Apr 5, 2012

ביוטי פסח - רעיונות לציפורניים בפסח!

.





אז מה יהיה על הציפורניים שלכן בליל הסדר, כבר החלטתן?

כמדי שנה, אני רוצה להביא לכן גם היום כמה רעיונות לציפורניים מושקעות בשולחן החג, כאלה שיגררו מבטים ותגובות וישלימו את ההופעה עם טוויסט מיוחד (וגם ישעשעו אתכן קצת בזמן קריאת ההגדה, אם יתחיל לשעמם...:-) ).

השנה השתדלתי להביא עיצוב אחד לנועזות, אחד לעדינות יותר ואחד לאלה שבאמצע – השתמשתי בלקים נוחים למריחה עם זמן ייבוש יחסית מהיר וגם הרעיונות הם די פשוטים לביצוע (אם כי דורשים השקעה), כי אין לי חשק לבלות שעה במריחת 3 או 4 שכבות ואז גם לגלות שזה לא התייבש עד הסוף.

ומה היתה ההשראה?

האביב!

מזג האויר הנעים בימים האחרונים הביא איתו לכאן ריח אווירה של חג אביבי, של פריחה ירוקה ושדות פרחים ושל...גלידה! כן, אני בדודה לגלידות בימים האחרונים, אין על גלידה, זה כל כך משמח!

וכל זה, בצירוף כמה שיפוצים ושינויים קטנים שאנחנו עושים כאן בבית ברוח ההתחדשות, הביאו אותי לבחור בצבעים של ירוק, לבן וורוד – יש בשילוב הזה משהו טהור ומשמח לדעתי...


שנצאה לדרך?



הנועזת


נתחיל בעיצוב הנועז - כמו שכתבתי, חיפשתי משהו שיהיה קל ובטוח לעשייה ואין כמו מדבקות לשילוב הזה! המדבקות עם הכיסוי המלא הציפו את המדפים בשנה האחרונה וחברות רבות הוציאו את הגרסאות שלהן למדבקות. בארה"ב קניתי כמה סוגים של מדבקות כאלה ואני אראה לכן אותן בפוסט אחר, אבל היום רציתי להראות לכן משהו שמצאתי בארץ, במיי קוסמטיקס. צירפתי כאן צילום של האריזה (שכחתי לצלם אותה לפני שהתחלתי, אבל זה גם עושה את העבודה).

פעלתי לפי ההוראות והדבקתי את המדבקות ישירות על הציפורן (כן, בלי לק בסיס). עכשיו תשמעו – אם תעשו עבודה מדוייקת מובטחת לכן תוצאה מהממת, באמת, אבל אל תחפפו בשלב ההדבקה ותקדישו לעניין את תשומת הלב שלכן, כי המדבקות עדינות מאוד ובקלות יכולות להיהרס לכן על הציפורניים וחבל. כנ"ל לגבי עבודת ההתאמה לציפורן שנדרשת כאן לאחר ההדבקה. אני נעזרתי גם במספריים קטנות וגם בפצירה וכל התהליך לשתי הידיים לקח לי בין 30-45 דק'. שימו לב שהציפורניים האלה מגיעות עם מדבקות שקופות משני הצדדים – גם מלמעלה וגם מלמטה – וצריך להסיר את שתיהן לפני השימוש.

מעל לכל זה השתמשתי בטופקואוט שקוף. התוצאה, כמו שכתבתי, מדהימה לדעתי ושווה לחלוטין את ההתעסקות (יצא יפה יותר במציאות מאשר בתמונות). מה שכן – זה החזיק בדיוק יום ואז שתי ציפורניים פשוט "התנתקו" לי בשלמותן, אז קחו את זה בחשבון וראו במניקור הזה כמניקור לחג בלבד או שתנסו לשים בהתחלה שכבת בסיס ואני מאמינה שהתוצאה תהיה הרבה יותר עמידה.


ככה נראית חבילת המדבקות שהשתמשתי בה


אז מי כאן שייכת לקבוצת הנועזות?






בעיצוב הבא רוח הגלידה השתלטה עליי, וביחד עם נוסטלגיה מסויימת התחשק לי להשתמש צבעים של ירוק מנטה, ורוד ונגיעות של לבן. גם העיצוב הזה הוא קל מאוד לעשייה – מורחים את הלק ואז משתמשים במדבקות תחרה דקות (זהירות, הן גם עדינות מאוד) להשלמת המראה. מעל הכל גם כאן, טופקואוט שקוף. צילמתי לכן את שני השלבים ומי שרוצה, יכולה להישאר בלי המדבקות, כמו בתמונה הראשונה.

הלקים שהשתמשתי בהם כאן הם Cupid של רבלון ו- Blue-ming של קולור קלאב (אפילו השם מתאים לאביב).

אז מה אתן אומרות על השילוב שבין האביב לגלידה?



Revlon - Cupid + Color Club - Blue-ming

גלידה באביב





ואני כבר מכירה אתכן ויודעת שחלקכן מעדיפות את המראה הסולידי והעדין יותר, אז כמובן שלא פסחתי גם עליכן והבאתי לכן עיצוב פחות "משוגע" J

אחד הלקים שממש רציתי להשתמש בהם הוא גוון מס' 15 (לא נראה שיש לו שם) בסדרת ה- 1 Second של בורז'ואה. חברתי לבנת מהבלוג – The Beauty News כתבה לאחרונה שהסדרה הזאת אמורה להגיע לארץ ובאופן אישי אני ממש אשמח לראות אותם כאן על המדפים.

את הלק הזה קיבלתי בזמנו בחבילה מבלוגרית בצרפת ששלחה לי אותו וזאת היתה אהבה ממבט ראשון. המברשת שלו סופר נוחה ושתי שכבות מספיקות למראה דק ואטום. זאת הסיבה שגם בחרתי להשתמש בו בעיצוב הזה, כי כשאתן עושות פרנץ', אתן רוצות לבחור בלק שיהיה כמה שיותר אטום ודק. המרקם המנצנץ שלו מהמם וזה הטוויסט שבחרתי לעיצוב הזה, לא עוד פרנץ' קרמי, אלא נגיעה מנצנצת וחגיגית לערב החג J

לפרנץ' נעזרתי במדבקות של אורלי (אפשר של כל חברה) וכשזה היה מוכן, הוספתי את מדבקות התחרה והשלמתי את העיצוב עם טופקואוט שקוף מעל לכל.

אני ממש אהבתי את התוצאה שיצאה, מה איתכן?


Bourjois 1 Second - No. 15

נצנוצים של אביב







אז אלו היו העיצובים שבחרתי לחג השנה – מקווה מאוד שאהבתן ושהחלטתן איך בא לכן שייראו הציפורניים שלכן השנה ואני אשמח מאוד אם תשתפו אותי כאן במחשבות וברעיונות שלכן!

ולסיום, הנה עוד כמה רעיונות משנים קודמות אם בא לכן:


החגיגי





המתוק




מניקור המצה





12 comments

danra said...

מרגישים אביב לגמרי!
נורא בא לי על מדבקות שיש לי בבית אבל אין לי סבלנות לכל ההתעסקת הזו...
אהבתי את השילוב גלידה של הרבלון והקולור קלאב!
גם הפרנץ' נקודות מקסים :)
חג אביב שמח תולי!

Tuli said...

דנרה יקירתי, גם שמח ומהנה גם לך! אני ממש אהבתי את המדבקות האלה אבל כמו שאת בטח מבינה, עד מחר אני אצטרך למצוא חדשות :-)

beauty_mark said...

איזה פוסט כיפי ומושקע!
עכשיו אני חייבת לעשות לק מיוחד לכבוד מחר,
מטח לא יצא לי כזה מושקע, אבל זה בהחלט השראה!
חג שמח!

Tuli said...

beauty_mark - תודה רבה, איזה כיף עשית לי עכשיו!דרך אגב, תמיד אפשר לבחור בשילובים מגניבים של צבעים או מרקמים (למשל, כל האצבעות בלק קרמי ואצבע אחת בלק נצנצים באותו צבע או בצבע אחר) ולשדרג את הלוק בלי תוספת זמן ו/או מאמץ. העיקר שיהיה כיף :-)
חג שמח וטעים גם לך :h:

EFRAT ITAH said...

אןם הייתי צריכה תזכורת למה אני מעולפת על הבלוג שלך, הנה היא כאן, מעלף, משמח ואביבי. גם אני קניתי מדבקות, אך היות והתעקשתי על דוגמא מנומרת, הסתפקתי רק באצבע אחת מה גם שהיא לא נדבקה היטב.

חג נפלא אביבי ושמח

Tuli said...

אפרת - יווו כמה מקסים מצידך לכתוב את זה, באמת שריגשת אותי, תודה רבה!
גם אני קניתי מדבקות מנומרות :-) שתי חבילות, אחת שחור לבן והשניה פוקסיה שחור ויש מצב שאני אשים אותן על כל הציפורניים אם תהיה מוזה...חחח
כששמתי את אלה הן נדבקו מצויין, אבל יום למחרת פתאום מצאתי "ציפורן" שלמה ביד שלי בדיוק כשעמדתי לצאת מהבית, טוב שראיתי את זה בזמן ואז ישר הדבקתי אותה חזרה בעזרת לק בסיס לציפורן שלי ויצאתי "כמו חדשה"....בפעם הבאה אני הולכת לנסות לשים בסיס לפני ההדבקה. איך עשית אצלך, שמת בסיס? גם אז זה נופל?

וכמובן, חג שמח טעים ומהנה גם לך :d:

Shiri said...

איזה פוסט מקסים! כמה סבלנות יש לך... :)
מאז שגיליתי את המדבקות האלה הן נמצאות בוויש ליסט שלי. נתת לח דחיפה גדולה בכיוונן!

חג שמח!

Tuli said...

תודה רבה שירי! ואבחנת נכון - בדברים האלו יש לי המון סבלנות, אני מאוד נהנית מכל ההתעסקות עם הצבעים :-)
ולגבי המדבקות - פעם היו מדבקות כאלו עבות שהיו נראות ממש רע וחובבני, אז לא אהבתי להשתמש בהן, אבל מאז שהחברות הבינו את הפטנט, יצאו לשוק מדבקות ממש שוות! הייתי בטוחה שבאיביי יהיה לי הכי זול והופתעתי לראות שגם בארץ אפשר למצוא אותן בזול. הבעיה היא שהמבחר הוא לא כזה גדול, אז כנראה שאני אעשה עדיין השלמות באיביי, זה השיגעון החדש שלי עכשיו ונראה לי שגם את הולכת להנות :-)

חג שמח ! :h:

noa said...

פוסט כיפי, תמשיכי כך
וחג שמח

Tuli said...

noa - תודה רבה, מבטיחה להשתדל :-)))
חג שמח! :h:

IsraelMakeup said...

אהבתי את עיצוב הגלידה! בחרת בגוונים מוצלחים והרעיון של אצבע ככה ואצבע ככה יוצר מראה מגניב ומעניין

Tuli said...

israelmakeup - איזה כיף לשמוע שאהבת :-) את לא מבינה איזה חשק מטורף לגלידות יש לי לאחרונה...ואכלתי כבר מלאאאא :f:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts