Nov 29, 2010

MAC Haute & Naughty Lash Mascara

.





לאחרונה קיבלתי להתנסות את המסקרה החדשה של מאק, שנקראת Haute & Naughty Lash ואחרי שהשתמשתי בה במשך שבועיים, הנה מה שיש לי לספר לכן עליה:


תמונה: יח"צ


ראשית, הנה מה שמאק מספרים לנו על המסקרה הזאת :

"המסקרה החדשה מכילה 2 אפליקטרים:האחד לקבלת מראה ריסים טבעיים, מוגדרים ומעוצבים ליום יום והשני לקבלת מראה ריסים מלא ודרמטי לערב.הפורמולה הייחודית מטפחת את הריסים ועמידה בפני נזילות ומריחות.שתי פונקציות במסקרה אחת!"


מעניין, הא ? ובכן, האמת שכן. למסקרה הזאת יש שני ראשים – האחד ורוד פוקסיה והשני סגול עם נצנצים – וכל אחד פותח לנו אפליקטור שונה. הראש הורוד מוציא לנו אפליקטור דק למראה טבעי והראש הסגול מוציא אפליקטור עבה יותר למראה מודגש ודרמטי.

בעצם מדובר על מברשת אחת, כשההבדל בין שני הראשים הוא בכמות החומר שיוצאת על המברשת. האפליקטור העבה (הראש הסגול) מוציא כמות מלאה של חומר ונועד לתת מראה מודגש ומלא יותר, והאפליקטור הדק (הראש הורוד) יוצא למעשה מתוך האפליקטור העבה ומסנן כמות נכבדת של חומר, והוא נועד לתת מראה טבעי יותר, של ריסים מופרדות וארוכות.






האפליקטור העבה למראה דרמטי


האפליקטור הדק למראה טבעי


בתמונה שצילמתי לכם, הוצאתי את המברשת דרך האפליקטור הדק ואתן יכולות לראות את הכמות הגדולה של החומר שהצטברה בקצה, זוהי למעשה הכמות של החומר שמסוננת באמצעות הפטנט הזה.





האפליקטור הדק עשה אצלי עבודה מצויינת בהפרדת וסידור הריסים והוא מצויין למי שרוצה מראה טבעי ויום יומי. באופן אישי, המראה הזה היה לי "טבעי" מדי – אני אוהבת את הריסים שלי בגרסה דומיננטית ומודגשת יותר, אבל לכל מי שאוהבת את המראה הזה, אני בהחלט יכולה להגיד שהמסקרה הזאת עושה עבודה מצויינת.




האפליקטור העבה כבר הרגיש לי יותר "אני" – הוא צובע את הריסים בשחור דומיננטי, מדגיש ומעבה אותם . מה שפחות אהבתי, זה את הנטיה שלו להשאיר גבשושיות קטנות שקצת הורסות לטעמי את המראה, שאמור להיות מוקפד יותר.






השימוש היעיל ביותר שמצאתי, היה להשתמש באפליטור העבה לשכבה ראשונה, ואז לעבור על הריסים עם האפליקטור הדק, כדי לסדר ולהפריד אותם. המראה שהתקבל אכן היה דומיננטי ומלא, אם כי לא מספיק מוקפד לטעמי.

למסקרה הזאת לוקח כמה שניות להתייבש, אז תתנו לה את הזמן כדי שלא תמצאו את עצמכן נראות כמו שחקניות רוגבי (קרה לי יום אחד עם מסקרה אחרת שניה לפני שהייתי צריכה לצאת מהבית, לא מחזה יפה במיוחד...), היא מאוד עמידה והחזיקה לי יום שלם בלי למצמץ והיא מגיעה רק בצבע שחור.

בסך הכל אהבתי את המסקרה הזאת, למרות שאני עדיין לא יכולה להגיד לכן שמצאתי את המסקרה המושלמת בשבילי, אם לא היתה את בעיית הגושים (שוב, לא משהו היסטרי, אבל עדיין לא מושלם), אולי הייתי יכולה להגיד שזאת האחת, כי בסך הכל מדובר במסקרה טובה, מדגישה ומעבה והאפשרות לשחק איתה, מעבר לעובדה שהיא כיפית, גם ממש יעילה.

מחיר: 99 ₪

להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק וקניון מול הים- אילת



תמונה: יח"צ


ואם כבר מדברים על מסקרה, הנה כמה טיפים ממאק על שימוש במסקרה:

  • מסקרה מגיעה במגוון סוגים התאימי למראה שאת מחפשת טבעי או דרמטי, שתעגל, תפריד או תאריך.

  • התחילי במעגל ריסים, הצמידי אותו קרוב לריסים סגרי ולחצי במשך 10 שניות. הקפידי לפתוח את המעגל ואז למשוך החוצה כדי לא למשוך את הריסים.

  • על מנת להניח מסקרה על עצמך בייתר קלות, הרימי את הסנטר כלפי מעלה כאשר את מול המראה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו בעוד העין פקוחה, פוזיציה זו תאפשר לך נגישות לקו הריסים ולמריחה אחידה.

  • כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות רגילה. מוטב להתחיל עם שכבה אחת של מסקרה ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. לרוב יהיה קל יותר להוסיף שכבה מאשר לנקות גושים על הריסים.

  • הקפידי למרוח את המסקרה לכל אורך הריסים, החזיקי את המברשת כשהיא בצורה אנכית לריס, הצמידי קרוב לקו הריסים ומשכי בתנועות של זיג-זאג, הקפידי להגיע לכל הריסים גם הכי קצרים קרוב לאף וגם לריס האחרון בקצה במשיכות כלפי מעלה להרמה.

  • אם את רוצה להפריד את הריסים אחרי מריחת המסקרה השתמשי במברשת מספר 205 וסרקי את הריסים בעזרתה.

  • להעצמת המראה הוסיפי קו ליינר דק על קו הריסים כדי להגדיר בצורה ברורה יותר את צורת העין ואת גבולותיה החיצוניים והפנימיים.

  • החלק החשוב ביותר הוא שלב הניקיון של האיפור מהעיניים, הקפידי לנקות את הריסים עם מסיר איפור שממיס את המסקרה וכך אין צורך לשפשף את העין. שימי לב לא להשאיר שאריות איפור בעין.

  • אם את רואה שהמסקרה שלך כבר יבשה, או כשאת מורחת אותה מתפוררים לך גושים קטנים על הפנים זה הזמן להחליף. מומלץ להחליף מסקרה כל חצי שנה לפחות.









* המוצרים בפוסט זה נשלחו אליי לסקירה על ידי החברה




6 comments

Anonymous said...

אחלה פוסט...

טל

http://www.bemakeup.co.il

Tuli said...

תודה טל ! :h:

Aurora's Nails said...

The packaging is adorable! And I loooove that purple eye!

Unknown said...

אהבתי את הסקירה שלך!
תודה על המידע הזה!
אני בכל אופן התחדשתי לי עם היפנוז דרמה של לנקום בזמן האחרון והכי מרוצה בעולם.. בידיוק מה שתארת שאת אוהבת.. :h:

Lidia said...

נסי את המסקרה של ג'יבנשי EFFET EXTENSION
כן, זו לא טעות כך רושמים זאת. מסקרה מדהימה עם מברשת מוזרה עגולה שגורמת לריסים להיות ארוכים לא נגמרים...:-) שתי שכבות נותנות מראה דרמטי במיוחד, שכבה אחת למראה טבעי של ריסים ארוכים משגעות. ולא, אני לא יועצת יופי של ג'יבנשי ואפילו לא עובדת בתחום היופי למרות שאני מאפרת בחסד ומעולם לא למדתי איפור ולא עוסקת בתחום האיפור. נסי את המסקרה הזאת ולא תרצי להחליפה. הגוון הכחול מס' 3 שהוא מעין כחול כהה יפהפה מפתיע על הריסים. בהצלחה, לידיה.

שיזוף בהתזה said...

אני מאוד אוהבת את המוצרים של מק, אני משתמשת כבר שנים במייקאפ שלהם. נראה לי שבעקבות הסקירה הזו אנסה גם את המסקרה שלהם.

תודה רבה.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts