him with this polish, which she made in a limited edition. And than, on another post I saw that she wrote she's willing to make another few bottles of this polish, for girls who asked her about it. When I saw that, I wrote her and said I would love to buy a bottle of this polish from her (it was 6.5 $, include shipping).




And here's the bottle right in front of you - Its name is Rainbow in the Dark and I couldn't think of a better name for this polish, color wise but also because of the meaning she gave it.

This is a black polish with tons and tons of tiny glitter in all the colors – blue, green, yellow, purple and more. I don't know if black would be the accurate definition, because in fact, it seems to me like a very very dark purple. What I can say, that on the nails it looks like a black polish. As I wrote, it has tonnnnnsss of colorful glitter inside and it's super stunning, but because they are tiny, they are not so visible from far so you need to get a closer look.

The application was smooth, no problems at all and it lasted 3 days on my nails before I removed it for another color J

It looks good after 2 coats but I think 3 coats would do the best job. Definitely worth the little effort !



One of the most special polishes that joined my collection J


Thank you Evil Angel !!!





Rainbow in the Dark





Sunlight:



Regular light:







ללק שאני הולכת להראות לכן היום יש סיפור מיוחד –

לפני זמן מה, חברתי הבלוגרית Evil Angel יצרה את הלק הזה כמחווה לזמר האהוב עליה - Ronnie James Dio, לאחר שהוא אובחן כחולה במחלת הסרטן. כבר אז התרשמתי מהלק הזה ומהמשמעות שהיא נתנה לו.

כמה חודשים לאחר מכן, הוא נפטר מהמחלה והיא עשתה פוסט לזכרו עם הלק הזה, שהיא הכינה במהדורה מוגבלת ביותר. ואז, בפוסט אחר ראיתי שהיא כתבה שהיא מוכנה לעשות עוד כמה בקבוקים כאלה , לטובת בנות שפנו אליה וביקשו את הלק הזה וכשראיתי את זה, פניתי אליה וכתבתי לה שאני אשמח לקנות ממנה בקבוק אחד (זה עלה 6.5 דולר, כולל משלוח).




והנה הבקבוק הזה כאן לפניכן – הלק הזה נקרא Rainbow in the Dark ולא יכולתי לחשוב על שם שיהיה יותר מתאים לו, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת המשמעות שהוא סימל כשהיא יצרה אותו.

מדובר על לק שחור עם טונות של נצנצים בכל מיני צבעים – כחול, ירוק, צהוב, סגול ועוד. אני לא יודעת אם שחור תהיה ההגדרה המדויקת, כי למעשה הוא נראה לי כמו סגול מאוד מאוד כהה. מה שכן, הוא מאלה ששמים אותם על הציפורניים ונראה שחור. יש בו המוןןןןןןןן נצנצים כמו שכתבתי ובבקבוק זה נראה מדהים ברמות על, אבל מכיוון שהם ממש קטנטנים, על היד הם קצת פחות נראים לעין וצריך להתקרב כדי לראות אותם.

המריחה עברה חלק, בלי בעיות מיוחדות והוא החזיק עליי 3 ימים לפני שהסרתי אותו לטובת לק אחר J מבחינת שכבות, הוא נראה טוב גם אחרי 2 אבל לדעתי 3 שכבות עושות כאן את העבודה הטובה ביותר. בהחלט שווה את המאמץ הקטן !


אחד הלקים המיוחדים שהצטרפו אליי לאוסף J




9 comments

Theallamenta said...

Such a nice shade!

Tassa said...

Lovely color! And story behind it too. :(

inbal said...

אהבתי מאוד את הצבע, והמשמעות מאחורי הלק נוגעת ללב. מלאכית הרשע היא לא רק בלוגרית נהדרת ונדיבה, אלא גם סופר מוכשרת. ליין האיפור שלה מקבל מחמאות בכל בלוג שסוקר אותו.
thank you evil angel for making this polish!

rijaH said...

Woah! :D I love it :) Its beautiful :D

Meital said...

באמת נראה מיוחד!
הוא מזכיר לי איזשהו לק שגם ראיתי אצלך ואני במצב "חמידה" לגביו
רגע, הולכת לבדוק
חזרתי
והלק הוא...
OPI Holiday Glow
יש לי מצב רוח מוזר. מתנצלת.. :P

Tuli said...

Theallamenta - Yes it is :-)))

Tassa - The story behind it just makes me love it even more !

inbal - היא אכן מקסימה והלק הזה באמת ממש מיוחד, למרות שכמו שכתבתי, חבל שלא רואים בו יותר בבירור את כל הנצנצים הצבעוניים.

rijaH - Isn't it ? And all its glitter.......yummmm

מיטל - הצחקת אותי עם התגובה שלך :-)))
כן, אני יכולה לראות את הדמיון שראית למרות שתדעי שבפועל הם לא נראים דומים, ה- OPI
נראה כמו חום כהה וזה נראה שחור. מבחינת הנצנצים הקטנים הם באמת דומים.
דרך אגב, אם את רוצה משהו שדומה ל- OPI, אני יכולה להמליץ לך על קרליין 358, הם מאוד מזכירים אחד את השני, אם תרצי אני אעשה לך כאן השוואה :h:

Meital said...

אשמח להשוואה ביניהם! תודה!

Tuli said...

מיטל - קיבלת ! אני אשתדל לעשות את זה בשבוע הבא :-)

Meital said...

תודה!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts