Sep 22, 2010

DKNY Be Delicious edt

.





לאחרונה השיקו DKNY את גרסת הא.ד.ט של הבושם המוכר Be Delicious ולכבוד ההשקה המחודשת של התפוח הירוק, ארגנה הבלוגרית נעלולה משחק בלוגריות במסגרתו היתה צריכה כל אחת מהבלוגריות המשתתפות לבחור בלוגרית אחרת שהיא חושבת שהבושם יתאים לה, או שתאהב אותו או שמשקף אותה בצורה זו או אחרת.

אחת הבלוגריות שהשתתפו במשחק היא קורין המדהימה שכותבת את הבלוג ריסים ורסיסים. אני מניחה שרובכן כבר מכירות את הבלוג שלה, כך שאין צורך להציג, אבל למי שעדיין לא, קבלו המלצה חמה מאוד ממני להתחיל לקרוא אותו, אני בטוחה שתהנו מכל רגע. מעבר לבלוג המקסים, אני יכולה לספר לכן שעומדת בחורה מדהימה (כן, לא סתם כתבתי), מקסימה ומוכשרת עם אופי מיוחד ומתיקות שהרבה זמן לא נתקלתי בכמותה ובפן האישי (ממש אישי) אני יכולה לספר לכן שמעבר לעובדה שאני חייבת לה הרבה, אני בעצמי עוד התקשיתי להאמין איך מישהו הצליח בזמן כל כך קצר להיכנס לי ללב ולהתמקם לו שם בכזאת נוחות – פשוט בובה אמיתית בכל המובנים.

אז קורין החליטה לבחור בי בתור הבלוגרית שתקבל את הבושם החדש – אתן מוזמנות לקרוא את הפוסט שלה על המשחק – ולפני יומיים קיבלתי לידיי חבילה עם הבושם מתנה.

עכשיו אני חייבת להודות בפניכן, מאוד שמחתי כששמעתי שנבחרתי לקבל את הבושם אבל הייתי די סקפטית לגבי האפשרות שאני גם אוהב אותו, כי אני לא כזאת קלה בתחום הזה. אבל כשפתחתי את הקופסה, הופתעתי לטובה ! אני ממש אוהבת את הריח שלו ! איזה כיף היה לגלות את זה J

הבקבוק הוא בקבוק התפוח המוכר של סדרת ה- Be Delicious והבושם עצמו הוא שקוף, עם ניחוח פרחוני וקליל. וכן, אני בהחלט הולכת להשתמש בו J

DKNY גם עורכים עכשיו תחרות בדף הפייסבוק שלהם ומחלקים פרס שווה במיוחד – זוג כרטיסי טיסה לניו יורק, אז אם בא לכן, אתן מוזמנות להשתתף בתחרות !

ואם כבר בשמים, אני מזכירה לכן שהגרלת הבושם שלי מסתיימת עוד יומיים, אז אם עדיין לא נכנסתן, זאת ההזדמנות שלכן ! אתן יכולות למצוא את כל הפרטים בפוסט הזה:





נעלולה, קורין ו - DKNY - תודה לכם !!!

ושיהיה לכולכן חג שמח וריחני !!!





There was a bloggers game here in Israel and I was chosen to receive this new DKNY Be Delicious e.d.t – Yay ! I was thinking to myself that the chances that I'd like a perfume that being sent to me like that are pretty low, but I was wrong J it has such a nice scent and I like it !

And talking about perfumes, I remind you that my perfumed giveaway is about to end, so if you haven't entered yet, this is your chance ! You can find all the details in this post:

http://tulinail.blogspot.com/2010/09/my-perfumed-thank-you-giveaway.html



6 comments

mayane21 said...

איזה כיף יקירתי !! =)

קורין ונעלולה בהחלט מקסימות ואיך אפשר שלא לבחור בך ולפנק אותך.

תהני המון ושיהיה לך חג שמח

Peacha said...

מתה על הבושם הזה! תתחדשי ותהני

Meital said...

תתחדשי!
איזו מתנה מרעננת לחגים :)
כיף!

קורין - ריסים ורסיסים said...

בובה, איזו חמודה את!
ריגשת אותי מאוד!!!
תודה רבה. תהני מהבושם

Tuli said...

mayane21 - את סוכרייה אמיתית ! תודה רבה רבה וחג שמח גם לך :d:

peacha - תודה רבה יקירתי ! :d:

מיטל - בהחלט מתנה כיפית ביותר ומפתיעה ! ובדיוק כשהתחשק לי איזה ריח חדש לרענון המלאי :-) :d:

קורין - לא, את......חחחחח
שמחה לשמוע שנהנית לקרוא והרי הפוסט הזה הוא לגמרי בזכותך ! שוב תודה על הבחירה ושיהיה לך המשך סופ"ש קסום :d:

בשמים said...

קניתי את הבושם אחרי ההמלצה שלך והוא מריח נפלא!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts