Nov 22, 2009

OPI Barefoot In Barcelona

.

Barefoot In Barcelona הוא לק נוסף מהקולקציה הספרדית של אופי – זה צבע ניוד מקסים, במרקם קרמי ואטום, עם תת גוון ורוד-סגול. הצבע הזה נראה די טבעי על הציפורן, אבל עדיין עם נוכחות מורגשת בהחלט. המריחה שלו מושלמת וכבר אחרי שתי שכבות הוא נראה אטום לחלוטין. כבר הספקתן להכיר את הקולקציה, אז אתן בטח מנחשות שגם ללק הזה יש גימור מבריק – ואתן צודקות J

באופן אישי, אני צריכה להיות במצב רוח הנכון בשביל לשים צבע כזה (כנ"ל לגבי שאר הצבעים) – במין מוד רגוע של "ללכת עם ולהרגיש בלי", כי אחרת הצבע הזה הזה יכול קצת לשעמם אותי, אבל כשמגיע מצב רוח כזה – זה צבע מושלם בשבילו !

רציתי לעשות קצת קונאד על הלק הזה – זה היה נראה לי בסיס מושלם לקונאד שחור ! אבל בסוף לא הספקתי, אז למי מכן שבא לה לנסות, נראה לי שזה יכול לצאת מדהים....

זה הלק האחרון שאני אראה לכן מהקולקציה הזאת, למרות שהיה עוד אחד שרציתי להראות לכן – Manicurist of Seville – אבל כנראה שזה לא ייצא לפועל.......צילמתי אותו לסווטצ'ים בשבילכן ועשיתי בערך 50 תמונות ! אבל הצבע בתמונות פשוט יצא לי מרחק שנות אור מהצבע האמיתי, למרות כל הנסיונות שעשיתי, אז החלטתי לא להעלות את התמונות בסוף כדי לא להטעות אתכן L

אבל אני אספר לכן עליו קצת – קניתי את הבקבוק בארה"ב והוא היה נראה לי סוג של דובדבן-סגול, מהסוג שקשה לי לעמוד בפניהם. השבוע ניסיתי אותו לראשונה ודי הופתעתי לגלות שעל היד הוא נראה הרבה יותר דובדבן והגוון הסגול פחות בולט ממה שציפיתי. אז נראה לי שהדרך הנכונה לתאר אותו תהיה גוון דובדבן עמוק עם תת גוון סגול – צבע מדהים, עשיר וכמו קודמיו בקולקציה, עם גימור קרמי מבריק. בתמונות הוא יצא לי אדום לגמרי, והרבה יותר בהיר ממה שהוא במציאות וכמו שכתבתי, החלטתי לא להעלות את התמונות, כי הן בהחלט יכולות להטעות.

המריחה שלו מעולה והוא נראה מצוין גם אחרי שכבה אחת, אבל שתי שכבות מביאות למראה מושלם ואטום. הוא מתייבש מהר ובכלל, הפורמולה שלו מושלמת מכל הבחינות וזה מה שעושה את ההבדל מבחינתי בין לק שאני שמה ולא רואה אותו יותר לבין לק שיזכה לככב שוב על הציפורניים שלי (מה שלא קורה הרבה בגלל שכל הזמן באים חדשים....חחח)

לסיכום, אני יכולה לומר לכן שממש אהבתי את הלקים בקולקציה הזאת ולדעתי הם לא זכו להתייחסות הראויה – אמנם לא כל הצבעים מאוד חדשניים, אבל לכולם יש מרקם עשיר, גימור מבריק מקסים ופורמולה מעולה – מה צריך יותר מזה ? אני ממש מרוצה מהם !










OPI - Barefoot In Barcelona






Barefoot In Barcelona is another color from OPI De Espana collection – this is a nude color, with kind of pink-purple inside, and an opaque crème texture. This color looks pretty natural on the nails, but it definitely has clear attendance. Its application is perfect and smooth and it's totally opaque after 2 coats. You already got to know this collection, so you can probably guess that it has a bright finish – and you're right J

Personally, I have to be in the right mood for this color (and also for all the other colors J) – kind of a relaxed mood, because otherwise it can be a bit boring to me, but when I am in this kind of mood – this is the perfect color !

I wanted to add some Konad to this one, because I thought this would be a great base for black Konad, but I didn't have enough time, so if anyone wants to try that, I think it could be stunning…..

This is the last polish I'm going to show you from this collection, although I had another one for you - Manicurist of Seville – but I guess it won't happen…..I was taking pictures of it to show you, and I made about 50 pictures ! But in all the pictures, the color I got is a huge distance from the real color, so I've decided not to post those pictures, so you won't be misled L

But I can tell you a bit about this one – I bought this bottle in the USA and it looked kind of red – purple in the bottle, but when I applied it, I was surprise to discover that it looks berry-red on my nails and you can barely see the purple inside.

This is a beautiful color and like his friends in this collection, it has a wonderful bright crème finish. It turned out totally red in my pictures and much lighter than it is in reality, so as I said, I won't raise its pictures, because they are definitely misleading. Its application was great and it looks good already after one coat, but 2 coats make it perfect and opaque.

To conclusion, I can tell you I really love the polishes in this collection and I don't think they got the treatment they deserve – indeed, these are not really a "new" colors, but they all got rich texture, beautiful bright finish and a great formula – so who needs more than this ? I'm really satisfied from them J









12 comments

Haboleshet said...

אוי שאני מתה!
איזה לק מדהים!!!!! את תגרמי לי לעשות הזמנה למרות שנשבעתי שלא החודש ולא בחודש הבא.

מהמם!

Inbal said...

צבע נהדר! גם אני שמה צבעים כאלו רק במצב רוח מסויים (או כשאני הולכת לראיון עבודה, היום עם שיק מס' 90) אבל אין ספק שהלק הזה נראה נהדר, אלגנטי ונקי.
אני דווקא די אוהבת את הצבעים בקולקציה הזו, הרבה קרמים חמים, ורודים מיוחדים ואדומים כהים. גם סוזי שעושה סקי בפירנאים זה צבע מדליק בעיני. דווקא מהארגון הירקרק פחות התלהבתי. לא ראיתי סווט'צים שלו שהלהיבו אותי.

Paige said...

That is a beautiful color on you!

Anonymous said...

This is so pretty, I love the simplicity of nude colours.

Tuli said...

Nitzan - יוווו אני מסמיקה :-) חחחחח.....הלק הזה באמת ממש יפה ....כבר יש לו חברים להזמנה ?

Inbal - הקולקציה הזאת מקסימה לדעתי. כמו שכתבתי, אין בה איזה לק מרעיש או מיוחד במינו, אבל כל הצבעים שניסיתי עשירים ועם גוון מהמם והמריחה שלהם מעולה !

gildedangel - Thank you :-)

alexas - Oh I know what you mean, I love it too :-)

אֶפי said...

האמת שאני חשבתי שהלק הזה ניראה קצת מוזר.. כל פעם ששמתי אותו הורדתי אותו מיד- אולי הוא פשוט לא מתאים לי, כי עליך הוא ניראה הרבה יותר טוב!
לעומת זאת, אהבתי אותו מאוווד (!) לפדיקור, וזה מה שגרם לי להתבאס כשהוא נשבר לי באמצע הסלון..
חוצמזה אני חושבת שיש לו שם מקסים :)

Karina said...

Great color on you! I swatched it yesterday on one of my nails, and I love it, too!!

Nail Fanatic said...

Hi Tuli! That's a nice color on you! I agree with you on the konad, it would probably look great!

Tuli said...

אפי - יכול להיות שלא היית במצב רוח הנכון ללק הזה....באמת התכוונתי כשכתבתי שאני צריכה להיות במוד בשביל צבע כזה, כי אחרת הוא מרגיש לי קצת משעמם. אבל איזה באסה שהוא נשבר :-( הוא באמת נראה לי יכול להיות נחמד לפדיקור, אני אנסה את העניין בהזדמנות :-)

Karina - Thank you ! Nice to hear that you love it too :-)

Nail Fanatic - Thanks :-)If I'll have a chance, I'll do some swatches of this one with white and black Konad :-)

Lucy said...

Love this color on you. Very pretty.

Tuli said...

Lucy - Thank you darling :-)

Dana (MODAna) said...

זה הצבע שבחרתי לנעלולה!
מה את אומרת?

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts