Nov 1, 2010

סקירה על מסקרה: Revlon Double Twist

.




היום אני רוצה להראות לכן מסקרה חדשה שנשלחה אליי לסקירה – מדובר במסקרה של רבלון שהושקה לאחרונה בארץ ונקראת Double Twist.




תמונה: יח"צ



תמונה: יח"צ



לפני שאני אתחיל, הנה הרקע שלי איתה – את המסקרה הזאת יצא לי להכיר כבר לפני למעלה משנה, כשהייתי בארה"ב וראיתי אותה באחד הסניפים של ULTA, אם אני לא טועה. שם היא נמכרה במארז, כשהמברשת מופרדת מהמיכל והמיכל סגור בפקק, רעיון מעולה לדעתי, כי המברשת שלה ממש מושכת וגם אני לא עמדתי בפיתוי (כמה מפתיע נכון ?) ורכשתי אותה. מכיוון שבסופו של דבר יצא שרכשתי עוד מיליון מוצרים במהלך שהותי בארה"ב, המסקרה הזאת חלפה על פניי, כמו מוצרים רבים אחרים שקניתי, בלי שנתתי לה תשומת לב מיוחדת. הביקורות שקראתי עליה ברשת לא היו תמיד הכי אוהדות, אבל זה כבר היה מזמן ומאז עוד מסקרות עברו במגירת האיפור שלי.

לאחרונה, כפי שכתבתי, הושקה המסקרה הזאת בארץ וחזרה לשולחן האיפור שלי, הפעם עם תשומת לב מיוחדת, כשקיבלתי אותה לסקירה.





המסקרה מגיעה באריזה אדומה ומטאלית, חמודה לדעתי, לא יכולה להגיד שנפלתי.

המיוחד במסקרה הזאת היא המברשת שלה, שהיא מגניבה לגמרי לדעתי – מדובר במברשת די מאסיבית, בעלת שני סוגי זיפים, אדומים ושחורים, שנועדו להביא לתוצאות מרביות.

השימוש בה היה לי נוח ואהבתי את התוצאות שהתקבלו בסופו של דבר – ברבלון מתארים את המסקרה הזאת כמפרידה, מעבה, מאריכה, מדגישה וצובעת את הריסים.

אז אני יכולה לסכם את ההתנסות שלי איתה ולהגיד שהיא אכן מפרידה – אמנם היא סמיכה יחסית ולא מהמסקרות שיעשו לכם ריסים מופרדים אחד אחד, אבל היא עושה עבודה ממש יפה לדעתי בסידור הריסים.

אכן מעבה – אפשר להרגיש שהריסים נראים עבים יותר. רק צריך להיזהר מגושים כאן בגלל הפורמולה, אז לעבוד ביסודיות בבקשה.

מאריכה – טוב, כאן לא ראיתי איזה אפקט מרשים במיוחד. היא מאריכה קצת, לא הרבה יותר.

מדגישה וצובעת – טוב, זאת מסקרה, לא ? J

אני יכולה לסכם שהחוויה שלי עם המסקרה הזאת היתה חיובית בהחלט – כמו שכתבתי, המברשת שלה ממש מגניבה ובסה"כ היא עשתה עבודה טובה בסידור ועיבוי הריסים שלי, כך שאני אמשיך להשתמש בה (בעצם זה היה יכול לסכם את הכל, לא ? J )





והנה עדכון אחרי שבוע של שימוש – התאכזבתי קלות. גיליתי שהמברשת מוציאה כמות גדולה מאוד של חומר שמצטבר בין הזיפים של המברשת ולא יורד כמו שצריך גם כש"מנקים" את המברשת על הפיה. העניין הזה מסרבל את השימוש, כי קשה להגיע למראה נטול גושים לחלוטין וזה ממש בעייתי מבחינתי. אז כן, היא עדיין מסדרת ממש יפה את הריסים ומעבה, אבל המברשת התבררה כהצלחה קצת פחות מסחררת ממה שחשבתי :-/



והנה מה שיש לרבלון לספר לנו על המוצר :


Double Twist Mascara הינה מסקרה המשלבת בין מברשת המסקרה המסורתית, לבין מברשת קשיחה, בעלת מסרקת מופרדת, אשר דרך שיניה עוברים הריסים ומופרדים, בדיוק של מברשת מעצבת, לנפח מאסיבי, להפרדה של הריסים ולהדגשה יוצאת דופן של העין :

§ מברשת 2 ב1 מהפכנית – שני סוגי זיפים אשר פועלים יחד, בכדי ליצור מראה ריסים "מניפתי" אולטימטיבי

אם זיפי המסקרה המסורתיים נועדו על מנת להעניק נפח, למראה מושך, מעובה, מלא וארוך יותר של הריסים, המסרק החדשני של Double Twist Mascara מעניק נפח ואורך לריסים, ובו זמנית מפריד ומסרק אותם, ליצירת תוצאה "מניפתית" ומרשימה במיוחד.

§ פורמולה המעניקה "זריקת נפח" משמעותית, ובעלת פיגמנט עז

§ כדוריות של פולימרים חדשניים המצויים בתוך הפורמולה "מתגלגלים" על הריסים בכל משיחה .

המסקרה מעניקה נפח מדהים ואפקט צבע עשיר כמו שמעולם לא הכרת ומעצימה את עובי הריסים במרקם חלק ובמשיחה קלה ונוחה.

§ נבחנה אופטלמולוגית

מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. לא מגרה את העין.

§ אריזה סקסית וצעירה

אריזת המסקרה החדשה של רבלון עוצבה בהתאם לרוח המותג והמוצר- צעירה, סקסית, לוכדת את העין, חדשנית ושובבה. בתוך גליל אדום מטאלי טמונה המסקרה החדשנית, בעלת המברשת הייחודית, אשר המסרק הקשיח שבה צבוע גם הוא באדום לוהט. את קמפיין הפרסום של המסקרה מובילה כוכבת העל ההוליוודית ג'סיקה אלבה .

ניתן להשיג בגוון שחור בלבד

מחיר: 115 ₪

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ,H&O ובפרפומריות פרטיות



4 comments

לימור said...

תודה על הסקירה תולי..
טוב לדעת :)

blog Usei Hoje said...

היי, אני מברזיל. אהבתי את הבלוג שלך, אני הולך. אני אשמח בצע הבלוג שלי לעזור לי כאן מתפשט בצד שלך. יכולתי לעשות את זה בבקשה?

http://useihoje.blogspot.com

Anonymous said...

מדובר במברשת די מאסיבית"

אהבתי..

אחרי הזוועה שהייתה לי המסקרה של מאק אני חייבת חדשה וזו נראת לי מאוד.
מה שגם בדקתי אותה בסופר פארם (כלומר, הלכתי לראות את המברשת מקרוב) והתרשמתי לחיוב..

יופי של פוסט

איפור ערב said...

המחיר יקר בשביל מסקרה

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts